Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle gjerne demonstrert med bilder, men vet ikke om det er helt lov. Hadde vært kjipt å få noen pålegg/avslag i saksbehandligen om fyren fant ut at det ble lagt ut på nettet.

8039824[/snapback]

 

Du har full rett til å ta bilder på din egen eiendom. Om naboens garasje blir med på bildene har ikke noe si.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det som irriterer meg er en "skolenerd" i klassen. Har ikke noe imot at han er god, greit det, men når han begynner å klage og si at han ikke er fornøyd med 5+, da er det like før det klikker for meg! Hvem er ikke fornøyd med 5+?!

 

Og når han enda får 5+ går han opptil læreren og klager å spørr hvorfor han ikke fikk 6'er. 5+ er jo ganske bra, vær fornøyd da!

 

Noe annet som irriterer er at mange av kompisene mine mener at alt under karakter 5 er dårlig! Ååååååååååååh, jeg kan fyre meg opp da.

 

Edit: Leif

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Det som irriterer meg en en "skolenerd" i klassen. Har ikke noe imot at han er god, greit det, men når han begynner å klage og si at han ikke er fornøyd med 5+, da er det like før det klikker for meg! Hvem er ikke fornøyd med 5+?!

 

Og når han enda får 5+ går han opptil læreren og klager å sørr hvorfor han ikke fikk 6'er. 5+ er jo ganske bra, vær fornøyd da!

 

Noe annet som irriterer er at mange av kopisene mine mener at alt under karakter 5 er dårlig! Ååååååååååååh, jeg kan fyre meg opp da.

8046377[/snapback]

Du er jo albert einstein så du trenger vel ikke bli sur for det da?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Hvem er ikke fornøyd med 5+?!

8046377[/snapback]

De som faktisk er gode for 6.

8046390[/snapback]

 

Jo, greit det. Men må da være måte på. Man kan jo ikke få 6'er hele livet. Vel, de som er usannsynlig smart kan nok det da men.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg er en "skolenerd" i klassen. Har ikke noe imot at han er god, greit det, men når han begynner å klage og si at han ikke er fornøyd med 5+, da er det like før det klikker for meg! Hvem er ikke fornøyd med 5+?!

 

Og når han enda får 5+ går han opptil læreren og klager å spørr hvorfor han ikke fikk 6'er. 5+ er jo ganske bra, vær fornøyd da!

 

Noe annet som irriterer er at mange av kompisene mine mener at alt under karakter 5 er dårlig! Ååååååååååååh, jeg kan fyre meg opp da.

 

Edit: Leif

8046377[/snapback]

Har man i egne øyne svart perfekt vil man selvfølgelig vite hvorfor karakteren ikke ble perfekt.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...