Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som hele tiden syter over at dem kjeder seg, og selfølgelig whiner om å få meg med ut.

For det første er det dæven-kaldt ute, og for det andre kommer vi ikke til å gjøre noe annet enn å gå rundt å prate.

Da sitter jeg heller her og hører på musikk og gjør ingenting.

Lenke til kommentar

Mine utleiere spiller musikk med full bass tydeligvis, men det som irriterer mest er den ene datteren som går rundt å synger til alle døgnets tider.

Enkelte ganger er det litt underholdene siden hun synger surt og/eller ikke kan teksten så godt, men så veier den irriterende biten opp med at refrenget derfor blir sunget ørten ganger på rad.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Det irriterer meg at bikkja mi har skada foten sin :(

stakkars, det er ille når dyrevennene våre blir skadet eller har det vondt :cry:

enig.

spessielt når de ikke kan fortelle hvor og når de har vondt :(

Han hinker da, så jeg vet jo hvor det er. :p

Men ja, skjønner hva du mener.

Lenke til kommentar

irriterer meg over at vi aldri fant ut hva som gjorde hunden til min kjære syk. den ble plutselig akutt syk i mai i fjor og måtte til slutt avlives. prøvene ble sendt til london men de fant ingenting. dette har ført til at svigerforeldrene mine ikke vil ha ett dyr igjen og det irriterer og gjør meg trist :(

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg litt over klementiner og appelsiner.

Synes smaken har vært utrolig dårlig i det siste. Tørre, smakløse appelsiner og det samme med klementinene.

Er nesten så jeg tror at jeg ikke skal kjøpe en kasse med klementiner i år, da det ville vært surt om jeg satt igjen med en haug av de dårlige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...