livingman Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) skattesnyltere ( trygdesnyltere).... blir bare ilsint !. forbanna tosker som syntes at det er greit at de som går på jobb vær dag for og tjene penger.. skal betale for at de skal sleppe og jobbe.. Endret 14. november 2009 av livingman Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Så ikke hva som var skrevet før den posten. Ikke ha mat i huset irriterer meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hvorfor ikke hente chips? Estrella er et chipsmerke i Sverige ^^, Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) hvorfor ikke hente chips? Estrella er et chipsmerke i Sverige ^^, er ikke det ett ølmerke??? FLOTT. noen slapp katta inn på rommet så lyset mitt ble knust...grrrrrrrr ...(ikke min katt,men en vi skulle passe) Endret 14. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hvorfor ikke hente chips? Estrella er et chipsmerke i Sverige ^^, er ikke det ett ølmerke??? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Estrella er et ølmerke i Spania såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har fått låten "The Attic - In your eyes" på hjernen. Kan unnskylde meg med at damene i musikkvideon er digge; Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Folk som hele tiden syter over at dem kjeder seg, og selfølgelig whiner om å få meg med ut. For det første er det dæven-kaldt ute, og for det andre kommer vi ikke til å gjøre noe annet enn å gå rundt å prate. Da sitter jeg heller her og hører på musikk og gjør ingenting. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Betale 200,- i mnd for et Telenor mobilt bredbånd som suger luuut, og fungerer elendig! Og regner med alle er kjent med deres elendige kundeservice! Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Estrella sin profil minte meg på at jeg irriterer meg over folk som skaffer dyr uten å kunne ta vare på dem; helst gang etter gang etter gang, før de kanskje innser at de ikke har noen sjanse til å gi dem et bra liv. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 jeg har ryddet litt i tråden. en videre diskusjon rundt visse brukere i denne tråden vil føre til advarsler og/eller utkastelse for en gitt periode. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det irriterer meg at jeg er syk Det irriterer meg at det fremdeles er fire månder til jeg kan kjøre opp Det irriterer meg at jeg har bil, men ikke kan kjøre opp før om fire månder... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Mine utleiere spiller musikk med full bass tydeligvis, men det som irriterer mest er den ene datteren som går rundt å synger til alle døgnets tider. Enkelte ganger er det litt underholdene siden hun synger surt og/eller ikke kan teksten så godt, men så veier den irriterende biten opp med at refrenget derfor blir sunget ørten ganger på rad. Endret 14. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det irriterer meg at bikkja mi har skada foten sin stakkars, det er ille når dyrevennene våre blir skadet eller har det vondt Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det irriterer meg at bikkja mi har skada foten sin stakkars, det er ille når dyrevennene våre blir skadet eller har det vondt enig. spessielt når de ikke kan fortelle hvor og når de har vondt Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det irriterer meg at bikkja mi har skada foten sin stakkars, det er ille når dyrevennene våre blir skadet eller har det vondt enig. spessielt når de ikke kan fortelle hvor og når de har vondt Han hinker da, så jeg vet jo hvor det er. Men ja, skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 jeg husker da bikkja mi hadde svelga en stor hjul aktig sak. han var 2 dager fra å dø Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 irriterer meg over at vi aldri fant ut hva som gjorde hunden til min kjære syk. den ble plutselig akutt syk i mai i fjor og måtte til slutt avlives. prøvene ble sendt til london men de fant ingenting. dette har ført til at svigerforeldrene mine ikke vil ha ett dyr igjen og det irriterer og gjør meg trist Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg irriterer meg litt over klementiner og appelsiner. Synes smaken har vært utrolig dårlig i det siste. Tørre, smakløse appelsiner og det samme med klementinene. Er nesten så jeg tror at jeg ikke skal kjøpe en kasse med klementiner i år, da det ville vært surt om jeg satt igjen med en haug av de dårlige. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Lukta av appelsiner\klementiner\mandariner når de er skrellet er til å spy av. Hvordan i helvete er det mulig at lukta greier å snike seg OVER ALT når mor eller bror skreller en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg