Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette er irriterer tråden. da har jeg rett til å si hva som irriterer meg og det er suttrette mannfolk som tror de dør hver gang de er syke, grettene mannfolk som glefser hånda av deg med en gang du sier noe til de og personer som slenger dritt heletiden

 

+ rennende lim pistoler som smelter lim/plast på hele bordet... og ting som skal tørke i 12 timer!!!!

Ja, og jeg har rett til å si hva som irriterer meg:

 

Deg.

 

+1

 

Det er som om at eg seier at kvinnfolk irriterer meg fordi dei er trongsynte. Eg kan derimot seie at Estella irriterer meg fordi ho er trongsynt.

Lenke til kommentar

små unga rotter seg sammen ja. hva kan man forvente ??+ hehe.... en ting er å si tjng en gang ,men når du nærmest blir trakkasert av samme person i mange tråder blir jeg irritert. Hvis dere blir irritert forde folk har andledes meninger .bør man kanskje ikke være her...

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Måten jeg ble vekket på idag. Litt backstory, igår kveld var jeg og moren min alene hjemme. Etterhvert gikk jeg ned på rommet mitt og hun gikk i dusjen. Hun la telefonen på rommet mitt i tilfelle noen skulle ringe, fair enough. Jeg sovner og drømmer om hvor kul og sleip jeg er (anime style, ikke sunt og se før du sovner :blush: ) også akkurat under den delen de sier noe ala "wow du er så lur" så ringer telefonen. Får det første våkner jeg, får det andre så ødelegger det drømmen min og min følelse over at jeg rocker. Så jeg gidder ikke og ta den i og med at jeg er veldig trøtt. Så ringer en mobil oppe. Selfølgelig har pappa mobilen sin på det høyeste. Nevnte jeg at han har verdens mest irriterende ringelyd? Ikke? Vel han har altså det.

Så ringer telefonen på rommet mitt igjen, av rent instinkt tar jeg og kaster den ut av rommet. Den forsetter med riningen, hva skjer når den er ferdig og ringe? Da ringer mobilen av pappa. Rundt ett minutt etter at den har ringt i en god del tid, siden ringeren tydligvis prøvde lengst mulig, så kommer da pappa fra garasjen. Han tar telefonen og snakker driiiit høyt, etterpå går han og henter chips og tar dermed på tven som er drit høy.

Personen som ringte, eller søsteren min, ringte for og si at hun og vennien hennes gikk til storbyen med foreldra til vennina. Fy faen.. seriøst? KUNNE HUN IKKE BARE SENT EN JÆVLA MELDING!?

Måtte få det ut.. Ikke så veldig sint i dag tydeligvis.

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar

Egentlig liker jeg mengden jobb jeg har fått, da det blir gode penger. Men ganske irriterende slitsomt.

Begynte klokken 18.30 i går kveld, og var ferdig ca. 01.00 i natt. Begynte så igjen 07.30 i dag tidlig, og ferdig 15.00, for så å begynne på nytt skift 18.30 nå i kveld igjen, og så være ferdig 02.00 i natt.

 

Takk for helge-, kvelds- og nattillegg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...