Estella! Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) LanSi: har ikke gjort deg noe jeg Pokker.....tom for maling Endret 14. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kanskje vi skal være venner og slutte med det her? Det er jo helg, snart jul og vi skal spre kjærlighet og brente mandler. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Pc'en låste seg igjen og har i tillegg klokket seg ned til default. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ikke få sove når man har en lang dag foran seg. Jippi. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 det irriterer meg at pakka jeg har bestil enda er i oslo ,selv om det har gått 24 timer. sukk. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 dette er irriterer tråden. da har jeg rett til å si hva som irriterer meg og det er suttrette mannfolk som tror de dør hver gang de er syke, grettene mannfolk som glefser hånda av deg med en gang du sier noe til de og personer som slenger dritt heletiden + rennende lim pistoler som smelter lim/plast på hele bordet... og ting som skal tørke i 12 timer!!!! Ja, og jeg har rett til å si hva som irriterer meg: Deg. +1 Det er som om at eg seier at kvinnfolk irriterer meg fordi dei er trongsynte. Eg kan derimot seie at Estella irriterer meg fordi ho er trongsynt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Irriterer meg over jenter som ikke skjønner at mannfolk liker å fyre oppunder for å se hvor sinna de blir. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) små unga rotter seg sammen ja. hva kan man forvente ??+ hehe.... en ting er å si tjng en gang ,men når du nærmest blir trakkasert av samme person i mange tråder blir jeg irritert. Hvis dere blir irritert forde folk har andledes meninger .bør man kanskje ikke være her... Endret 14. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Måten jeg ble vekket på idag. Litt backstory, igår kveld var jeg og moren min alene hjemme. Etterhvert gikk jeg ned på rommet mitt og hun gikk i dusjen. Hun la telefonen på rommet mitt i tilfelle noen skulle ringe, fair enough. Jeg sovner og drømmer om hvor kul og sleip jeg er (anime style, ikke sunt og se før du sovner ) også akkurat under den delen de sier noe ala "wow du er så lur" så ringer telefonen. Får det første våkner jeg, får det andre så ødelegger det drømmen min og min følelse over at jeg rocker. Så jeg gidder ikke og ta den i og med at jeg er veldig trøtt. Så ringer en mobil oppe. Selfølgelig har pappa mobilen sin på det høyeste. Nevnte jeg at han har verdens mest irriterende ringelyd? Ikke? Vel han har altså det. Så ringer telefonen på rommet mitt igjen, av rent instinkt tar jeg og kaster den ut av rommet. Den forsetter med riningen, hva skjer når den er ferdig og ringe? Da ringer mobilen av pappa. Rundt ett minutt etter at den har ringt i en god del tid, siden ringeren tydligvis prøvde lengst mulig, så kommer da pappa fra garasjen. Han tar telefonen og snakker driiiit høyt, etterpå går han og henter chips og tar dermed på tven som er drit høy. Personen som ringte, eller søsteren min, ringte for og si at hun og vennien hennes gikk til storbyen med foreldra til vennina. Fy faen.. seriøst? KUNNE HUN IKKE BARE SENT EN JÆVLA MELDING!? Måtte få det ut.. Ikke så veldig sint i dag tydeligvis. Endret 14. november 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Irriterer meg over at norsklæreren gir toppkarakterer til utlendinger så lenge de ikke har mange skrivefeil. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Norsklæreren min skjønner seg ikke på orddeling. I går fikk jeg i oppgave å skrive et haiku-dikt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Norsklæreren min skjønner seg ikke på orddeling. Det gjer tydelegvis ikkje han som har laga nynorskordboka til firefox helder... Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Irriterer meg at headsettet mitt har slutta å virke, og eg veit ikkje kva for eit eg skal kjøpe no. Har eigentleg ikkje lyst til å bruke pengar på eit nytt, men eg kan ikkje bruke proppane som fulgte med spelaren heller. Bah. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 ...noen som sa noe? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Unger som skal ta på absolutt ALT på arbeidsplassen min. Jeg jobber i en maleavdelding og har nå 5 unger som løper rundt og tar på ALT mulig her. Det irriterer meg grønn. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nye naboen under som tydeligvis -elsker- musikk, og spiller fra morgen til kveld så det dirrer i gulv og vegger. Folk må gjerne høre på musikk, er ikke det. Men når jeg har sittet i nesten 6 timer på en lørdag og hørt på basstoner som får rompeballene til å dirre i stolen, så blir man litt trøtt og lei. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det irriterer meg at bikkja mi har skada foten sin Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Irriterer meg over at nå har jeg litt lite penger, så jeg må spise opp det jeg har før jeg kan handle. Det blir noen interessante retter, og ikke akkurat delikate Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Egentlig liker jeg mengden jobb jeg har fått, da det blir gode penger. Men ganske irriterende slitsomt. Begynte klokken 18.30 i går kveld, og var ferdig ca. 01.00 i natt. Begynte så igjen 07.30 i dag tidlig, og ferdig 15.00, for så å begynne på nytt skift 18.30 nå i kveld igjen, og så være ferdig 02.00 i natt. Takk for helge-, kvelds- og nattillegg. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Regner med at det var måten han spiser popkorn på og ikke MJ som irriterer deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg