Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

dette er irriterer tråden. da har jeg rett til å si hva som irriterer meg og det er suttrette mannfolk som tror de dør hver gang de er syke, grettene mannfolk som glefser hånda av deg med en gang du sier noe til de og personer som slenger dritt heletiden

 

+ rennende lim pistoler som smelter lim/plast på hele bordet... og ting som skal tørke i 12 timer!!!!

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette er irriterer tråden. da har jeg rett til å si hva som irriterer meg og det er suttrette personer som tror de dør hver gang de er syke, grettene personer som glefser hånda av deg med en gang du sier noe til de og personer som slenger dritt heletiden

 

+ rennende lim pistoler som smelter lim/plast på hele bordet... og ting som skal tørke i 12 timer!!!!

 

fix'd

Lenke til kommentar

jeg er nok ikke mindre verdt du uansett hva jeg tror på og heier på , eller hvilket kjønn jeg er :) Så lenge man ikke gjør noe grusomt skal det mye til for å bli mindre verdt

 

Faens dritt støttestreng... til de som har hatt regulering vet at de stengene man får bak tanna har en tedens til å løsne etter en stund

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Hår på hornhinnen. Alltid gøy og sitte på pcen også wham, så springer du ut på badet. Så må du finne håret tross at øyet vill lukke seg. Så prøver jeg og ta det bort, men da går linsen samtidig. Så etter mye strev for jeg det av linsen men fingrene får ikke tak i det så det går ned i det.. røde i øyet. Det har skjedd ca 3 ganger i kveld, veldig frustrerende.

Lenke til kommentar
dette er irriterer tråden. da har jeg rett til å si hva som irriterer meg og det er suttrette mannfolk som tror de dør hver gang de er syke, grettene mannfolk som glefser hånda av deg med en gang du sier noe til de og personer som slenger dritt heletiden

 

+ rennende lim pistoler som smelter lim/plast på hele bordet... og ting som skal tørke i 12 timer!!!!

Ja, og jeg har rett til å si hva som irriterer meg:

 

Deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...