Estella! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 naive mennesker som ikke kjønner alvoret av ting Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) naive mennesker som ikke kjønner alvoret av ting Skjønner neida, jeg skal ikke bli sånn jævel som klager på andres skrivefeil her på forumet, for jeg er antageligvis værre enn de fleste her Og for å være litt On-topic så må jeg si at folk som retter på andre og kverulerer er grusomt. Endret 13. november 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 At det i følge yr.no skal være 5C utenfor. Men termometeret mitt viser så vidt 1C. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Folk som ikke har vett nok til å svinge til siden og som er sååå forsiktige når det er et par snøfnugg i lufta. Veien fra Ski til Enebakk tar meg vanligvis 15 min, nå brukte jeg akkurat 35 min. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Yr.no er ikke til å stole på. Lokalavisa har mye bedre treffsikkerthet her hvert fall. OnT: At snøen antagelig smelter i morgen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 naive mennesker som ikke kjønner alvoret av ting Fy faen kunne ikke vært mer enig. Spesielt jenter har denne tendensen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 naive mennesker som ikke kjønner alvoret av ting Fy faen kunne ikke vært mer enig. Spesielt jenter har denne tendensen. skal love deg mange gutter også har det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 naive mennesker som ikke kjønner alvoret av ting Fy faen kunne ikke vært mer enig. Spesielt jenter har denne tendensen. skal love deg mange gutter også har det Hunder likeså. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Nå er jeg syk igjen, med bare 2 uker siden sist jeg var syk. Så sitter inne å glor og kjeder meg. Orker ikke dra på skolen heller. Boring! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) 4 i klassen har fått påvist svineinfluensa, og nå begynner jeg å bli syk, hoster og harker, vondt i hodet og i kroppen. GREAT! Edit: Og forbanna Steam som gjør at jeg ikke kan spille Modern Warfare 2! Endret 13. november 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Edit: Og forbanna Steam som gjør at jeg ikke kan spille Modern Warfare 2! Har samme problemet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 4 i klassen har fått påvist svineinfluensa. Samme her. Irriterer at eg har vore på grense til å bli sjuk i 1 1/2 veke no. Slapp, frysningar, verker i kroppen til tider, og litt dårleg mage. Eg er ikkje heilt frisk, men har verken feber eller forkjølelse Det irriterer også GRENSELAUST at windows bestemte seg for å automatisk restarte maskina når eg spelte Anno 1404, og hadde sett opp carpet, mosaic og glass production... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Edit: Og forbanna Steam som gjør at jeg ikke kan spille Modern Warfare 2! Har samme problemet. Håper de slipper en fix/patch snart og får ordnet problemet. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det irriterer meg at det snør som bare faen, og at jeg ikke har plass til bilen i garasjen. Det irriterer meg at jeg er for lat til å rydde i garasjen.. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det irriterer meg at det snør som bare faen, og at jeg ikke har plass til bilen i garasjen. Det irriterer meg at jeg er for lat til å rydde i garasjen.. da får du kjøpe sånn bil pressening Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 At det ifg. yr skulle være sol og -1 i dag, men ute regna det og var noget varmere. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Det irriterer meg at det snør som bare faen, og at jeg ikke har plass til bilen i garasjen. Det irriterer meg at jeg er for lat til å rydde i garasjen.. da får du kjøpe sånn bil pressening Det er snodig, men dette er jeg for lat til. Tror det er noe med at hvis det er mye snø, er jeg jo nødt til å måke uansett, så da er bilen liksom ikke det mest slitsomme. Jeg må fa tak i noen med en henger og få rydda ut av den garasjen.. men søren, bilene mine blir bare større og større, så snart har jeg ikke plass til den selv om avlukket er helt tomt. Pressenning it is. Endret 13. november 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) SØPPEL! I veikantene og der ungdommen ferdes. Tilogmed "voksne" folk i alderen 18 og oppover kaster søppel ut bilene og når de går fra feks en butikk... Fyfaen. Er jo for FAEN ikke vanskelig og holde det yogurtbegeret 300m til for faen. Endret 13. november 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 SØPPEL!I veikantene og der ungdommen ferdes. Tilogmed "voksne" folk i alderen 18 og oppover kaster søppel ut bilene og når de går fra feks en butikk... Fyfaen. Er jo for FAEN ikke vanskelig og holde det yogurtbegeret 300m til for faen. Enig, satan som det irriterer! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Agree. Kan ikke skjønne hva som får folk til å slippe plast og avfall fra seg rett på gaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg