Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

At jeg fikk mail fra høyskolen om noe copyright infringement. Jeg har, i går klokken 11.36 mens samboeren var på jobb og jeg lå og sov og begge PCene våres var AVSLÅTT, lastet ned følgende: "Paranormal Activity[2009]DVDrip [ENG]-aXXo.avi". Bare for å sjekke søkte jeg igjennom hele maskinen, men jeg har da aldri lastet ned noe slikt. Står i mailen at dette var "first warning" og neste gang ble jeg utestengt. FFS!

Hehe, hissig høyskole du har. Jeg skulle vel hatt en samling mails hvis det var like strengt på UiT :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Russebuss prat:

 

 

Simen November 12 at 5:47pm Reply

halla kids! vi adder inn en ny kar på bussen, en fra drammen. han er 92 da men han har tett kontakter og er en fressh kar!! han har muligens fikset 2 dugnader til oss :D er alle med på den eller?

 

Even November 12 at 9:12pm

Kunne kanskje vært greit om du sa hva han het da :p

 

og er det ikke et sjakktrekk å være russ i russetiden?

 

Simen November 12 at 10:23pm

han heter vegard. jo han er jo russ i russetiden :S ?

 

Even November 12 at 11:02pm

Hvis han er 92 er han ikke russ? er ikke sikkert han er 18 engang for alt jeg vet xD

 

Simen November 12 at 11:22pm

det skal jo ikke du blande deg i uansett da :p hvorfor skulle han vært russ hvis han ikke var 18 :S

 

Even November 12 at 11:26pm

jeg skal ikke blande meg i at han ikke er russ og vil være med på bussen, våkn opp a...

 

Simen November 12 at 11:29pm

hahah grin a even!!!!

 

Simen November 12 at 11:31pm

han er russ i år for de han er avgangs elev og han er adobtert rødruss. okey?

 

 

Er det bare jeg som blir irritert når han oppfører seg sånn?

Jeg vet det bare er bagateller, men herrigud!

 

Jeg er også buss-sjef så følte jeg måtte si noe.

Grrrrr

Endret av EvenEleven
Lenke til kommentar
Ting som irriterer: At jeg aldri får oppleve lucid dreaming, samt søvnparalyse. :(

 

Samme her :(. Har aldri opplevd det. Kan trøste meg med at jeg husker mange vanlige drømmer, som kan være kule og de virker ganske virkelig også, selv om jeg ikke kan styre dem osv. Søvnparalyse høres mest bare skummelt ut, men får samtidig lyst til å vite hvordan det er.

 

Jeg har begge deler og det irriterer meg. Det er veldig forstyrrende for søvnen. Søvparalyse er det verste, har det flere ganger i uken. Lucid dreaming fungerer bare en stund før jeg mister kontrollen over drømmen og den sporer av og over til et mareritt.

Endret av ohno
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...