livingman Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 the voice tv.... irritere bare grenseløst !!!!!!!!! prøv og sett på the voice og "mute" tven din .. så sitt og se på de uten lyd ...!! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 irriterer meg at ett 21 nr ringer meg heletiden Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) At jeg fikk mail fra høyskolen om noe copyright infringement. Jeg har, i går klokken 11.36 mens samboeren var på jobb og jeg lå og sov og begge PCene våres var AVSLÅTT, lastet ned følgende: "Paranormal Activity[2009]DVDrip [ENG]-aXXo.avi". Bare for å sjekke søkte jeg igjennom hele maskinen, men jeg har da aldri lastet ned noe slikt. Står i mailen at dette var "first warning" og neste gang ble jeg utestengt. FFS! Endret 12. november 2009 av Feh Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 At jeg fikk mail fra høyskolen om noe copyright infringement. Jeg har, i går klokken 11.36 mens samboeren var på jobb og jeg lå og sov og begge PCene våres var AVSLÅTT, lastet ned følgende: "Paranormal Activity[2009]DVDrip [ENG]-aXXo.avi". Bare for å sjekke søkte jeg igjennom hele maskinen, men jeg har da aldri lastet ned noe slikt. Står i mailen at dette var "first warning" og neste gang ble jeg utestengt. FFS! Noen andre på nettet? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 At jeg fikk mail fra høyskolen om noe copyright infringement. Jeg har, i går klokken 11.36 mens samboeren var på jobb og jeg lå og sov og begge PCene våres var AVSLÅTT, lastet ned følgende: "Paranormal Activity[2009]DVDrip [ENG]-aXXo.avi". Bare for å sjekke søkte jeg igjennom hele maskinen, men jeg har da aldri lastet ned noe slikt. Står i mailen at dette var "first warning" og neste gang ble jeg utestengt. FFS! Wtf? Driver høyskolene å bryr seg om hva som er copyright materiale? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Tydeligvis. Bor jo på studentboligtun så er nok andre som bruker nett her, ja. Har en trådløs router stående, men den er kryptert så da må isåfall noen ha hacket seg inn i routeren først og så lastet ned via mitt nett. Har jo lastet ned ditt og datt på samme nettet i snart 1.5 år uten at det har skjedd noe før nå. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Sikker på at ikke samboeren din har lastet ned noe? Endret 12. november 2009 av co2 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Som sagt, hun var på jobb og pcen avslått, men har søkt igjennom den og for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Å sove bort hele dagen >< Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Flere enn meg som opplever et vrangt diskusjon.no nå. Hos meg ihvertfall er sideoppsettet helt forvridd og siden reagerer betraktelig tregere enn før. Litt irriterende. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg får listet opp alle kategoriene nedover hele siden. Omtrent som når man velger Lo-fi versjon tror jeg. Absolutt alle kategorier og underkategorier blir listet opp, og det tar en liten stund før man har fått scrollet helt ned da, kan man si. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Flere enn meg som opplever et vrangt diskusjon.no nå. Hos meg ihvertfall er sideoppsettet helt forvridd og siden reagerer betraktelig tregere enn før. Litt irriterende. Ja! Må lukke firefox og åpne ny hele tiden Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har samme problemet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Fungerer fint her. Var litt smårart i sta, men nå er det helt normalt igjen. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Folk som SMATTER!!! Jeg har sittet ved siden av en som smatter konstant siden skolestart.. Jeg bare måtte bytte plass. Klarte ikke mer! Mjah.. sikkert nevnt 1000 ganger før, men Godt å få lufta det Til dere over: Kanskje prøve å bytte skin? Jeg bruker IP.board 2.2.0, opplever ingenting anna enn at hw.no ikke vil laste. Endret 12. november 2009 av Kallileo Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Flere enn meg som opplever et vrangt diskusjon.no nå. Hos meg ihvertfall er sideoppsettet helt forvridd og siden reagerer betraktelig tregere enn før. Litt irriterende. Sjekk forsiden på hardware.no, ser ut som om noe vesentlig er nede. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Folk som ikke har evnen til å se glede i andres suksesser irriterer meg. Mange ender opp med å bli misunnelig og vil ikke engang gratulere personen. Slike folk irriterer meg grenseløst … Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Å sitte her med en ekstern harddisk som ikke lar seg formattere og med et filsystem som er RAW og ingenting man finner på google hjelper. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Flere enn meg som opplever et vrangt diskusjon.no nå. Hos meg ihvertfall er sideoppsettet helt forvridd og siden reagerer betraktelig tregere enn før. Litt irriterende. Sjekk forsiden på hardware.no, ser ut som om noe vesentlig er nede. Skjer her og. -.-' Endret 12. november 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg