Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg fikk mail fra høyskolen om noe copyright infringement. Jeg har, i går klokken 11.36 mens samboeren var på jobb og jeg lå og sov og begge PCene våres var AVSLÅTT, lastet ned følgende: "Paranormal Activity[2009]DVDrip [ENG]-aXXo.avi". Bare for å sjekke søkte jeg igjennom hele maskinen, men jeg har da aldri lastet ned noe slikt. Står i mailen at dette var "first warning" og neste gang ble jeg utestengt. FFS!

Endret av Feh
Lenke til kommentar
At jeg fikk mail fra høyskolen om noe copyright infringement. Jeg har, i går klokken 11.36 mens samboeren var på jobb og jeg lå og sov og begge PCene våres var AVSLÅTT, lastet ned følgende: "Paranormal Activity[2009]DVDrip [ENG]-aXXo.avi". Bare for å sjekke søkte jeg igjennom hele maskinen, men jeg har da aldri lastet ned noe slikt. Står i mailen at dette var "first warning" og neste gang ble jeg utestengt. FFS!

 

Noen andre på nettet?

Lenke til kommentar
At jeg fikk mail fra høyskolen om noe copyright infringement. Jeg har, i går klokken 11.36 mens samboeren var på jobb og jeg lå og sov og begge PCene våres var AVSLÅTT, lastet ned følgende: "Paranormal Activity[2009]DVDrip [ENG]-aXXo.avi". Bare for å sjekke søkte jeg igjennom hele maskinen, men jeg har da aldri lastet ned noe slikt. Står i mailen at dette var "first warning" og neste gang ble jeg utestengt. FFS!

Wtf? Driver høyskolene å bryr seg om hva som er copyright materiale?

Lenke til kommentar

Tydeligvis. Bor jo på studentboligtun så er nok andre som bruker nett her, ja. Har en trådløs router stående, men den er kryptert så da må isåfall noen ha hacket seg inn i routeren først og så lastet ned via mitt nett. Har jo lastet ned ditt og datt på samme nettet i snart 1.5 år uten at det har skjedd noe før nå.

Lenke til kommentar

Folk som SMATTER!!! Jeg har sittet ved siden av en som smatter konstant siden skolestart.. Jeg bare måtte bytte plass. Klarte ikke mer!

 

Mjah.. sikkert nevnt 1000 ganger før, men :p Godt å få lufta det

 

Til dere over: Kanskje prøve å bytte skin? Jeg bruker IP.board 2.2.0, opplever ingenting anna enn at hw.no ikke vil laste.

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...