Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at vi har sånne fellesfag og programfags uker, så det betyr at alle fellesfagsprøver kommer i en uke, og alle programfagsprøvene i en annen uke. Dette er egentlig greit hadde det ikke vært for at prøvene stakker seg opp som et HELVETE!! Det er for mye med 3-4 prøver på en uke. Kan de ikke heller jevne alt utover året istedenfor å bare pluttselig sette i gang en prøvebombe ford vi nå nærmer oss jul.

Lenke til kommentar
Folka som skriver innlegg i Aftenposten sin ungdomsspalte Si :D (?). Det er enten Natur & Ungdom fanatikere som tror de kan endre verdens syn på ditt og datt med et avsnitt eller to. Eller så er det syterne som sto ute å ventet på trikken 5min for lenge og derfor føler seg tvunget til å skrive et lengre innlegg i Aftenposten om dette.

 

Jeg er helt enig. Jeg har sendt inn et par innlegg som aldri kom på trykk, trolig fordi jeg har andre meninger enn dem som vanligvis kommer på "Si :D "-siden. Det verste er at når det en sjelden gang kommer et reflektert innlegg som kritiserer helsesystemet, for eksempel, er det en idiot som kommer med et svar som "Tenk på alle de fattige barna i Afrika. Vi er så heldige her i Norge, så vi kan ikke klage".

Lenke til kommentar
Irriterer meg at 12-års-jekselen min har sunket under tannkjøttet igjen. Tannlegene sier de aldri har sett det har skjedd før. Da må jeg operere den ut med kniver og masse piss bak i der. ARGH.

Tannleger, huff... Husker da jeg skulle trekke en tann bare noen få dager etter en rotfylling i samme tanna, morsomt nok. Tannkjøttet rundt tanna jeg skulle dra ut var betent og bedøvelse fungerer ikke på betente områder. Endte opp med at den ble dradd ut så og si uten noen form for virkende bedøvelse. FML.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...