Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg hatt penger til sånt så hadde jeg nok gjort det. Greia er at jeg har veldig dårlig råd, og jeg bruker nettet aktivt til å søke etter jobber, og det gjør hele denne situasjonen enda mer frustrerende, da det sjelden går fort.

 

I tillegg så har hun kjøpt seg router, og hun har kjøpt seg ny laptop (som hun sa hun trengte for å kunne installere routeren) men allikevel drar det bare ut i tid.

 

Jeg har tilbudt henne hjelp, men neida, dette skal hun klare selv. Sukk.

 

Estella: Vær glad du har jobb du. :)

Lenke til kommentar
Fordi de mener "feil"?

 

Nei, for deres eget beste og deres eget rykte. Det er jo rimelig vanlig at f.eks arbeidsgivere "googler" sine ansatte/folk som har vært til intervju. Hvis jeg skulle intervjuet noen og funnet noe slikt kan du banne på at jeg ikke hadde ansatt vedkommende av det rene prinsippet at det er NØDT til å være noe feil med "sånne folk".

Lenke til kommentar

De forbanna fjøsnissene hos SF Norge AS som har eksludert engelsk subs av den fantastiske filmen Slumdog Millionare. De norske subbene mister all sin sjarm sett i forhold.

 

Needless to say, jeg har sendt lang klagemail, og jeg har ikke sett filmen annet enn den britiske utgaven siden den norske suger esel!

 

:mad:

Lenke til kommentar

Folka som skriver innlegg i Aftenposten sin ungdomsspalte Si :D (?). Det er enten Natur & Ungdom fanatikere som tror de kan endre verdens syn på ditt og datt med et avsnitt eller to. Eller så er det syterne som sto ute å ventet på trikken 5min for lenge og derfor føler seg tvunget til å skrive et lengre innlegg i Aftenposten om dette.

Lenke til kommentar
Folka som skriver innlegg i Aftenposten sin ungdomsspalte Si :D (?). Det er enten Natur & Ungdom fanatikere som tror de kan endre verdens syn på ditt og datt med et avsnitt eller to. Eller så er det syterne som sto ute å ventet på trikken 5min for lenge og derfor føler seg tvunget til å skrive et lengre innlegg i Aftenposten om dette.

Hehe, jupp. Og enda leser jeg det daglig :!: .

 

'Om alle bare slutter å kjøre bil, så redder vi verden :D '

'Jeg har ikke fritid fordi jeg velger å sitte 6 timer med lekser hver dag.'

 

Pøh. Artig å få ut irritasjonen om morraen, det skal de ha.

Lenke til kommentar
JESUS FUCK!

 

Her har jeg prøvd i 6 uker å få ei jente til å like meg, nå har jeg gitt opp, og på fredag har jeg muligens en date. Da hun jeg har drevet med i seks uker hører om dette oppfører hun seg tydelig berørt over det. Har jeg fucka opp helt nå?

Typisk kvinnfolk-logikk det der. Hun vil ikke ha deg, men hun vil ikke at noen andre skal få deg heller.

Med mindre du har fryktelig lyst til å være reservekjæresten hennes bør du ligge unna.

Endret av Cannibal Helsekost
Lenke til kommentar

Nettsider som er fortsatte aktive, men glemmer å oppdatere disse "1998-2009" tekstene som alltid står på bunn irriterer meg.

 

Jeg vet at nettbutikken er sikker og aktiv, men kjenner jeg blir litt usikker når det står "2001-2007" nederst.

 

Hvor lang tid tar det egentlig å oppdatere disse egentlig? 10 sekunder?

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over alt stresset på skolen for tiden.

I morgen har vi prøve i treningslære som jeg ikke har øvd til, og på mandag eller tirsdag skal fordypningsemnet i norsk være ferdig og fremføres.

Det som er ekstra irriterende er at hvis jeg spørr norsk læreren om hvordan jeg skal legge opp oppgaven blir hun bare sur, for da vil hun forstå at jeg enda ikke har begynt.

Men igjen så har jeg god grunn til dette, de siste ukene har vært fylt med prøver og annet dritt.

De neste ukene er også fylt med prøver.

 

Tror jeg skal ta meg et par arbeids år etter dette :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...