Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg at autovernet blir satt opp helt inntil den hvite linja. Veiskulder er et ukjent fenomen her i Norge. Tragisk!

8012487[/snapback]

De rambukkene de har prestert å sette på enden av hvert autovern er også ganske, kanskje ikke irriterende, men garantert dødelig om noen treffer de.

Vi må vel som vanlig vente på ei dødsulykke før de fjernes tenker jeg.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn over det Übertreige nettet som Greveskogen (Tønsberg) har. Tar år og dag bare å gå inn på avforum :nei:

EDIT: for ikke å snakke om de fantastisk treige dataene som ikke reagerer om jeg scroller engang... :ohmy:

GRR

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Det er fint mulig, hadde urskog da jeg var tolv/tretten. Og ja, det er jævlig irriterende med den type kløe.

8036549[/snapback]

Hehe, og det kommer aldri til å bli bedre. Man får liksom ikke mindre hår med tiden.

Jeg irriterer meg fortsatt noe sinnsvakt over naboen som bygget kjempegarasje foran stuevinduene mine men nekter å rive den. Idioten hadde ikke søkt om å få bygge engang...

Lenke til kommentar

Måtte Tele2 brenne i helvette

Først betalte jeg for en oppgradering, 1mnd etter det får jeg brev i posten om raskere adsl til samme pris.

Etter mye om og men sier kundeservice jeg ikke har krav på denne gratis'e oppgradering fordi jeg allerede har betalt selv for en oppgradering.

geeez, for noen forbanna idioter !

Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste som irriterer deg over internett leverandør.

Jeg sitter med et stort hat over LOS akkurat nå, hvorfor pokker skulle dem oppdatere firmware på modemet slik at det plutselig ble en router? Nå kan jeg ikke bruke min router :realmad:

Denne modemrouteren er av den gamle typen som det kun er telnet management på, noe jeg ikke fatter bæret av... AHRG :mad:

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg fortsatt noe sinnsvakt over naboen som bygget kjempegarasje foran stuevinduene mine men nekter å rive den. Idioten hadde ikke søkt om å få bygge engang...

8038381[/snapback]

Men da trenger ikke du å søke om å rive heller da... :D

Eller du kan ta det opp med Plan- og bygningsetaten i kommunen du bor... hvis da ikke han her er etatssjef:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-100610-1172598517_thumb.jpg
Endret av hightow
Lenke til kommentar

8038381[/snapback]

Eller du kan ta det opp med Plan- og bygningsetaten i kommunen du bor... hvis da ikke han her er etatssjef:

8039426[/snapback]

høøøø?

Hvem er det du har quota? Kan ikke huske å skrevet det........?

Lenke til kommentar
høøøø?

Hvem er det du har quota? Kan ikke huske å skrevet det........?

8039560[/snapback]

Det har du nok ikke, det var nok bare rot med quote. Trykk på "trackback", den lille røde pilen som står inni quote-ruten, så ser du originalposten.

Og ja, tysk irriterer meg som vanlig. :)

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

8038381[/snapback]

8039426[/snapback]

Joda, eg klaget til kommunen, men da fikk løken medhold på "helse-messig" grunnlag (kødder ikke). Selve detaljene i saken var "untatt offentligheten" så vi fikk ikke innsyn i dokumentene.(igjen jeg kødder ikke)

Anket til fylkesmannen og her tok det ca 13 mnd med advokatkorrespodanse til jeg fikk et endelig medhold.

Fyren fikk pålegg om å rive samt at om han han skulle reise ny garasje så fikk han spesifike restriksjoner på hva han kunne gjøre.

Det denne fyren gjør er å sende klage til kommunen der han nesten rett ut sier han vil gå til sak mot kommunen (som ikke har noen autoritet i denne saken lenger) om ikke de snur på saken. Han her fyren er rett og slett mentalt handikappet. Har bodd her i 19 mnd nå uten at han har revet garasjen, men da klaget jeg også for første gang for 20mnd siden.

Syns "etaten" var rett og slett jævli tidig, mye fordi det er AKKURAT slik det er i virkeligheten. Ihvertfall i min kommune.

Litt sånn på rykte siden så viser det seg at han fyren med "helse-messige" årsaker er en bekjent om ikke kamerat med han saksbehandleren i kommunen som godkjente det hele etter monstrositeten ble reist foran stuen min på "helse-messige" årsaker som er "unndratt offentligheten".

Jeg er rett og slett JÆVLI glad for at jeg har hatt råd til skikkelig advokat gjennom det hele, ellers så hadde denne svære stygge garasjen fått stå foran min stue. (og vi snakker skikkelig svær)

Jeg skulle gjerne demonstrert med bilder, men vet ikke om det er helt lov. Hadde vært kjipt å få noen pålegg/avslag i saksbehandligen om fyren fant ut at det ble lagt ut på nettet.

Edit: leif

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...