Demonfudge Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg irriterer meg litt over at jeg akkurat satte fast tyggisen i skjegget. Tenkte ikke over det og plutselig - Nicorette på haka. Helvete. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Eg irriterer meg over at eg trenger mus (kone), tastatur (lycosa) og høgtalarar (X-530). Alt står på ønskelista til jul, men eg kjenner allereie at høgrehanda visnar vekk når eg brukar Acer-musa som kom med pc'en. tastaturet kan eg ikkje trykke ned meir enn 2 tastar samtidig, helder ikkje pluss på numpaden og nokon annan tast.. Stort problem når eg spelar anno 1404 Og lyden på Koss portapro er ikkje akkurat noko å skryte av... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Eg irriterer meg over at eg trenger mus (kone), Misstolker det der hele tiden. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Eg irriterer meg over at eg trenger mus (kone), Misstolker det der hele tiden. Eg veit korleis du har det Det går ikkje ein einaste dag utan at eg ler av noko eg eigentleg ikkje burde le av. Eg er vel skada under oppveksten, mor mi samanliknar ballongar med kondom, påstår at me har kysseklubb på loftet når ein kompis er på besøk, og kallar diverse folk homo. Endret 9. november 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=587906 Slike ting skal man ikke lage nyheter av. Seriøst. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 JESUS FUCK! Her har jeg prøvd i 6 uker å få ei jente til å like meg, nå har jeg gitt opp, og på fredag har jeg muligens en date. Da hun jeg har drevet med i seks uker hører om dette oppfører hun seg tydelig berørt over det. Har jeg fucka opp helt nå? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det høres jo ut som du muligens får deg ny dame, drit i ho andre da. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvis det bare var så enkelt... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Selvfølgelig er det ikke det, men livet handler stort sett om å ta avgjørelser. De riktige helst. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 At pakkesporinga på posten.no har vært helt på trynet de siste dagene. Får ikke sett hvor pakka er i det hele tatt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Uflaksen min, og sykehuset. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sjefen min. I går sa han at jeg var sløv fordi jeg ikke visste hvem Trine Haltvik var. I dag fant jeg ut at han ikke vet hva kanelsnurr er. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 I dag fant jeg ut at han ikke vet hva kanelsnurr er. Okey, det er grenser for hva vi kan finne oss i. Gi meg informasjon på hvor og når du jobber, så skal jeg organisere en task force sammensatt av mennesker med talenter spesifisert til å myrde sjefen din. Btw, vi kan ikke drepe sjefen din i morra, bare så du vet det :----------------( Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 http://larstangen.blogg.no/1257711373_eg_e...noreg_og_e.html Irriterar ganske grenselaust ja... Litt i samme gata: Buahahaahahahaha Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ytringsfrihet skulle ikke vært en menneskerett. Hos noen burde den faen meg ha blitt inndratt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ytringsfrihet skulle ikke vært en menneskerett. Hos noen burde den faen meg ha blitt inndratt. HAHAHA! :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Fordi de mener "feil"? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Fordi de mener "feil"? Korrekt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg irriterer meg noe grenseløst over folk som ikke fikser nettet, selv om de har sagt at de skal det. Har hatt dritdårlig nett i 4-5 måneder nå, og får knapt brukt msn. Det er så utrolig kjedelig. Nettbanken må jeg gi 5-10 forsøk før jeg kommer inn på, mail tar tid, dette forumet kommer jeg meg inn på innimellom. Nå skal ny router settes opp "så snart hun har tid". Hvor lang tid tar det? Max en time? HELVETE! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 irriterer meg over at jeg må jobbe så mye kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg