Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg irriterer meg over at eg trenger mus (kone), tastatur (lycosa) og høgtalarar (X-530). Alt står på ønskelista til jul, men eg kjenner allereie at høgrehanda visnar vekk når eg brukar Acer-musa som kom med pc'en. tastaturet kan eg ikkje trykke ned meir enn 2 tastar samtidig, helder ikkje pluss på numpaden og nokon annan tast.. Stort problem når eg spelar anno 1404 :p Og lyden på Koss portapro er ikkje akkurat noko å skryte av...

Lenke til kommentar
Eg irriterer meg over at eg trenger mus (kone),

Misstolker det der hele tiden.

 

Eg veit korleis du har det :p Det går ikkje ein einaste dag utan at eg ler av noko eg eigentleg ikkje burde le av. Eg er vel skada under oppveksten, mor mi samanliknar ballongar med kondom, påstår at me har kysseklubb på loftet når ein kompis er på besøk, og kallar diverse folk homo.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
I dag fant jeg ut at han ikke vet hva kanelsnurr er. :realmad:

Okey, det er grenser for hva vi kan finne oss i. Gi meg informasjon på hvor og når du jobber, så skal jeg organisere en task force sammensatt av mennesker med talenter spesifisert til å myrde sjefen din.

 

Btw, vi kan ikke drepe sjefen din i morra, bare så du vet det :----------------(

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg noe grenseløst over folk som ikke fikser nettet, selv om de har sagt at de skal det. Har hatt dritdårlig nett i 4-5 måneder nå, og får knapt brukt msn. Det er så utrolig kjedelig.

 

Nettbanken må jeg gi 5-10 forsøk før jeg kommer inn på, mail tar tid, dette forumet kommer jeg meg inn på innimellom.

 

Nå skal ny router settes opp "så snart hun har tid". Hvor lang tid tar det? Max en time?

 

HELVETE!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...