Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over at folk er så sykt dårlige til å passe på bikkjene sine. Jobber som pizza sjåfør og det skjer minst en gang i uka at jeg nærmest blir overfalt av bikkjer som bykser ut av døra når kunden åpner. Heldigvis for de er jeg ikke redd for hund, men når en 35 kilos Schafer løper ut og nesten river deg over ende blir jeg faen meg forbanna. Sa til kunden at han må passe på bikkja når han åpner døra fordi det er faktisk folk som er livredd for hunder. Det skjønnte han ikke siden bikkja hans bare ville leke og var en snill hund, men det veit da faen ikke jeg når den bjeffer og knurrer i 120 ut døra.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at folk er så sykt dårlige til å passe på bikkjene sine. Jobber som pizza sjåfør og det skjer minst en gang i uka at jeg nærmest blir overfalt av bikkjer som bykser ut av døra når kunden åpner. Heldigvis for de er jeg ikke redd for hund, men når en 35 kilos Schafer løper ut og nesten river deg over ende blir jeg faen meg forbanna. Sa til kunden at han må passe på bikkja når han åpner døra fordi det er faktisk folk som er livredd for hunder. Det skjønnte han ikke siden bikkja hans bare ville leke og var en snill hund, men det veit da faen ikke jeg når den bjeffer og knurrer i 120 ut døra.

Enig. Hater bikkjer! :thumbdown: Men det jeg hater mest er eierene!!

Spesielt de idiotene som tror bikkja si er et barn, som har like mye rettigheter som mennesker. :realmad: :realmad: Får ikke sagt hvor mye jeg hater det!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Irriterer meg over at folk er så sykt dårlige til å passe på bikkjene sine. Jobber som pizza sjåfør og det skjer minst en gang i uka at jeg nærmest blir overfalt av bikkjer som bykser ut av døra når kunden åpner. Heldigvis for de er jeg ikke redd for hund, men når en 35 kilos Schafer løper ut og nesten river deg over ende blir jeg faen meg forbanna. Sa til kunden at han må passe på bikkja når han åpner døra fordi det er faktisk folk som er livredd for hunder. Det skjønnte han ikke siden bikkja hans bare ville leke og var en snill hund, men det veit da faen ikke jeg når den bjeffer og knurrer i 120 ut døra.

Ser den. Bikkja mi er så snill som du får den, men har jo respekt nok til å holde ham fast eller stenge ham inne i et rom når det kommer folk på døra.

Har mange kamerater som er redd for hund, så jeg er vant med det da.

Lenke til kommentar

Stakkars hunder som blir herset med av oss mennesker.

Tenk å bli stengt inne på et rom bare fordi noen ikke liker deg.

 

Vi er så langt unna den naturlige tilstanden som vi kan komme.

 

Mennesker er altfor å arrogante til å skjønne av det finnes andre levende vesenser. MAKAN TIL DRITT, hunder gjør ikke en flue fortred. Hvis man ikke kan takle å bli slaktet av en hund er man ikke en ekte kriger.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke ta alt så seriøst, :p jeg bare tuller rundt.

Men jeg mente noe av det jeg sa.

 

EDIT: Tror jeg misforsto det LanSi sa, jeg tenkte hunden ble stengt inn 24/7 mens det var folk på besøk, ikke bare mens de stod på døra.

 

Men det er sikkert ikke sånn. :)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg er lat, sluskete og har mange feil. Det som neste irriterer meg mer er at jeg fikk god karakter (5) på forrige naturfagprøve, selv om jeg neste ikke leste på forhånd. Dette gjør meg ikke veldig motivert til å lese til samf.prøven i morgen.

 

Jeg har vært kvisetryne i varierende grad siden tidlig niendeklasse, så det er jeg trist nok vandt til. Med alle de kurene, pillene og kremene jeg har vært igjennom, tror jeg neste logiske skritt ville vært å etse bort det ytterste laget av fjeset mitt. I det siste er det blitt bedre da, så orker ikke å bruke alle de ekle kremene som irriterer vettet av huden min. Da er det bedre å heller ha noen kviser (men det er jævlig når de skal være så syk "modne", eller hvilket ekkelt ord man skal bruke.)

Lenke til kommentar

At ei jente på nettby hele tiden spammer ned Statusene med "Forhold?<3"

Status (1) = "*****: Forhold?<3?"

 

HERREGUD, er det mulig? Mase om et forhold på nettby? Tar ikke hintet når hun oppdaterer statusen minst 5-6 ganger per dag med "Forhold?<33" og ennå ikke har fått en forespørsel om det?

 

 

:wallbash:

 

 

Edit: Fant en fin knapp som sto "Ignorer" på.. Koselige greier.

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Det irriterer meg at jeg er lat, sluskete og har mange feil. Det som neste irriterer meg mer er at jeg fikk god karakter (5) på forrige naturfagprøve, selv om jeg neste ikke leste på forhånd. Dette gjør meg ikke veldig motivert til å lese til samf.prøven i morgen.

 

Jeg har vært kvisetryne i varierende grad siden tidlig niendeklasse, så det er jeg trist nok vandt til. Med alle de kurene, pillene og kremene jeg har vært igjennom, tror jeg neste logiske skritt ville vært å etse bort det ytterste laget av fjeset mitt. I det siste er det blitt bedre da, så orker ikke å bruke alle de ekle kremene som irriterer vettet av huden min. Da er det bedre å heller ha noen kviser (men det er jævlig når de skal være så syk "modne", eller hvilket ekkelt ord man skal bruke.)

btw går du på en skole i akershus? syns jeg finner noe kjent med deg...

Lenke til kommentar
At ei jente på nettby hele tiden spammer ned Statusene med "Forhold?

Status (1) = "*****: Forhold?

 

HERREGUD, er det mulig? Mase om et forhold på nettby? Tar ikke hintet når hun oppdaterer statusen minst 5-6 ganger per dag med "Forhold?

 

 

:wallbash:

 

 

Edit: Fant en fin knapp som sto "Ignorer" på.. Koselige greier.

 

Bahaha! Minner meg om dette desperate MSN-nicket:

lol.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...