Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hvorfor burde jeg vite det?

Selv med ADHD kan man konsentrere seg nok, det handler bare om å være i rett "state of mind".

 

Nettopp. Du er neppe i riktig "state of mind" ut hele skoleåret. Når det kommer til meg så må det være noe jeg liker, da kan jeg pugge i evigheter.

Sier ikke at man er det ut skoleåret. Det jeg sier er at det ikke er UMULIG å få en sekser som personen over skriver :)

 

Vel, nå mener jeg ikke bokstavelig talt at det er umulig... Sier bare at det er altfor vanskelig å få 6'ere... Lærerene har sagt det selv; for å oppnå sekseren så skal du være toppelev og må kunne nesten alt... Så mye som en utdanna lærer kan nesten... Vel.. ? Syns det er litt "SCHTØGT" at man må bruke 4 timer daglig på å pugge til hver forpulte prøve for å få 6'eren... Har ikke hørt om noen 6'ere i klassa enda... Og det er selvom de har skyhøye ambisjoner. Sier nå heller ikke at det gjelder alle skoler, men på trinnet vårt er det slik!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

At barbermaskinen min døde for et par dager siden, og nekter å skru seg på. Prøvd alt, tilogmed skrudd den opp for å sjekke om det er dårlig kontakt noen steder.

 

Heldigvis for min del får jeg lønn om noen få dager, så får kjøpe meg en ny en da.

Lenke til kommentar

At en gjeng med skinheads/nynazister og en gjeng med kriminelle utlendinger var samlet på samme sted i kveld(mange som var kastet ut fra en fest). De var omtrent like mange, og begge gjengene gikk rundt og prøvde å skape bråk. Jeg ble skallet i ryggen, mens en kompis var en hårsbredd unna å ende i slåsskamp med en av disse ekstremt tøffe "gjenglederne". Hvorfor i helvete kan de ikke bare ta et oppgjør seg i mellom? Hvorfor gå på dem som prøver å ha det hyggelig, når det som er dine naturlige fiender er 5 meter unna?

 

Jævla gjengkultur, faen meg verdens største feiginger alle sammen. Føler seg sjef når de er 20 mot 1.

Lenke til kommentar

Jeg er så irritert på hun jævla Stephany Meyer og den grusomme serien hennes (Twilight). På grunn av henne har de litt forvaklede vennene mine fått det samme, syke, synet på kjærlighet som hun tydligvis har.

 

("HALLO, det er jo KJEMPEROMATISK." Ja, utrolig romantisk å snike seg inn på rommet til en jente du ikke kjenner og stirre på henne hele natten! "Øy, du hadde likt det om det var noen du var forelsket i DAH!" Nei, jeg syns ikke det er romantisk å bli forfulgt av en som er sykelig opptatt av meg. Det er ekkelt og skummelt.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen ting som irriterer meg akkurat nå:

[*]"Karri". Det heter curry, for faen.

Vi bor i Norge. Må ikke la deg lure av Halloween-feiringen.

 

Sier du Sugar, i stede for sukker også,påsan?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

"Karri" er Kari med skrivefeil. Jeg vil ikke ha Kari på fiskebollene mine. Med mindre Kari er fin og villig.

 

Jeg nekter å kalle curry karri, bare fordi en eller annen idiot ikke klarte å skrive curry når han tok med curry til Norge fra østen.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
"Karri" er Kari med skrivefeil. Jeg vil ikke ha Kari på fiskebollene mine. Med mindre Kari er fin og villig.

 

Jeg nekter å kalle curry karri, bare fordi en eller annen idiot ikke klarte å skrive curry når han tok med curry til Norge fra østen.

 

Og eg nektar å legge meg i senga, fordi det er Agnes baklengs...

Potet heiter eigentleg potato, men me seier potet uansett.. Eller seier du kanskje potato ogå?

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du skal få lov å mislike navnet Karri, men du kan ikke påsåt at det ikke heter Karri. ;)

Men du kan gjerne sende et skriv til norsk ordforråd. Good luck with that.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
"Karri" er Kari med skrivefeil. Jeg vil ikke ha Kari på fiskebollene mine. Med mindre Kari er fin og villig.

 

Jeg nekter å kalle curry karri, bare fordi en eller annen idiot ikke klarte å skrive curry når han tok med curry til Norge fra østen.

 

Og eg nektar å legge meg i senga, fordi det er Agnes baklengs...

Potet heiter eigentleg potato, men me seier potet uansett.. Eller seier du kanskje potato ogå?

Potet heter faktisk Solanum Tuberosum.

 

Du skal få lov å mislike navnet Karri, men du kan ikke påsåt at det ikke heter Karri. ;)

Men du kan gjerne sende et skriv til norsk ordforåd. Good luck with that.

Jah, akkurat som jeg gidder bryet. De tillater "bannan", jo!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...