Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Var på Ringenes Herre-maraton i natt, og det var noen som skulle klappe hele tiden! Synnsykt irriterende. Samt en ekkelt jente som satt på rekken vår som snøt seg høyt og ekkelt hele tiden.

 

Folk som klapper på kino er egentlig generelt irriterende.

Minner meg om sauer.

Hva er vitsen? De som lagde filmen får jo ikke høre det uansett...

 

Charterklapp er alltid et must.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At det skal være UMULIG å få 6'er på skolen... De sier liksom at da må man vite så mye, men så mye vet vi liksom ikke... Hva er vits med å ha 6'ere når de er uoppnåelige med mindre man har lærerutdannelse???

Det kalles å pugge...

 

Du burde vel vite at det ikke er så lett pugge helt uten videre, ihvertfall ikke om du har konsentrasjonsvansker.

Lenke til kommentar
At det skal være UMULIG å få 6'er på skolen... De sier liksom at da må man vite så mye, men så mye vet vi liksom ikke... Hva er vits med å ha 6'ere når de er uoppnåelige med mindre man har lærerutdannelse???

Det kalles å pugge...

 

Du burde vel vite at det ikke er så lett pugge helt uten videre, ihvertfall ikke om du har konsentrasjonsvansker.

Hvorfor burde jeg vite det?

Selv med ADHD kan man konsentrere seg nok, det handler bare om å være i rett "state of mind".

Lenke til kommentar
Hvorfor burde jeg vite det?

Selv med ADHD kan man konsentrere seg nok, det handler bare om å være i rett "state of mind".

 

Nettopp. Du er neppe i riktig "state of mind" ut hele skoleåret. Når det kommer til meg så må det være noe jeg liker, da kan jeg pugge i evigheter.

Sier ikke at man er det ut skoleåret. Det jeg sier er at det ikke er UMULIG å få en sekser som personen over skriver :)

Lenke til kommentar

Vi skal på klassetur om et år. Alle ammen har fått 11 bokser med kjeks som skal selges. Hater å må gå rundt til folk for å selge tørre uspiselige kjeks. Blir også dritlei av folk som "ikke har kontanter på seg nå" eller "har kjøpt kjeks av så mange andre". Det var ei dame som sa hun ikke hadde tid siden hun hadde besøk. Hvor lang tid ville det tatt hun å spørre om hva det kostet, for så å åpne lommeboken som lå på et bord 2 meter bak henne.

 

Har ikke lyst på turen heller.

Lenke til kommentar
At det skal være UMULIG å få 6'er på skolen... De sier liksom at da må man vite så mye, men så mye vet vi liksom ikke... Hva er vits med å ha 6'ere når de er uoppnåelige med mindre man har lærerutdannelse???

 

Ja visst. I de fleste skriftlige fag er det i hvert fall en viss poengsum man må oppnå, men det er umulig å få 6 i norsk.

Lenke til kommentar
Vi skal på klassetur om et år. Alle ammen har fått 11 bokser med kjeks som skal selges. Hater å må gå rundt til folk for å selge tørre uspiselige kjeks. Blir også dritlei av folk som "ikke har kontanter på seg nå" eller "har kjøpt kjeks av så mange andre". Det var ei dame som sa hun ikke hadde tid siden hun hadde besøk. Hvor lang tid ville det tatt hun å spørre om hva det kostet, for så å åpne lommeboken som lå på et bord 2 meter bak henne.

 

Har ikke lyst på turen heller.

 

Hvor skal du? Er ikke turen friviliig når den koster dere penger? Det kostet meg 6000 kroner da jeg skulle på klassetur til Roma.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...