Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen lowlife drittunger i en gammel og møkkete stasjonsvogn som ropte skjellsord og viste finger til alt og alle, mens kjørte rundt i Trondheims gater.

 

Har aldri sett på maken, at noen faktisk gidder å bruke fredagskvelden på å lage kvalme i den forstand de gjorde. Håper noen klarte å få nummeret på bilen og kan varsle politiet om bråket de lager.

Lenke til kommentar

Irriterer meg rett og slett noe inni h****** er at når jeg skriver innlegg der jeg argumenterer med at jeg har en bror med funksjonshemning (selvfølgelig ikke i annet enn der det ligger en bakrgunn der det er forsvarlig) og jeg ikke får et jævla svar fordi idiotene jeg diskuterer mot er for feige til å svare for seg! Helvete asså.

Lenke til kommentar

Er egentlig alltid irriterende når man gruser noen i en diskusjon, uten at motstanderen tar det til seg(enten ved å ikke svare, eller å gå over på noe helt usaklig).

 

Angående bilene, så irriterer det meg at alle skal tute så jævlig når de kjører forbi meg. Digger det mest når de får det til å smelle i eksospotten så jeg hopper som faen.

 

Ellers irriterte det meg at det stod noen drittunger og kastet glassflasker i bakken langs fortauet.

Lenke til kommentar

Kvinner som ikke klarer de skikkelig enkle elektroniske tingene. Som å slå på en fukkings tv.

 

Det går fra å være noe kvinnelig søtt, som enkelte kanskje føler det skal være, til noe kvinnelig skikkelig dumt. Det er en skikkelig turn off for meg. Ignorant latskap.

Endret av -pace-
Lenke til kommentar
Var på Ringenes Herre-maraton i natt, og det var noen som skulle klappe hele tiden! Synnsykt irriterende. Samt en ekkelt jente som satt på rekken vår som snøt seg høyt og ekkelt hele tiden.

 

Folk som klapper på kino er egentlig generelt irriterende.

Minner meg om sauer.

Hva er vitsen? De som lagde filmen får jo ikke høre det uansett...

Lenke til kommentar
Noen lowlife drittunger i en gammel og møkkete stasjonsvogn som ropte skjellsord og viste finger til alt og alle, mens de kjørte rundt i Trondheims gater.

 

Har aldri sett på maken, at noen faktisk gidder å bruke fredagskvelden på å lage kvalme i den forstand de gjorde. Håper noen klarte å få nummeret på bilen og kan varsle politiet om bråket de lager.

Jeg blir ikke ovveraska hvis vi møtte samme bil altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...