Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Blir så irritert på noen i klassen. Nå har i sitti her og læreren kom til slutt i gang. også, når vi er midt inne i et drit interessant tema så rekker en i klassen opp hånda og: Er det ikke egentlig friminutt nå?

 

Faen heller, det går jo ann å vente i 10 sekunder, ikke avbryte læreren midt inni.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På tide å lufte litt frustrasjon ja

 

Irriterer meg når man finner ut at den gamle skolen min har glemt å sende inn eksamenskarakterer slik at man ikke får stipend og lån for skoleåret.

Irriterer meg når skolen må ledes igjennom hvordan dette skal løses bit for bit.

Irriterer meg over at jeg må gjøre eksamen på nytt fordi skolen har rota bort besvarelsen.

Irriterer meg når skolen bruker over 3 mnd på "en rask løsning" på dette.

Irriterer meg når skolen stryker delen av besvarelsen som allerde er bestått, til tross for at den har blitt "godkjent" av en lærer før den er sendt inn til sensur.

Irriterer meg at jeg sikkert må vente nye 3 mnd for å få søke om stipend og lån pga. en skolefeil.

Lenke til kommentar

Pappa sa: "Jeg fikk vaksinen min for 2000 år siden. På korset."

Han er nå smitta laolol.

 

Jeg er ateist, jeg er ikke smitta.

WHERE'S YOUR GOD NOW?!?

 

En annen ting. Var en på bussen bak meg i dag som hadde full guffe på headsettet. Og han hadde headsettet UTENPÅ lua. Fikk jo med meg teksten til musikken til og med.

 

Saken ble ikke bedre av at det var Disturbed som ble spilt. Makan til kjedelig musikk...

Lenke til kommentar

Hadde besøk av en kar som fikset internett tilkoblingen min som hadde vært nede siden mandag. Alt var greit og internett fungerte når han dro. Jeg betaler for 20mbit, men får bare rundt 12 grunnet kvalitet på kobber og avstand fra sentral. Når jeg måler nå så har jeg rundt 5mbit og linjen er ustabil som fy. Snakket med kundesupport og de skulle justere hastigheten opp (ikke spørr meg hvorfor de hadde satt den ned). De ba meg vente 5 min og sjekke linjen en gang til. Nå er den på 4-5 og enda mer ustabil.... lenge leve.

 

Heldigvis drar jeg om 2 timer og kommer ikke tilbake før søndagen så da kan linja her kose seg helt alene.

Lenke til kommentar

Noen lowlife drittunger i en gammel og møkkete stasjonsvogn som ropte skjellsord og viste finger til alt og alle, mens de kjørte rundt i Trondheims gater.

 

Har aldri sett på maken, at noen faktisk gidder å bruke fredagskvelden på å lage kvalme i den forstand de gjorde. Håper noen klarte å få nummeret på bilen og kan varsle politiet om bråket de lager.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...