Pentumsmart Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Sound delay på et sekund nesten når jeg spiller på den nye TVn min. Tror det er PS3n sin feil, har ikke peiling. Null delay når jeg ser TV, men når jeg er in-game i spill, er det delay. Fuck. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Sound delay på et sekund nesten når jeg spiller på den nye TVn min. Tror det er PS3n sin feil, har ikke peiling. Null delay når jeg ser TV, men når jeg er in-game i spill, er det delay. Fuck. Det er vel ikke tilfeldigvis Call Of Duty 4 det skjer i? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jo, ekstremt. Men jeg prøvde også Uncharted 2 og Prototype, men opplevde det samme, bare litt mindre.. Utrolig irriterende, hvis jeg går til menyen på PS3, lagger ikke "klikke" lyden. What to do!? Jeg prøvde også to forskjellige HDMI - kabler. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Når folk uthever skrift unødvendig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Samme skjer med meg på pc! Bare at når det er lite detaljer går alt smooth, men der det vanligvis ville komme lagg blir det slomo og stemmene kommer helt feil ut! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skjer ikke på meg på min PC. Testen forresten filml på PS3n, da funka alt bra.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Folk som skriver "eeeeeeiiid" uansett hva.. "eeeeeeid" om noen hadde LITT mere rett enn den andre i en diskusjon. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 dere gutter er ikke noe bedre kan jeg informere deg om. hvorfor kan ikke menn føde, hvorfor må vi gå rundt feite og ha melkespreng?Irriterer meg grenseløst over gretene menn som ikke klarer å få i seg mat. og overkåte fjotisser som overfaller deg med en gang man kommer inn på en chatt. i tilegg skal de late som de er så logiske, men sannheten er at de gjør utrolig mye idiotisk som ikke er noe logikk i Du må ikke få barn vet du. Men du har blitt utdelt en "gave" veldig mange misunner deg for. Det er jo en del menn som gjerne skulle kunne fått barn også, men slik er det nå ikke. De som liker det får gjøre det, og de som ikke liker det kan la være. Jeg er i den siste kategorien selv. Jeg personlig mener at mennesker er idioter uavhengig kjønn. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kommer an på hva du sammenligner oss med. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 synd det ikke går ann å gi bort den "gaven" Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Må jo ikke benytte deg av "gaven" heller da. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Enig med Lenne og Applebee. Du kan jo adoptere isteden? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 neitakk foretrekker dyr jeg og gubben irriterer meg at jeg er møkk sliten og klokka er bare 18:30 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 neitakk foretrekker dyr jeg og gubben irriterer meg at jeg er møkk sliten og klokka er bare 18:30 Hvis du foretrekker dyr hva er så problemet? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 neitakk foretrekker dyr jeg og gubben irriterer meg at jeg er møkk sliten og klokka er bare 18:30 Hvis du foretrekker dyr hva er så problemet? gjennerelt greia at det er kvinnen som må føde og gutta slipper unna.... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 neitakk foretrekker dyr jeg og gubben irriterer meg at jeg er møkk sliten og klokka er bare 18:30 Hvis du foretrekker dyr hva er så problemet? gjennerelt greia at det er kvinnen som må føde og gutta slipper unna.... Og det er liksom vår feil? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) er ikke dette tråden "Ting som irriterer så grenseløst! " ...nettopp Endret 5. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vi må da få lov til å kommentere? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 at me ikkje sluttar på skulen før 22. desember! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 at me ikkje sluttar på skulen før 22. desember! Her er 18. Desember siste skoledag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg