Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

dere gutter er ikke noe bedre kan jeg informere deg om. hvorfor kan ikke menn føde, hvorfor må vi gå rundt feite og ha melkespreng?Irriterer meg grenseløst over gretene menn som ikke klarer å få i seg mat. og overkåte fjotisser som overfaller deg med en gang man kommer inn på en chatt. i tilegg skal de late som de er så logiske, men sannheten er at de gjør utrolig mye idiotisk som ikke er noe logikk i

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh! Er det vanlig at mottak av premie kan ta over en uke? Forrige onsdag fikk jeg beskjed om seieren, og senest i går var beskjeden at premien ikke har kommet enda. Trodde premiene var klare på forhånd i konkurranser jeg? Er jo pining å la seierherren vente så lenge. Håper den kommer før neste uke.

 

(Premien er en Nokia 5800 Xpressmusic btw. Gøy med ny gratis telefon :fun: )

Endret av Myst
Lenke til kommentar

In your dreams, vinn din egen konkurranse :p Ventinga er ikke så gæli, bare skjønner ikke hvorfor de ikke har forberedt seg på forhånd. Er litt spesi konkurranse da, så premien blir kanskje sendt ut ifra hvem som vinner...

 

Glad-edit: Nå har den visst kommet. :D Får den i dag likeve. Wohoo!

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Noe annet som er irriterende er idioter i timen som ikke klarer å følge med fordi de er for opptatt med å spille og heller maser på deg om hva man skulle gjøre til neste gang, hva man skulle ha gjort og om vi hadde prøve i dag

 

JA.

 

Pluss de som må spørre læreren om hva som står på tavla når han allerede har lest det opp to ganger. Og spesielt de som spør ETTER at han har svart de første.

Lenke til kommentar
Oh btw, de som skriver "fjortiss". Dette er FEIL.

 

 

Nei! Fjortiss.

 

Det er en måte å si at de er umodne på, for de har den tissen de egentlig skulle hatt i fjor.

Med andre ord, den har ikke vokst. FJOR TISS = tissen fra i fjor.

Det er en metafor for at de er umodne.

Sånn er det nå, men ikke før.

Lenke til kommentar
Jeg har ventet på det i hele dag, at noen skulle kommentere denne.

Hva med å bruke den uten reklame og som Weebl faktisk har "godkjent"?

Linken min er vel strengt tatt direktelink til selve swf-fila. Renere blir det ikke. Det får man ikke gjort på Weebl, av naturlige årsaker.

 

On topic:

Bedrevitere på forumet som fatisk feiler irriterer meg grenseløst.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...