Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man sitter på ett datarom eller lignende og den som sitter forsiden av deg sitter å stirrer på skjermen din... ARGH! Hvorfor gjør folk det? Det er så irriterende!

7998144[/snapback]

 

Da tar du opp word, setter opp skriftstørrelsen til 20 og skriver: "Kjære dagbok, jeg skriver til deg i dag fordi jeg har noe å fortelle til deg. Det er en person som stirrer på skjermen min og jeg liker det ikke. Ja, jeg mener deg!"

Lenke til kommentar

Ventet på bussen i dag da ei utenlandsk dame kommer bort til meg og spør:

 

"Bæs tu univers?"

Vhææ?

"Univers, i'm going there. Wha bæs?

Wha? Ehmm, what did you say?

"I'm going to the univers, wha bæs from here?

Universe?

"Univers, I'm going there, do you know"

Ahh The University in Tromsø?

"Yes"

Ehmm, well i'm not sure, but you can take(bla bla bla)

 

Følte meg nokså dum der jeg stod og prøvde alt jeg maktet å forstå hva hun mente :| Trodde hun skulle til verdensrommet elns...

Lenke til kommentar
Ja, det er kjempeirriterende. Men med et sikkert passord som har en 1:8000000 sjangse på å bli kjekt på en Windows Server 2003 maskin føler jeg meg litt trygg.

 

Jeg hater folk som tar på LCD skjermer når de skal peke. Prøver man å fjerne det ekle fingeravtrykket blir det bare verre.

8013211[/snapback]

 

Helt enig Fruktkake, blir så satt ut. Og når man sier at de ikke skal gjøre det, så sier de bare "Åååh, det er jo ikke noe farlig det da." -_- Deilig med masse merker på skjermer ja.

Lenke til kommentar
Irriterer meg så grenseløst at jeg jeg har fått en eller annen latterlig crasytown låt på hue...

 

"its a pice of cake to bake a pretty cake, you gotta do the cooking by the book"

 

bwhaaa.....noen frels meg fra dette onde

Aaah, come my lady, come, come my lady, your my butterfly, sugar baby..

 

ellerno, husker jeg kjøpte Crazytown cd for maaange år siden. :D

1. Det er stor forskjell på Lazytown og Crazy Town.

2. Bakekakesangen er jo kjempetøff!

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke mye mot skrivefeil (gjør mange selv), men en ting som irriterer meg er folks bruk/misbruk av ordspråk (noe jeg har sett litt mye av her inne):

 

 

Du skal ikke gre alle med en kam

 

 

Førstemann til mølla får mest mel

 

Men det latterligste jeg har hørt (riktignok ikke her inne, men fra en jente jeg gikk i klasse med) er:

 

Du skal ikke dytte alle utfor et stup

 

nei nei nei :nei:

Lenke til kommentar

Jeg hater folk som tar på LCD skjermer når de skal peke. Prøver man å fjerne det ekle fingeravtrykket blir det bare verre.

8013211[/snapback]

 

Helt enig Fruktkake, blir så satt ut. Og når man sier at de ikke skal gjøre det, så sier de bare "Åååh, det er jo ikke noe farlig det da." -_- Deilig med masse merker på skjermer ja.

8013965[/snapback]

That would be me :(:blush:

Lenke til kommentar
At folk skal sitte å se på jeg gjør med laptopen min når jeg bruker den på skolen. Fyfaen, kan de ikke la den være når jeg ikke bruker den, vet ikke hvor mange ganger jeg har sett folk prøve å gjette passordet mitt nåt jeg kommer inn døra :realmad:

8012780[/snapback]

Irriterer det mindre at de har like stor tro hver gang, og i tillegg spør om passordet og foventer at jeg skal si det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...