Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jack Sparrow kler sminken sin.

 

Folk som ikke kan godta at man liker metall, ikke blues. Folk har forskjellig smak ffs, hvor har folk vært i det siste årene? Våkne opp... Eg likar "bråkemusikk", ok? :realmad:

Enig der... er så irriterende at noen folk ikke greier å akseptere at jeg elsker bråkemusikk. "HØRER DU PÅ DEN DRITTEN DER!!!!!!!!!!!!!"

 

De fleste i klassen min hører på popmusikk, som er Eminem, 50 Cent og alle de andre rapperne. Da jeg sa at jeg ikke liker sånn musikk, men hører på punkrock, svarte han ene "punk er sånn musikk jeg tørker meg i rævva med".

Jeg svarte "jeg tørker meg i rævva med tryna di". Det hadde han ikke noe godt svar på. (Vi prøver å eie hverandre hele tiden.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.larstangen.com

 

Haha, hva er det som driver disse personene?

Gud... jeg får angst. Fant nettopp syngevideoer med ham også. Bare sitter her og rister på hodet... :!: Greit at han er homse, mange er det, men hvorfor må han eksponere seg så sinnsykt? Sickening.

 

Det jeg egentlig stakk innom her for var for å ytre hvor mye jeg irriterer meg over en fjortis som satt og hosta meg i bakhodet på bussen i disse tider, kjente lufttrykket. Like før jeg snudde meg og klabba til ham :angry:

 

Oh btw, de som skriver "fjortiss". Dette er FEIL.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...