€uropa Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jack Sparrow kler sminken sin. Folk som ikke kan godta at man liker metall, ikke blues. Folk har forskjellig smak ffs, hvor har folk vært i det siste årene? Våkne opp... Eg likar "bråkemusikk", ok? Enig der... er så irriterende at noen folk ikke greier å akseptere at jeg elsker bråkemusikk. "HØRER DU PÅ DEN DRITTEN DER!!!!!!!!!!!!!" De fleste i klassen min hører på popmusikk, som er Eminem, 50 Cent og alle de andre rapperne. Da jeg sa at jeg ikke liker sånn musikk, men hører på punkrock, svarte han ene "punk er sånn musikk jeg tørker meg i rævva med". Jeg svarte "jeg tørker meg i rævva med tryna di". Det hadde han ikke noe godt svar på. (Vi prøver å eie hverandre hele tiden.) Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 gutter kan bruke sminke, greit for dem. men jeg har mista respekten for dem da Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gamle kjerringer som tror de vet absolutt alt om hva som er riktig og galt, altså demente fjols som skal dømme andre grovt etter hva de selv tror. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 fjotisser som står å leker tøffe ovenfor kameratene sine mens de henger på en veldig sjør glassrute . prøver å si en del ganger at han ikke kan gjøre det, men neeeeeeeeeeeeeeida. farlig å høre Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 <3 <3 <3 NÆT! Noe som irriterer meg er bloggen hans. Han er jo helt blåst! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Så ikke les den da, herregud... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Foreldrene til Moget her på forumet. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vill også lese bloggen til han ovenfor! Irriterer meg over min nysgjerrighet Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er ikke det han dere Lars Tangen!? :!: Youtube han, and be amaze. "Heija!" Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://www.larstangen.com Haha, hva er det som driver disse personene? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) <3 <3 <3 NÆT! Noe som irriterer meg er bloggen hans. Han er jo helt blåst! Han? Jeg syns det der ser ut som en HUN! Endret 4. november 2009 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Han sminker seg mer enn meg, men det sier ikke så mye. Hvis han digger det, la han digge det. : P Jeg irriterer meg over meg selv! Jeg har fått "Jizz In My Pants" på hjernen, og må høre den minst en gang daglig. ARRG. Hvorfor akkurat meg? Jeg har jo fantastisk musikksmak ellers. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Den er jo klassisk, men synes personlig Cool guys don't look at Explosions er bedre Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Neei, nå må jeg sjekke ut den og. Dette kan lede meg i helt gal retning.... Hahah. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noe annet som er irriterende er idioter i timen som ikke klarer å følge med fordi de er for opptatt med å spille og heller maser på deg om hva man skulle gjøre til neste gang, hva man skulle ha gjort og om vi hadde prøve i dag Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) http://www.larstangen.com Haha, hva er det som driver disse personene? Gud... jeg får angst. Fant nettopp syngevideoer med ham også. Bare sitter her og rister på hodet... :!: Greit at han er homse, mange er det, men hvorfor må han eksponere seg så sinnsykt? Sickening. Det jeg egentlig stakk innom her for var for å ytre hvor mye jeg irriterer meg over en fjortis som satt og hosta meg i bakhodet på bussen i disse tider, kjente lufttrykket. Like før jeg snudde meg og klabba til ham Oh btw, de som skriver "fjortiss". Dette er FEIL. Endret 5. november 2009 av WarpX Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tror ikke Jason Something er jente bare fordi han driver med sminke. Han er en av de mest mystiske, i alle fall.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tror ikke Jason Something er jente bare fordi han driver med sminke. Han er en av de mest mystiske, i alle fall.. Jeg er nok jente. Innovertiss og pupper, full pakke Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kvifor fins kvinnelogikk??? Veit det er ein eigen tråd for det, men dette er ikkje morosamt, berre sjukt frustrerande! Helvetes østrogenbomber, me kunne innført mensenlandsbyar, som damene måtte bu i ei gong i mnd? Eller er det lite likestillingsvenleg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg