Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Er jo også foreldrenes ansvar å passe på at ungene ikke ser på f.eks wrestling......blir feil å skylde alt på Vince liksom , de har jo tross alt et ansvar :/

 

Dessverre vil jo unger noen gang gjøre slike ting , helt umulig å forutsi :(

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg er for andre gang på to mnd koblet fra internett. Forrige gang var jeg bare blitt koblet ut av koblingsboksen, og jeg fikk ikke internett tilbake før en uke seinere. Denne gangen har det vært borte i 3 dager allerede og jeg fikk beskjed om at det tar 1-5 virkedager. Så jeg regner meg mer enn en uke denne gangen. Kjekt at en får det man betaler for.

Lenke til kommentar
Folk som uttaler MGMT "Emm-Gee-Emm-Tee". Det uttales "Management"!

 

Hvordan kan folk vite det da?

 

De het The Management før, men måtte bytte navn siden det plutselig fantes to band som het det samme.

 

Jeg irriterer meg forøvrig over min uhelbredelige henfallenhet til skippertaksmetoden.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
At jeg ikke finner produktnøkkelen min til Windows Vista! Den må aktiveres fra i dag, sliter litt. MS sier nå at jeg har en piratkopiert versjon.. WTF? Det står at produktnøkkelen skal stå på PC kabinettet, men er jo ikk noe der. Heller ikke i manualene mine. STYGT!

Se under?

Lenke til kommentar
At jeg ikke finner produktnøkkelen min til Windows Vista! Den må aktiveres fra i dag, sliter litt. MS sier nå at jeg har en piratkopiert versjon.. WTF? Det står at produktnøkkelen skal stå på PC kabinettet, men er jo ikk noe der. Heller ikke i manualene mine. STYGT!

Se under?

Fant ut at det var den stygge logoen jeg rev av da jeg fikk PCn. Jeg rev faktisk av produktnøkkelen greia, og kastet den. Irriterer meg at jeg kan være så jævla dum.

Lenke til kommentar

OKEI? Rapidshare sier at jeg ikke kan download mer.

 

You have exceeded the download limit.

 

Your account is credited with 5 Gigabytes per day. 5 Gigabytes are equal to 5.000.000.000 Bytes.

 

Hva faen? Jeg har da ikke downloadet NOE de siste 24 timer! Hva faen er dette, bealter for en tjeneste som ikke virker!?

 

OMG MUTHA FUCKA SHIT

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...