Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva godt skal denne facebook gruppen gjøre? Få ut aggresjon? Drittslenging?

Irriterer meg over de som sammenligner den personen som har laget gruppen med selve drapsmannen.

"Jeg skammer meg over å måtte bli medlem for å skrive noe.

Men jeg håper Øye for øye blir tatt og får sin straff for dette. Han synker like lavt som drapsmannen, og kanskje lavere. Og jeg håper alle melder seg ut av denne gruppen."

wat

Lenke til kommentar

Den gruppa der irriterer meg også, spesielt siden jeg vet hvem drapsmannen er og har vært på noen fester med ham i løpet av de siste to åra.

Og flere av venna mine kjenner ham (vel, okay, flere av dem kjenner den drepte også, og muttern kjenner mora til avdøde, samt at ei god venninne av meg er naboen til familien hennes, og jeg får evig med pes for å ikke vise nok respekt mot avdøde ved å lure på hvem det var som ble drept og hvem som gjorde det), men arg, hvem faen oppretter ei sånn gruppe?!

 

Samt at det irriterer meg at den slåsammen-greia bare varer i 1 min og 59 sek :p

Lenke til kommentar
Trenger ikke diskutere det her. Men sjansen for alvorlige komplikasjoner er veldig mye større for influensaen enn for vaksinen.

 

Og ja, konspirasjonsteori-gubber irriterer meg også. Alt kødd om at vi aldri har landet på månen, at vaksinen er et forsøk på WHO å utrydde folk osv.

 

 

enig med deg !.. er ganske irriterende at folk går rundt og tror at myndighetene ville åpnet for en vaksine som var farlig for almenheten !....

 

bare folk med sprøyteskrekk som "ikke trenger" den :p

Lenke til kommentar

Akkurat nå irriterer jeg meg over at søsteren min syter ræven av seg fordi hun ikke klarer å ta en pille. Blir irritert når folk syter over ting jeg finner veldig lett sånn generelt.

 

... Og så er jeg vel litt irritert på meg selv for at jeg klarer å være så sur på henne og pisset hennes nå som hun muligens har svineinfluensa... Men pytt, jeg stemmer for at karma ikke funker uansett! Jeg er så grei. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

"Ja, *navn* dette gjorde du virkelig bra, kjempeflott artikkel med god flyt og gode argumenter.

Sammenligningene dine om de skandinaviske språkene var særdeles gode."

 

4+

Lenke til kommentar

Mine irritasjoner:

 

- Sport. Og da spesielt fotball. Det plager meg at det er så inn i helvette mye fotball på tv. Sportsrevy og sportsinnslag i hvert jævla program. Tv2 er jo ekstreme, og særlig nyhetskanalen. Hvor mange ganger om dagen trenger man å høre/se de samme sportsnyhetene om og om igjen? Fotball er harry. Fotballspillere er lavpanna overbetalte idioter. Det må være klodens mest meningsløse aktivitet. Hva i helvete bryr det meg hvem som skal lede eller trene landslaget eller hva i faen det er? Jeg er mann selv, og ingen tøffelhelt, men den kulturen/mannsidealet som fremheves i fotballkulturen er harry, rånete og latterlig macho. Jævla sjimpanser, dra knokene med dere når dere går. Hvorfor kan ikke all sport samles på 1 kanal? Som tilhengerne kan følge? Og f.eks. jeg kan fjerne fra kanallista.

 

- Mindre begavete mennesker. For å si det folkelig; tullinger. Og da spesielt folk som påståelig og stolt skal insistere på at de har rett, og er stolte av sin egen idioti. De har som regel heller ikke smak, eller la oss si sofistikert smak. Nei der går det i DDE, danseband, grilldress, petterøes rullings, Frp, dritings hver helg osv. Dette gjelder dessverre store deler av den norske befolkningen. Disse folkene har et par tilnavn/betegnelser; Harry og Doris. Og barna deres med 2-3 fornavn ala; Ronny Bobby Kåre, Max Egil Barry osv.

 

- Råkjørere. Folk som er fullstendig hensynsløse i trafikken. Disse kan man som regel finne mange av i forrige punkt. Og da som regel i 18-30 årsalderen. Og de er ofte mannlige. Hva i faen er det som feiler folk som ikke klarer å følge fartgrenser her i landet? Som BESTANDIG må kjøre forbi, holde 20-30 km/t over grensa? Er det noe macho greier, noe slags primitivt som smører egoet til fartssvina? Og disse IDIOTENE som f.eks. ligger bak meg, og når jeg skal svinge av mot der jeg bor, så kommer det kanskje trafikk i mot, sånn at jeg må stoppe, pga vikeplikt. Da er det enkelte avskum som ikke tåler å vente 10-20 SEKUNDER til jeg svinger av, og de kan kjøre videre. Det er en sånn helvetes ego kultur i Norge, en vellykkethets/konkurranseaktig selvgod egoisme kultur som råder. Man skal helst være glamorøs/tynn/pen/rik og alt på en gang. Dette har jo de senere år manifestert seg i f.eks. glamourmodellene. Disse latterlige, hjerndøde, overfladiske oversminka plastikk dukkene som tror de er sexy med silikonballongene sine og botox i leppene og ræva og gud vet hvor. De eneste som finner dem attraktive er rånere og greasemonkeys som kjøper Vi Menn fast. De vet ikke hva en naturlig, vakker, sexy flott kvinne er om hun spyttet dem i trynet. Tilbake til bilkjøring. Disse jævla umenneskene som klager på at han og hun, og den og den kan ikke kjøre bil, mens de selv tror bilveiene i Norge er deres egen rallybane, det er liksom 'tøft' og 'riktig' å kjøre som et svin så fort anledningen byr seg. La meg opplyse deres forkvaklete, primitive sinn; hvis du påstår at du 'kan' kjøre, at du er en god sjåfør, da er førstepunktet at du holder fartsgrensene her i landet. I alle situasjoner. At du tar hensyn til såvel andre trafikanter, og gående og syklende. Da KAN du kjøre bil. Hvis du tror alle andre skal tilpasse seg deg, og du tror bilen er et instrument for å vise deg fram for kompiser/kjæreste, da kan du IKKE kjøre bil. Ihvertfall ikke i Norge, kanskje i Italia f.eks., men det er en annen sak.

 

Nok for denne gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Småunger irriterer.."

 

I eat Green Berets.....eh I mean "kids" for breakfast :D

 

"et forsøk på WHO å utrydde folk osv"

 

Blofeld : Virus Omega.......total infertility , not just in plants and animals mr Bond but in entire livestocks !

 

If my demands are not met......

 

Bond : They'll find an antidote.....

 

Blofeld : Of course.....if I give them enough time ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...