Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske lange og med tall innimellom. Mesteparten sammensetninger av usannsynlige ord med to-tre tall. Passordene mine er aldri relatert til min egen person på noen måte. Slik som noen som bruker navn på kjæledyr, bosted eller andre ting man lett kan finne ut om man kjenner personen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
irriterer meg at folk klikker på sånne åpnetlyse "skummle " linker slik at jeg blir spamet ned i innboksen på facebook med disse linkene

 

LOL! *insert name* - check out theze prty picz last friday! randomlink.uz

Lenke til kommentar
irriterer meg at folk klikker på sånne åpnetlyse "skummle " linker slik at jeg blir spamet ned i innboksen på facebook med disse linkene

 

LOL! *insert name* - check out theze prty picz last friday! randomlink.uz

huff ja slike ja... også den klassiske "lol its this you???"

ååååååååååååååååååååååååååå jeg blir gal av alle de spydige folkene som er rundt. Man mister fort lysten til å kjøpe julegaver i år slik som folk oppfører seg.

Spessielt de folka som får seg kjæreste, og da er man bare godt nok når de trenger hjelp med noe "ringer kl 3 om natten og lurer på om du kan kjøre på legevakta forde jeg har litt vondt"

Lenke til kommentar
Jævla syklister! MÅ dere sykle midt i veien i rushtid?? fy faen så dumme dere er!.

 

Og hvis du som ga fingeren til en mørk Mondeo fordi DU lagde kø er her!. Jeg sverger, neste gang kjører jeg på deg..

 

Hvem som er dum her, kan vel diskuteres. Syklister som sykler på veien regnes som kjøretøy og følger samme regler som bilister og alle andre i trafikken. Regner med at du overdriver litt når du sier at syklister sykler "midt i veien"...

 

§ 5. Kjøretøys plass på vegen

1. ........Sykkel eller annet kjøretøy som ikke er motorvogn, kan kjøres på vegens høyre skulder.

2. Kjøring i kollektivfelt er bare tillatt som angitt på offentlig trafikkskilt. Likevel kan motorsykkel, moped, sykkel eller uniformert utrykningskjøretøy nytte slikt felt.

Lenke til kommentar

Lillebroren min klarte og søle cola over tastaturet mitt (bærbar). Er en HP Pavilion Dv5.

 

Tastene sitter fast (på grunn av cola klisset). Hva kan jeg gjøre for og rense det? Tok av "pil ned knappen", og virker som den ikke vil helt på igjen. Burde jeg bruke gaffel for og få av alle knappene?

 

Har også 3 års service hos elkjøp. Kan jeg få renset det der? Eller burde jeg prøve selv.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Lillebroren min klarte og søle cola over tastaturet mitt (bærbar). Er en HP Pavilion Dv5.

 

Tastene sitter fast (på grunn av cola klisset). Hva kan jeg gjøre for og rense det? Tok av "pil ned knappen", og virker som den ikke vil helt på igjen. Burde jeg bruke gaffel for og få av alle knappene?

 

Har også 3 års service hos elkjøp. Kan jeg få renset det der? Eller burde jeg prøve selv.

 

På de fleste bærbare kan du ta av hele tastaturet.

Det pleier å være en skrue under, eller noen "fester" på kantene av tastaturet som holder det fast.

 

Ta av tastaturet og skyll det godt i vann, la det tørke (ordentlig!) før du setter det tilbake. Det har fungert for meg ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Jævla syklister! MÅ dere sykle midt i veien i rushtid?? fy faen så dumme dere er!.

 

Og hvis du som ga fingeren til en mørk Mondeo fordi DU lagde kø er her!. Jeg sverger, neste gang kjører jeg på deg..

 

Hvem som er dum her, kan vel diskuteres. Syklister som sykler på veien regnes som kjøretøy og følger samme regler som bilister og alle andre i trafikken. Regner med at du overdriver litt når du sier at syklister sykler "midt i veien"...

 

§ 5. Kjøretøys plass på vegen

1. ........Sykkel eller annet kjøretøy som ikke er motorvogn, kan kjøres på vegens høyre skulder.

2. Kjøring i kollektivfelt er bare tillatt som angitt på offentlig trafikkskilt. Likevel kan motorsykkel, moped, sykkel eller uniformert utrykningskjøretøy nytte slikt felt.

Jeg skjønner poenget ditt, men syns det er utrolig irriterende når syklister sykler i veien når det er et helt fint fortau de kan sykle på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...