kris98 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Når jeg skal nyte en iskald brus, men tar opp feil glass, og det viser seg at dette var brus fra i går eller værre. Vært der så altfor mange ganger... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det irriterer at E-læren ble vanskeligere enn forventet. Gjorde ikke saken bedre at læreren har veldig mange skrivefeil, så ting blir litt vanskeligere å forstå. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kva feiler det det her? irriterer meg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Spiller også golf og der kan man ikke skrike ut på banen eller kaste køllene. Man kan jo skrike ut i aggresjon over elendig spill og smelle jerna i bakken så jorden spruter,men det tar seg kanskje ikke så godt ut. Vi er alle mennesker,så at sinne tar overhånd på svært dårlige dager er naturlig.Personlig bryr jeg meg heller ikke stort når folk blir forbanna og banner eller knekker klubber.Har tross alt vært der selv noen ganger. Irriterer meg over vond rygg etter å ha brukt mye mer tid en antatt på å skifte til vinterhjul. Endret 2. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Spiller også golf og der kan man ikke skrike ut på banen eller kaste køllene. Man kan jo skrike ut i aggresjon over elendig spill og smelle jerna i bakken så jorden spruter,men det tar seg kanskje ikke så godt ut. også er det jo noe som heter GOLFETIKETTE! man kan faktisk bli utestengt fra baner og på det værste kan man miste sitt grønne/hvite kort. Det hadde ikke vært så deilig fordi man ikke klarte å kontrolere seg? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvor er det du spiller hen som river over det grønne eller hvite kortet om du viser tegn til litt aggresjon inniblandt?. Litt tilsnakk av dommer ved konkurransespill kan man få,men skjer aldri noe mer enn det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 At jeg blir kalt respektløs fordi jeg er nysgjerrig. Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvor er det du spiller hen som river over det grønne eller hvite kortet om du viser tegn til litt aggresjon inniblandt?. Litt tilsnakk av dommer ved konkurransespill kan man få,men skjer aldri noe mer enn det. der er nok noen steder det. misser man fairway i en drive ellerno og roper kanskje litt høyt ut kan noen folk gi deg en advarsel og hvis det gjentar seg blir man nektet å spille der for noen måneder. Senere blir NGF iblandet og da kan man risikere å miste kortet Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg har konkurrert i golf i over 10år og har ALDRI hørt om eller opplevd noe slikt.Det du snakker om kan umulig være på norske baner. EDIT:Misser man fairway og er usikker på om det befinner seg andre spillere i den retning ballen farer,så skal man rope HØYT og tydelig "FORE" for å varsle om at en ball er på avveie. Å holde kjeft i slike situasjoner hvor ballen kan treffe andre mennesker er en forholdsvis stor synd å gjøre på banen.Da kan noen fort slenge med leppa etter deg fordi du ikke ropte. Endret 2. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 At jeg har sinnsykt lyst på sjokoladekake. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 At jeg har sinnsykt lyst på sjokoladekake. Minner meg om at jeg har en saftig brownies-kake i kjøleskapet! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 At jeg har sinnsykt lyst på sjokoladekake. Minner meg om at jeg har en saftig brownies-kake i kjøleskapet! Hehe Brownies syns jeg er dritstygt, det jeg har lyst på er sjokolade med apelsin aroma eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Damn... Men det minner meg om at jeg har en herlig eplepai i fryseren, med iskrem! :!: Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg har konkurrert i golf i over 10år og har ALDRI hørt om eller opplevd noe slikt.Det du snakker om kan umulig være på norske baner. EDIT:Misser man fairway og er usikker på om det befinner seg andre spillere i den retning ballen farer,så skal man rope HØYT og tydelig "FORE" for å varsle om at en ball er på avveie. Å holde kjeft i slike situasjoner hvor ballen kan treffe andre mennesker er en forholdsvis stor synd å gjøre på banen.Da kan noen fort slenge med leppa etter deg fordi du ikke ropte. jeg er nok klar over at man MÅ rope fore, men de aller fleste aktive golfere som bryr seg om spillet ville nok ropt ett eller annet banneord for å "få ut agresjonen" jeg har vært vitne til bortvisning fra en bane. Jeg aner ikke hvor mye han hadde gjort, men det skjedde! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg antar at dette dreide seg om konkurranse,men da må nok vedkommende ha gjort noe ganske alvorlig og/eller ikke brydd seg om tidligere advarsler fra dommere og bare fortsatt i samme retning. Eneste gangen jeg har sett noen bli bortvist/disket var pga en spiller som åpenbart hadde lurt markøren sin trill rundt og fusket med scorekortet. Dommerne pleier å være rundhåndige og lar spillere få flere sjanser til å oppføre seg.Ingen jeg har møtt eller snakket med som er interesserte i å bortvise folk.De norske klubbene trenger alle medlemmer de kan subbe sammen og uansett så er golfere vanlig mennesker. Senk skuldrene Jakob og ha det gøy på banen.Det er lov å både prate og le på banen.Ikke ta spillet så blodseriøst. Irriterer meg over et kranglete lydkort. Endret 2. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Irriterer meg over at SLIguy ikke har mellomrom etter punktum og komma. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 HATER å gjøre det dårlig på fotball-treninger/-kamper. HVorfor kan du ikke bare gjøre det bra istede? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Unger som har hevet egg på huset til mormor (som er bortreist...) og det har fått ligge i 2 dager nå! Enkelte har ikke respekt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 At mamma maser på at jeg må ta denne forbanna influensa vaksinen bare fordi jeg har astma Det er jeg helt enig i. Jeg er stor gutt. Jeg kan ta vare på meg selv. Men mamma fortsetter å ringe og mase hver dag om at jeg skal komme meg til legen og få vaksine. Jeg har prøvd å ringe mange ganger, men det er ikke så lett å få tak i ham, dessuten er det venteliste, og en ellers frisk og rask kar med anstrengelsesastma blir nok prioritert langt etter diabetikere, gamlinger, osv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Nå har jeg blitt tvunget til og ta den, og gikk veldig lett. Egentlig like greit da, for nå er jeg visst immun mot svineinfluensaen. Men er ikke så glad i sprøyter Endret 2. november 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg