Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller også golf og der kan man ikke skrike ut på banen eller kaste køllene.

Man kan jo skrike ut i aggresjon over elendig spill og smelle jerna i bakken så jorden spruter,men det tar seg kanskje ikke så godt ut.

 

Vi er alle mennesker,så at sinne tar overhånd på svært dårlige dager er naturlig.Personlig bryr jeg meg heller ikke stort når folk blir forbanna og banner eller knekker klubber.Har tross alt vært der selv noen ganger.

 

Irriterer meg over vond rygg etter å ha brukt mye mer tid en antatt på å skifte til vinterhjul.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Spiller også golf og der kan man ikke skrike ut på banen eller kaste køllene.

Man kan jo skrike ut i aggresjon over elendig spill og smelle jerna i bakken så jorden spruter,men det tar seg kanskje ikke så godt ut.

 

også er det jo noe som heter GOLFETIKETTE! man kan faktisk bli utestengt fra baner og på det værste kan man miste sitt grønne/hvite kort. Det hadde ikke vært så deilig fordi man ikke klarte å kontrolere seg?

Lenke til kommentar
Hvor er det du spiller hen som river over det grønne eller hvite kortet om du viser tegn til litt aggresjon inniblandt?.

 

Litt tilsnakk av dommer ved konkurransespill kan man få,men skjer aldri noe mer enn det.

 

der er nok noen steder det. misser man fairway i en drive ellerno og roper kanskje litt høyt ut kan noen folk gi deg en advarsel og hvis det gjentar seg blir man nektet å spille der for noen måneder. Senere blir NGF iblandet og da kan man risikere å miste kortet

Lenke til kommentar

Jeg har konkurrert i golf i over 10år og har ALDRI hørt om eller opplevd noe slikt.Det du snakker om kan umulig være på norske baner.

 

EDIT:Misser man fairway og er usikker på om det befinner seg andre spillere i den retning ballen farer,så skal man rope HØYT og tydelig "FORE" for å varsle om at en ball er på avveie.

 

Å holde kjeft i slike situasjoner hvor ballen kan treffe andre mennesker er en forholdsvis stor synd å gjøre på banen.Da kan noen fort slenge med leppa etter deg fordi du ikke ropte.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Jeg har konkurrert i golf i over 10år og har ALDRI hørt om eller opplevd noe slikt.Det du snakker om kan umulig være på norske baner.

 

EDIT:Misser man fairway og er usikker på om det befinner seg andre spillere i den retning ballen farer,så skal man rope HØYT og tydelig "FORE" for å varsle om at en ball er på avveie.

 

Å holde kjeft i slike situasjoner hvor ballen kan treffe andre mennesker er en forholdsvis stor synd å gjøre på banen.Da kan noen fort slenge med leppa etter deg fordi du ikke ropte.

 

jeg er nok klar over at man MÅ rope fore, men de aller fleste aktive golfere som bryr seg om spillet ville nok ropt ett eller annet banneord for å "få ut agresjonen"

 

jeg har vært vitne til bortvisning fra en bane. Jeg aner ikke hvor mye han hadde gjort, men det skjedde!

Lenke til kommentar

Jeg antar at dette dreide seg om konkurranse,men da må nok vedkommende ha gjort noe ganske alvorlig og/eller ikke brydd seg om tidligere advarsler fra dommere og bare fortsatt i samme retning.

 

Eneste gangen jeg har sett noen bli bortvist/disket var pga en spiller som åpenbart hadde lurt markøren sin trill rundt og fusket med scorekortet.

 

Dommerne pleier å være rundhåndige og lar spillere få flere sjanser til å oppføre seg.Ingen jeg har møtt eller snakket med som er interesserte i å bortvise folk.De norske klubbene trenger alle medlemmer de kan subbe sammen og uansett så er golfere vanlig mennesker.

 

Senk skuldrene Jakob og ha det gøy på banen.Det er lov å både prate og le på banen.Ikke ta spillet så blodseriøst.

 

Irriterer meg over et kranglete lydkort.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
At mamma maser på at jeg må ta denne forbanna influensa vaksinen bare fordi jeg har astma :hrm:

 

Det er jeg helt enig i. Jeg er stor gutt. Jeg kan ta vare på meg selv. Men mamma fortsetter å ringe og mase hver dag om at jeg skal komme meg til legen og få vaksine. Jeg har prøvd å ringe mange ganger, men det er ikke så lett å få tak i ham, dessuten er det venteliste, og en ellers frisk og rask kar med anstrengelsesastma blir nok prioritert langt etter diabetikere, gamlinger, osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...