Hyperio Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ah, det er der det ligger. Skulle vært litt restriksjoner på nick og. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vince Mc er vel redd for søksmål Ikke rippe på Vincern da, mannen er et geni. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Liggi i senga i 6timer nå uten den minste tegn på at jeg er trøtt. Helt utrolig at det går an å legge seg småtrøtt, men gradvis bli mer våken etterhvert som man ligger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Stå opp, komme seg på skolen og akkurat rekke den, ikke finne noen folk, sjekke timeplanen, se at vi plutselig har skole tirsdag, torsdag og fredag, samt at vi har fått et nytt fag, bli forbanna, gå hjem, oppdage når jeg kommer hjem at jeg så på timeplanen for i fjor og at joda, vi har skole i dag, bare i et annet klasserom >< Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da går du og legger deg, og prøver på nytt i morgen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 når jeg går å gleder meg til å ta meg ett iskaldt glass brus. tar å heller i glasset og heller det i munnen og oppdager at den er DOVEN...Æsj Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 At jeg ikke finner lyrics til Jaa9 & Onkl P - Ekkel uten truse... blææh Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Lokale ordførere irriterer meg. Litt spesielt? Nei, fordi de er så jæ#%& irritrende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Når kompiser (les: de man trodde var kompiser) stabber man i ryggen foran masse mennesker, og man sitter igjen som en dust. At man trodde man visste hvor man hadde denne personen, men tar så gruelig feil at det er latterlig. Kunne ikke vært mer enig der. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 arrr, skulle blande saft, men da jeg smakte kjente jeg at jeg hadde brukt soyasaus som saft det lønner seg vist ikke å følge med på simpsons og blande "saft" samtidig Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kvinne i 20-årene døde tre dager etter svine-influensavaksine !!!! Ikke noen sannsynlig sammenheng med vaksinen. Like under, norsk journalistikk på sitt beste. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Link til artikkel? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/02/nyheter...aksine/8844244/ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Akkurat det samme som skjer hver gang det er en vaksine ute å går. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Bare LITT villedende overskrift.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Å ikke få sove om natten, samt være syk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Når jeg skal nyte en iskald brus, men tar opp feil glass, og det viser seg at dette var brus fra i går eller værre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) At mamma maser på at jeg må ta denne forbanna influensa vaksinen bare fordi jeg har astma Endret 2. november 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da går du og legger deg, og prøver på nytt i morgen. Evt. på torsdag, for jeg har ikke skole igjen før da Lenke til kommentar
jakoboz94 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 HATER å gjøre det dårlig på fotball-treninger/-kamper. Spiller også golf og der kan man ikke skrike ut på banen eller kaste køllene. Også hater jeg når morra mi kommer ned å maser om å rydde rommet om og om og om igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg