Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Dette irriterer meg mest av alt i hele verden, finn den j#vlig irriterende biten:

 

Hei, jeg sitter her og spiller cs, og plutselig får jeg en forbanna lagg, kisen min "hakker" seg framover, og det er nesten umulig å komme seg forbi ei dør fordi han hakker sån at han krasjer i kanten no.gif

Jeg vet jeg har pc som lett skjører cs.

 

Noen tips?

 

(tatt fra Spill->Counter-Strike)

 

Fant ikke feilen som irriterer grenseløst, nei vell her er svaret:

 

Hei, jeg sitter her og spiller cs, og plutselig får jeg en forbanna lagg, kisen min "hakker" seg framover, og det er nesten umulig å komme seg forbi ei dør fordi han hakker sån at han krasjer i kanten no.gif

Jeg vet jeg har pc som lett skjører cs.

 

Noen tips?

 

Det er irriterende nok når folk ikke klarer å si KJ- lyden, men å skrive den.

Jeg mener bare en ting om det:

LÆR DERE Å SNAKKE NORSK!!!

Endret av Submoose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det norske herrelandslaget i fotball kan til tider irritere meg noe så grenseløst!!

7981299[/snapback]

 

Fotball i seg selv irriterer meg...vel fotball i seg selv er noe drit...

Før i tiden så var fotball om fotball..Nå er det kun om penger...

7981305[/snapback]

... og skandaler :(

7982520[/snapback]

 

Ikke glem hårgelé!

Lenke til kommentar
Dette irriterer meg mest av alt i hele verden, finn den j#vlig irriterende biten:

 

Hei, jeg sitter her og spiller cs, og plutselig får jeg en forbanna lagg, kisen min "hakker" seg framover, og det er nesten umulig å komme seg forbi ei dør fordi han hakker sån at han krasjer i kanten no.gif

Jeg vet jeg har pc som lett skjører cs.

 

Noen tips?

 

(tatt fra Spill->Counter-Strike)

 

Fant ikke feilen som irriterer grenseløst, nei vell her er svaret:

 

Hei, jeg sitter her og spiller cs, og plutselig får jeg en forbanna lagg, kisen min "hakker" seg framover, og det er nesten umulig å komme seg forbi ei dør fordi han hakker sån at han krasjer i kanten no.gif

Jeg vet jeg har pc som lett skjører cs.

 

Noen tips?

 

Det er irriterende nok når folk ikke klarer å si KJ- lyden, men å skrive den.

Jeg mener bare en ting om det:

LÆR DERE Å SNAKKE NORSK!

7985654[/snapback]

cs irriterer meg, flere drittunger samla om et spill skal du lete lenge etter. ÅÅÅÅH LOL jeg eide deg skjikkjelig assa! fy faen så jævlig nice hs gjennom vegg lol.

åh noob siden du drepte meg

:no:

Lenke til kommentar
Det norske herrelandslaget i fotball kan til tider irritere meg noe så grenseløst!!

7981299[/snapback]

 

Hver gang jeg begynner å se en herrelandskamp i fotball er jeg i godt humør (fordi det er landskap å se på), men det ender alltid med at jeg er i svært dårlig humør allerede etter 15-20 min. Jeg blir rett og slett utrolig frustrert!

Endret av Codex_FS
Lenke til kommentar
Litt som med pop, bare la "de" holde på så de ikke oppdager den gode musikken.

 

Ok, det er selvfølgelig smak og behag, men jeg hater pop.

7988147[/snapback]

Det finnes ikke dårlig musikk. Musikk er som mat. Sånn er det jo forsåvidt med alt. Det er helt teit, egentlig. Normer og popularitet.

 

Sikkert ingen som skjønte min peotiske utfoldelse, men jeg trykker på "post" likevel.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hahaha, den har jeg ikke prøvd før. Den jeg bruker mest er:

Barn: Kan jeg få bomme en røyk av deg a?

Jeg: Nei, desverre.

Barn står igjen med tomt utrykk i ansiktet, fordi folk vanligvis kommer med unnskyldniger som: Har ikke flere igjen, har bare to igjen osv...

7985089[/snapback]

Så du røyker selv?

Lenke til kommentar

Har heldagsprøve i norsk imorgen.

Reklameanalyse, argumentasjonsanalyse, tekstanalyse, og drøfting.

Dette har irritert meg sinnsvakt i siste uken. Hater dette bosset!

 

MEN idag når jeg skal sitte meg ned å gjøre research på nettet, så dør internetten.

Den døde 2sekunder etter jeg satt med ned faktisk! Ringer til mine naboer, dødt der og.

 

Stikker opp til fattn som har isdn, pcen hans var fokket, så den kunne jeg ikke bruke! Stikker bort på hans kontor der isdn funker. Finner alt på internett med 64k linje. Dette tok 30min. Rimelig forbanna på dette tidspunkt.

Hadde no funnet alt jeg trengte no og tenkte alt var over. MEN! nei, skriveren gikk tom for papir, sa den, måtte mate papiret, samt trekke det ut i riktig hastighet. MEN den skrev bare blanke sider.

Så plutselig mister pcen kontakt med skriver på andre forsøk. Restarter printspooler for å bli kvitt dokumentet i kø. Restarter skriver.

skriver ut på nytt. Nå skriver den bare ut et avsnitt som er på side 5 av 11 totalt.

Alt dette mens jeg mater skriveren med hånden.

Prøver på nytt, skriver bare tomme sider igjen.

 

Knuser skriverdekselet og blekkhuset!

 

Rigner til en kamerat som har internett og skriver, men fattn sin bil har piggdekk uten pigger og tilfeldigvis(?) så er det så pass klink-is ned bakken fra huset deres til at jeg spinner rundt 1,5 ganger rett før. I veeeeldig liten fart. Forsto at jeg aldri kom til å komme ned bakken og hvertfall aldri opp! Leverer bilen.

 

Finner en nabo som har internett oppe og skriver som funker. Stikker bort der og prøver. Men går tom for papir etter 8/11 sider. Det viktigste på de siste sidene selvsagt. Han hadde heller ikke mer papir liggende...

 

No er eg så forbanna at eg ikke får sove på 8 uker. minst.

Har nå åpnet alle vinduer og spiller drithøy musikk og det kommer jeg til å gjøre til jeg sovner om 8 uker. Bare for å være rasshøl!

 

Additional:

Skulle lage meg kvelds, men det brødet jeg kjøpte før idag hadde jeg glemt å legge i pose, så det er knallhardt. Alt annet er frossent! Dritkult uten kvelds!

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

EA og hvordan de pacthet Battle for Middle Earth II. For det er første er de en gjeng med suppehuer som ikke vet hva balanse i et strategispill vil si. For det andre er de utrolig late og giddlause. Da spillet kom ut var kanskje to av heltene 'morsomme' og 'brukbare' i det hele tatt. 20% av enhetene var også mye sterkere enn de resterende, de fleste enhetene hadde kjedelige funksjoner, og dermed så vi egentlig bare de færreste enhetene i spill i det HELE tatt online.

 

Så pacther de spillet, og patcher 2-3 ting som var viktige (og riktige), mens resten av det de endret på er helt UBRUKELIGE endringer.

 

Så tar det mange måneder til neste ordentlig patch, rettere sagt over tre måneder. Ikke nok med det, men de lagde den ikke selv en gang! Communityen gjorde det! Nå skal det sies at communityen gjorde en fabelaktig jobb med patchen, og vi så alle frem til den, men det endte med at EA føkka opp 50% av endringene og ødela patchen totalt med massiv lobbylag og en rekke bugs.

 

Så nå har communityen gitt opp EA, og har reparert sin egen patch, oppdaterer den selv, og de som fortsatt orker EA og BFME II bruker den.

 

Okey.... HVORDAN kan man... PRESTERE... å gjøre Aragorn aka Wingfoot, til en helt som løper like tregt som en trebuchet dyttet av to menn av samme rase som har tung rustning? HVORDAN?

 

Dette er bare en av de utrolig merkverdige løsningene til EA. De kopierte statsen hans rett fra det første spillet, uten å tenke over at BFME II er et TOTALT annet spill, med MANGE nye enheter og NYE fraksjoner. At Aragorn er så helsikes treg har man gjort narr av lenge på forumer.

 

Men det er ikke bare dette, Listen fortsetter i uendeligheter. F.eks at Battlewagons tar 9999 dmg mot bygninger, som først blir rettet på i patch 1.04, måneder etter spillets utgivelse! FFS jeg klarer å endre feilen ved å gå in i ini.filen og endre tallet på 2 min, og de sier patchen må gjennom massiv QA-testing for at patchen skal fungere ordentlig, men så ender det med at patchen skaper nye problemer og bugs, og jeg klarer å endre det SELV på 2 MIN!! Og hva med at Haradrim Heavy Armour IKKE endrer statsen fra normal armour? Også en endring det tok meg 2 sec å endre, men som EA klarte å fikse etter et halvt år, og det fordi communityen lagde patchen.

 

Og så blir ikke en gang community-patchen implentert i ekspansjonspakken!! Dette fordi de var for langt i utviklingsstadiet, omg latterlig unnskyldning. Og så sier de videre: "dette er et annerledes spill, hver fraksjon har fått nye enheter og det er en ny fraksjon attpåtil." Men er ikke det bedre enn å lage et nytt UTROLIG GENIALT system der archers er utenfor countertreet, altså: pikemen < swordmen < cavalry < pikemen.... all < archers! Serr'! Ikke nok med at de har en sinnsyk fordel fordi de skyter fra avstand, men de skal også ta max dmg mot ALT!! Dette forsvarer EA med at de er sårbare i nærkamp. OK greit det!! Men hva f... hjelper det når INGENTING en gang NÆRMER SEG!

 

Og NÅÅÅ, 3-4 måneder senere, skal de implentere noen av changsa fra 1.05 (community patchen i Bfme II) til ekspansjonspakken, men de skal BARE ta med NOEN, og SPØR på forumene om HVILKE vi HELST vil HA med. OMG så latterlig.

 

Jeg husker de skrøt mye av Build-Anywhere! -greiene sine, som om det var noe stort... hvertfall, i betaen var murer og defansive strukturer en smule for sterke. Det endte med at EA gjorde murer så ubrukelige og dyre at hele poenget med å ha det med i spilet ble nada niks null komma null! YAY mange måneder senere senket de prisen på murer med 50%, men SERR' hva f... hjelper det når SWORDMEN EN GJENG MED SVERD.... kan ta ned en MASSIV STEINKONSTRUKSJON PÅ 2 SEKUNDER! og... drønn drønn drønn FLAMMEPILER er... sant! ENDA MER EFFEKTIVE!

 

Idioter hele gjengen. Jeg kjøper aldri et spill til fra EA. C&C3 kan bare gå og legge seg!

Lenke til kommentar
EA og hvordan de pacthet Battle for Middle Earth II. For det er første er de en gjeng med suppehuer som ikke vet hva balanse i et strategispill vil si. For det andre er de utrolig late og giddlause. Da spillet kom ut var kanskje to av heltene 'morsomme' og 'brukbare' i det hele tatt. 20% av enhetene var også mye sterkere enn de resterende, de fleste enhetene hadde kjedelige funksjoner, og dermed så vi egentlig bare de færreste enhetene i spill i det HELE tatt online.

 

Så pacther de spillet, og patcher 2-3 ting som var viktige (og riktige), mens resten av det de endret på er helt UBRUKELIGE endringer.

 

Så tar det mange måneder til neste ordentlig patch, rettere sagt over tre måneder. Ikke nok med det, men de lagde den ikke selv en gang! Communityen gjorde det! Nå skal det sies at communityen gjorde en fabelaktig jobb med patchen, og vi så alle frem til den, men det endte med at EA føkka opp 50% av endringene og ødela patchen totalt med massiv lobbylag og en rekke bugs.

 

Så nå har communityen gitt opp EA, og har reparert sin egen patch, oppdaterer den selv, og de som fortsatt orker EA og BFME II bruker den.

 

Okey.... HVORDAN kan man... PRESTERE... å gjøre Aragorn aka Wingfoot, til en helt som løper like tregt som en trebuchet dyttet av to menn av samme rase som har tung rustning? HVORDAN?

 

Dette er bare en av de utrolig merkverdige løsningene til EA. De kopierte statsen hans rett fra det første spillet, uten å tenke over at BFME II er et TOTALT annet spill, med MANGE nye enheter og NYE fraksjoner. At Aragorn er så helsikes treg har man gjort narr av lenge på forumer.

 

Men det er ikke bare dette, Listen fortsetter i uendeligheter. F.eks at Battlewagons tar 9999 dmg mot bygninger, som først blir rettet på i patch 1.04, måneder etter spillets utgivelse! FFS jeg klarer å endre feilen ved å gå in i ini.filen og endre tallet på 2 min, og de sier patchen må gjennom massiv QA-testing for at patchen skal fungere ordentlig, men så ender det med at patchen skaper nye problemer og bugs, og jeg klarer å endre det SELV på 2 MIN!! Og hva med at Haradrim Heavy Armour IKKE endrer statsen fra normal armour? Også en endring det tok meg 2 sec å endre, men som EA klarte å fikse etter et halvt år, og det fordi communityen lagde patchen.

 

Og så blir ikke en gang community-patchen implentert i ekspansjonspakken!! Dette fordi de var for langt i utviklingsstadiet, omg latterlig unnskyldning. Og så sier de videre: "dette er et annerledes spill, hver fraksjon har fått nye enheter og det er en ny fraksjon attpåtil." Men er ikke det bedre enn å lage et nytt UTROLIG GENIALT system der archers er utenfor countertreet, altså: pikemen < swordmen < cavalry < pikemen.... all < archers! Serr'! Ikke nok med at de har en sinnsyk fordel fordi de skyter fra avstand, men de skal også ta max dmg mot ALT!! Dette forsvarer EA med at de er sårbare i nærkamp. OK greit det!! Men hva f... hjelper det når INGENTING en gang NÆRMER SEG!

 

Og NÅÅÅ, 3-4 måneder senere, skal de implentere noen av changsa fra 1.05 (community patchen i Bfme II) til ekspansjonspakken, men de skal BARE ta med NOEN, og SPØR på forumene om HVILKE vi HELST vil HA med. OMG så latterlig.

 

Jeg husker de skrøt mye av Build-Anywhere! -greiene sine, som om det var noe stort... hvertfall, i betaen var murer og defansive strukturer en smule for sterke. Det endte med at EA gjorde murer så ubrukelige og dyre at hele poenget med å ha det med i spilet ble nada niks null komma null! YAY mange måneder senere senket de prisen på murer med 50%, men SERR' hva f... hjelper det når SWORDMEN EN GJENG MED SVERD.... kan ta ned en MASSIV STEINKONSTRUKSJON PÅ 2 SEKUNDER! og... drønn drønn drønn FLAMMEPILER er... sant! ENDA MER EFFEKTIVE!

 

Idioter hele gjengen. Jeg kjøper aldri et spill til fra EA. C&C3 kan bare gå og legge seg!

7996872[/snapback]

 

EA sine patcher er grunnen til at jeg ikke spiller BF 2 lenger og at jeg startet med WoW :!: Angrer ikke, Blizzard klarer i det minste å lage patcher.

Lenke til kommentar

Hadde en episode med en eldre dame som ikke bor langt ifra meg på Lørdag formiddag da jeg gikk tur med hunden min som er en dachs.

 

Denne damen har en Labrador Retriver som alltid går løs, at hunder går løs er greit for meg, men da skal eier'n til gjengjeld ha god kontroll på dyret sitt. Det har ikke dette kvinne mennesket som irriterer meg hvergang jeg er ute på tur fordi denne labradoren alltid hopper på min lille dachs med labben på ryggen hennes noe hun misliker sterkt og da biter hun tilbake naturligvis.

 

 

På lørdag når jeg er nesten hjemme ser jeg hun litt borti veien så jeg prøver forte meg litt så jeg slipper ha noen konfrontasjon med henne. Neida, labrador helvetet kommer jo selfølgelig etter hunden min og da tenkte jeg "ok nok, er nok nå slipper jeg henne" så jeg slapp dachsen min på labradore'n så hun kunne bite og herje litt med han. Dette synes jeg var greit, er ikke noe iveien med labradoren dog så blir jeg forbannet fordi eiern ikke engang ser på meg og sier noe men gir plent faen. Dette gjorde hun denne gangen også, så jeg blir jævlig oppgitt over at hun trår opp min oppkjørsel og sier ikke et ord bare går. Så da slenger jeg følgende gloser "Ditt jævla nek" "idiot" ingen kommer tilbake så da var det på tidet med en liten krafsalve, "Ditt forbanna ludder fra helvete" Oi, da der kom hun tilbake, bingo hun ville ikke prate med meg, men hun ville ha et ord med min mor. Jeg sa bare "Er du morsom eller? Tror du ikke jeg kan prate for meg? Tror du ikke jeg står for alt jeg sier?" Damen ville prate med mutter'n som var inne, så jeg hente mamma som er faktisk er vennine med denne idioten....

 

Jeg sa jo klart hva jeg hadde sagt og at jeg hater kvinnen med labradoren noe grasat. Da presterte labrador eiern si til min mor "Tillater du at din sønn prate slik til meg" Da sa jeg "Det behøver ikke mamma ta stilling til jeg prater slik det passer meg ovenfor deg, nå kan du dra"

 

Vet jeg ikke var veldig høffelig, men nå var jeg bare mektig irritert.

Tenk når du går med løs hund ibånd takk!

 

Neste gang jeg ser dette dyret mer en 20 meter fra henne tar jeg det med meg å går et passende sted.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...