Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Fylle bensin på jobbilen*

*Gå inn for å kvittere* (Vi har avtale med bensinstasjonen)

"Hei. Skal kvittere for 95en på pumpe 3. Avtale med <jobben>"

"Du har ikke betalt."

"Jeg vet det, jeg skal kvittere nå."

"Du må betale!"

"Nei. Jeg skal kvittere."

"Du må betale for å få kvittering."

"Kanskje du skal gå og snakke med sjefen din, lille venn?"

"Hør her, du må betale før du får kvittering, det skjønner du vel. Betal eller så ringer jeg Politiet!"

Sjefen kommer og ser på oss

"K-V-I-T-T-E-R-E. Skrive under på kvitteringen på avtalen." *Facepalm*

"BETALE! DO SNAKKE NORSK?" (Merk at jeg er ekte nordmann og ser sånn ut. Hun også, for den saks skyld)

Sjefen: "Hoy, din idiot. Vet du ikke hva å kvittere betyr? Du trykker her, her, taster inn nummeret på bilen her. Også skal han skrive under på den først kvittering som kommer ut. Altså kvittere."

"Oi! Sånn som taxiene skal ha, da eller?"

Sjefen: "Beklager dette. Ta en pølse på huset."

"Takk." *Smile*

Sjefen: "Og du blir med på kontoret, <navn>"

 

Mens jeg sitter i bilen 5 min senere ser jeg jenta forlate bensinstasjonen i tårer.

Dette var irriterende opptil sjefen kom og tok over. Resten var bare morsomt.

 

Jeg skjønner ikke vitsen med denne artikkelen

 

Fantastisk, det er desidert det største makkverket jeg har lest i hele mitt liv. Hjelper ikke akkurat at forfatteren og intervjuobjektet er venner på facebook heller. Utrolig, hvordan kom denne gjennom sensuren?

Det er DinSide.

Lenke til kommentar

Folk som blir irritert over hva andre laster ned.Om personen gidder å kaste bort 599kr på et spill.. så betyr ikke at resten av verden gjør det!!

 

Åja, Vi alle har lastet ned et eller annet. Om det er WINRAR/ZIp o.l. software eller andre spill.

Verste av alt er de som laster ned men som også er imot nedlastning.. hva faen?!

Lenke til kommentar
RapidShare og Megaupload! Irriterer meg at jeg nå må skaffe meg en premium account! Hvilken skal jeg velge, guys? Er usikker!

Rapidshare er mer vanlig, men megaupload har flere fordeler.

 

Last ned dette programmet i hvert fall, så blir nedlasting ganske enkelt uansett hvilken du velger. Kan laste ned fra youtube også.

 

Til mods: Dette er ikke oppfordring til piratkopiering. Det finnes lovlige ting å laste ned.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
RapidShare og Megaupload! Irriterer meg at jeg nå må skaffe meg en premium account! Hvilken skal jeg velge, guys? Er usikker!

Rapidshare er bittelitt raskere og flere deler RS-linker, men du kan kun laste ned 5gb den første måneden, etter det kan du laste ned 25GB. Med megaupload kan du laste ned hvor mye du bare ønsker, ingen grense. I tillegg er det enklere å laste opp med MU. Så jeg ville gått for MU, grenser på hvor mye en laster ned er bare kjipt.

 

edit:

Du burde skaffe deg internet download manager om du bruker noen av disse. Den makser nedlastningene dine og er lett å holde kontroll på.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Internet download manager? Trengs den hvis jeg har Premium på en av dem?

 

Also, når jeg kommer over megaupload links, så pleier det som regel å være greit. De er delt inn i kun noen linker, mens Rapidshare links (snakker om free) er delt opp i to sifret antall linker! Er fortsatt usikker. Er usikker på hvor lenge jeg skal betale for, et år?

 

Jdownloader funker da ikke på mega og rapid.

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar
Internet download manager? Trengs den hvis jeg har Premium på en av dem?

 

Also, når jeg kommer over megaupload links, så pleier det som regel å være greit. De er delt inn i kun noen linker, mens Rapidshare links (snakker om free) er delt opp i to sifret antall linker!

Vet ikke hvordan det er med IDM, men jDownloader plukker opp linker fra utklippstavlen. Ctrl+C og linkene er lagt klar til nedlasting.

 

Jdownloader funker da ikke på mega og rapid.

Jeg bruker det til både megaupload og rapidshare, det er slikt programmet ble laget for.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Det fins langt mer å laste ned til Rapidshare og det er raskere. Og download grensa er ved 300GB/måneden, om jeg husker riktig. Hvor mange linker det er betyr vel ingenting da en bruker jDownloader?

 

Jeg har hatt både MU og RS og fortrekker RS.

 

edit:

 

Rapidshare:

Premium users get 5 GB traffic per day, which can be used for downloads or saved (maximum 25 GB); Between "happy hours" (2:00 to 10:00 am CET) only 10% of traffic is billed; Bandwidth for non-paying users limited to 1 Megabit/s

 

Rapidshare Alexa rank er 16 og Megaupload's er 71.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det er med IDM, men jDownloader plukker opp linker fra utklippstavlen. Ctrl+C og linkene er lagt klar til nedlasting.

Med IDM trenger du bare å merke inn linkene og velge "last ned".

 

Trengs den hvis jeg har Premium på en av dem?

Kommer ann på hva du skal laste ned. Opplastningsgrensa til MU er 1gb tror jeg, mot RS sine 200mb(?)

Lenke til kommentar
Vet ikke hvordan det er med IDM, men jDownloader plukker opp linker fra utklippstavlen. Ctrl+C og linkene er lagt klar til nedlasting.

Med IDM trenger du bare å merke inn linkene og velge "last ned".

Støttes dette av alle nettlesere? Uansett så er det ikke noe jeg ville betalt for og jeg har ikke så stort behov for flere ting i høyreklikkmenyene.

 

Ctrl+C, gå til jDownloader vinduet og trykk start.

 

EDIT: Linkene sorteres også automatisk, samt pakkes ut automatisk.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...