SpecialForce Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det som irriterer meg mer er at noen plutselig legger merke til en regel som har vært her lenge. Dette skulle brukerne visst om for lenge siden. Det som derimot irriterer mye mer er konsekvent brudd på denne regelen på trass. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg trodde seriøst det var kødd at det ikke var lov å skrive på dialekt. Men det er lov å skrive på nynorsk, svensk, dansk og engelsk! Det er da mange som har større problemer med minst ett av disse skriftspåkene. Latterlig regel. Irriterer meg faktisk. En person som skriver svensk, dansk eller engelsk kan som regel ikke norsk og blir derfor nødt til å lære et nytt språk. En person som skriver dialekt, derimot, kan allerede norsk og den eneste grunnen til å da ikke skrive norsk er fordi personen ikke vil (en dårlig grunn). Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Hei folkens! 28 innlegg ble slettet herfra grunnet bruk av dialekt og direkte diskusjon rundt dette retningslinjebruddet, dette til tross for flere brukere som påpekte at dette er brudd på Diskusjon.no sine retningslinjer, noe som stemmer. Det kan alle selv lese her: https://www.diskusjon.no/guidelines Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Som ellers i forumet skal naturligvis brukerene overholde disse retningslinjene. De siste innleggene før denne posten (som kom som et resultat av regelbruddene) blir likevel ikke slettet, da jeg ser dem som høyst relevante for tråden, som er å utrykke hva det er dere finner irriterende! Ønsker dere å diskutere den aktuelle retningslinjen i mer dybde eller ønsker svar på hvorfor den eksisterer eller lignende kan dere lage en tråd i kategorien tilbakemeldinger om forumet. Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden. Endret 1. november 2009 av TSP Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det irriterer meg at jeg ikke tør å dra på fester fordi jenta jeg liker alltid er der Du kommer aldri til å få henne med den innstillinga. HIT IT. Er det noe du vil ha, TA DET! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det irriterer meg at jeg ikke tør å dra på fester fordi jenta jeg liker alltid er der Du kommer aldri til å få henne med den innstillinga. HIT IT. Er det noe du vil ha, TA DET! Agreed. Hvis jenta jeg liker er der så får jeg bare mer lyst til å dra. Fordi jeg vet at jeg oppfører meg i fylla. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det irriterer meg at jeg ikke tør å dra på fester fordi jenta jeg liker alltid er der Du kommer aldri til å få henne med den innstillinga. HIT IT. Er det noe du vil ha, TA DET! Agreed. Hvis jenta jeg liker er der så får jeg bare mer lyst til å dra. Fordi jeg vet at jeg oppfører meg i fylla. Jeg oppfører meg ikke i fylla Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Drikke mindre? Nå vet jeg ikke hvor lett det er da, ettersom jeg ikke drikker. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Irriterer meg grenseløst over at jeg trenger minst 3-4 enheter alkohol før jeg kan mikse. Irriterer meg egentlig enda mer at jeg måtte selge cd-spillerene mine (2xCDJ 800 MK2) før sommeren. Og når jeg endelig får låne et par decks (numark axis 4 ) så har jeg faen ikke 2x Phono til Phono kabler liggendes fordi jeg la ved de da jeg solgte CDJene... Så da må jeg mikse med NI Traktor Pro + DJM-400 via et lusent eksternt USB lydkort. Lyden blir dritt. Miksinga blir dritt. Alt er dritt. Endret 1. november 2009 av Feh Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 At flere etniske grupper på utested nesten er garantert slosskamp, og at dette gjør meg motvillig til en smule "hverdagsrasist." Alltid noen få som skal ødelegge for så mange. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Irriterer meg grenseløst over at jeg trenger minst 3-4 enheter alkohol før jeg kan mikse. Irriterer meg egentlig enda mer at jeg måtte selge cd-spillerene mine (2xCDJ 800 MK2) før sommeren. Og når jeg endelig får låne et par decks (numark axis 4 ) så har jeg faen ikke 2x Phono til Phono kabler liggendes fordi jeg la ved de da jeg solgte CDJene... Så da må jeg mikse med NI Traktor Pro + DJM-400 via et lusent eksternt USB lydkort. Lyden blir dritt. Miksinga blir dritt. Alt er dritt. Det irriterer meg at jeg ikke skjønte noe av dette. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Irriterer meg at Boondock Saints II ikke vises på kino i Norge -.- Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Irriterer meg at de har laget en II-er. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 The film ranking website Rotten Tomatoes reported that 14% of critics had given the film positive reviews, based upon a sample of 22. Å fydda! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Slike tråder irriterer. TS spør etter Hip-hop \ Gangster musikk (?), og folk ber han\henne om å få en ny musikksmak? Folk som ikke godtar andre sin musikksmak irriterer. Endret 1. november 2009 av Applebee Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Slike tråder irriterer. TS spør etter Hip-hop \ Gangster musikk (?), og folk ber han\henne om å få en ny musikksmak? Folk som ikke godtar andre sin musikksmak irriterer. En ting er å foreslå en ny musikksmak, men når de gjør det i tillegg til ikke å hjelpe til... det irriterer. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg skjønner ikke vitsen med denne artikkelen Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Seriøst? Lagde de en nyhetsartikkel om det? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 små godt som står på barnehøyde irriterer meg...det er ekkelt at de lar godteri som ikke er pakket inn ligge så lagn ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg