Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde seriøst det var kødd at det ikke var lov å skrive på dialekt. Men det er lov å skrive på nynorsk, svensk, dansk og engelsk! Det er da mange som har større problemer med minst ett av disse skriftspåkene.

 

Latterlig regel. Irriterer meg faktisk.

En person som skriver svensk, dansk eller engelsk kan som regel ikke norsk og blir derfor nødt til å lære et nytt språk. En person som skriver dialekt, derimot, kan allerede norsk og den eneste grunnen til å da ikke skrive norsk er fordi personen ikke vil (en dårlig grunn).

Lenke til kommentar

Hei folkens! 28 innlegg ble slettet herfra grunnet bruk av dialekt og direkte diskusjon rundt dette retningslinjebruddet, dette til tross for flere brukere som påpekte at dette er brudd på Diskusjon.no sine retningslinjer, noe som stemmer. Det kan alle selv lese her: https://www.diskusjon.no/guidelines

Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

 

Som ellers i forumet skal naturligvis brukerene overholde disse retningslinjene. De siste innleggene før denne posten (som kom som et resultat av regelbruddene) blir likevel ikke slettet, da jeg ser dem som høyst relevante for tråden, som er å utrykke hva det er dere finner irriterende! ;)

 

Ønsker dere å diskutere den aktuelle retningslinjen i mer dybde eller ønsker svar på hvorfor den eksisterer eller lignende kan dere lage en tråd i kategorien tilbakemeldinger om forumet.

 

 

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Det irriterer meg at jeg ikke tør å dra på fester fordi jenta jeg liker alltid er der :dontgetit:

 

Du kommer aldri til å få henne med den innstillinga.

 

HIT IT. Er det noe du vil ha, TA DET!

Agreed. Hvis jenta jeg liker er der så får jeg bare mer lyst til å dra.

 

Fordi jeg vet at jeg oppfører meg i fylla.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at jeg ikke tør å dra på fester fordi jenta jeg liker alltid er der :dontgetit:

 

Du kommer aldri til å få henne med den innstillinga.

 

HIT IT. Er det noe du vil ha, TA DET!

Agreed. Hvis jenta jeg liker er der så får jeg bare mer lyst til å dra.

 

Fordi jeg vet at jeg oppfører meg i fylla.

Jeg oppfører meg ikke i fylla :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over at jeg trenger minst 3-4 enheter alkohol før jeg kan mikse. Irriterer meg egentlig enda mer at jeg måtte selge cd-spillerene mine (2xCDJ 800 MK2) før sommeren. Og når jeg endelig får låne et par decks (numark axis 4 :thumbdown: ) så har jeg faen ikke 2x Phono til Phono kabler liggendes fordi jeg la ved de da jeg solgte CDJene... Så da må jeg mikse med NI Traktor Pro + DJM-400 via et lusent eksternt USB lydkort. Lyden blir dritt. Miksinga blir dritt. Alt er dritt.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Irriterer meg grenseløst over at jeg trenger minst 3-4 enheter alkohol før jeg kan mikse. Irriterer meg egentlig enda mer at jeg måtte selge cd-spillerene mine (2xCDJ 800 MK2) før sommeren. Og når jeg endelig får låne et par decks (numark axis 4 :thumbdown: ) så har jeg faen ikke 2x Phono til Phono kabler liggendes fordi jeg la ved de da jeg solgte CDJene... Så da må jeg mikse med NI Traktor Pro + DJM-400 via et lusent eksternt USB lydkort. Lyden blir dritt. Miksinga blir dritt. Alt er dritt.

 

Det irriterer meg at jeg ikke skjønte noe av dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...