Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

må si det irriterer meg mer at hele verden skal syte at noen kler seg ut ....ingen som tvinger dere til å åpne eller feire

Det er en hovedsakelig Amerikansk tradisjon som har kommet seg til Norge, og det er en ting at unger banker på døra, det kan jeg overleve, men når de begynner med å kaste egg og gjøre hærverk og slik der går grensa.

 

Så jo, det er faktisk noen som tvinger oss til å åpne, fordi hvis vi ikke åpner så blir vi plaga. For at vi ikke skal plages må vi skru av alt lys og elektrisitet, men det gidder jeg ikke gjøre bare fordi det skal komme noen drittunger og be om godteri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
må si det irriterer meg mer at hele verden skal syte at noen kler seg ut ....ingen som tvinger dere til å åpne eller feire

Det er en hovedsakelig Amerikansk tradisjon som har kommet seg til Norge, og det er en ting at unger banker på døra, det kan jeg overleve, men når de begynner med å kaste egg og gjøre hærverk og slik der går grensa.

 

Så jo, det er faktisk noen som tvinger oss til å åpne, fordi hvis vi ikke åpner så blir vi plaga. For at vi ikke skal plages må vi skru av alt lys og elektrisitet, men det gidder jeg ikke gjøre bare fordi det skal komme noen drittunger og be om godteri.

at noen kaster egg skal vell ikke gå utover alle andre som syntes det er gøy. det er det samme hvert eneste år. folk suttrer over at noen ringer på døra. pleier ikke å være så hysteriske når folk går julebukk. en ting hadde vært hvis dette var hver uke, men det er halloween en gang i året. er bare å åpne og si du ikke har godteri.

Lenke til kommentar
må si det irriterer meg mer at hele verden skal syte at noen kler seg ut ....ingen som tvinger dere til å åpne eller feire

Det er en hovedsakelig Amerikansk tradisjon som har kommet seg til Norge, og det er en ting at unger banker på døra, det kan jeg overleve, men når de begynner med å kaste egg og gjøre hærverk og slik der går grensa.

 

Så jo, det er faktisk noen som tvinger oss til å åpne, fordi hvis vi ikke åpner så blir vi plaga. For at vi ikke skal plages må vi skru av alt lys og elektrisitet, men det gidder jeg ikke gjøre bare fordi det skal komme noen drittunger og be om godteri.

at noen kaster egg skal vell ikke gå utover alle andre som syntes det er gøy. det er det samme hvert eneste år. folk suttrer over at noen ringer på døra. pleier ikke å være så hysteriske når folk går julebukk. en ting hadde vært hvis dette var hver uke, men det er halloween en gang i året. er bare å åpne og si du ikke har godteri.

Jeg holder meg generelt care til ALT som har med drittunger som banker på døra.

 

Lapp hjelper heller ikke, fordi de ser at folk er inne og vil ha godteri allikevel. Og når de ikke får gjør de faenskap.

 

Og igjen, jeg "sutrer" ikke over at folk ringer på døra, jeg irriterer meg over forbanna horunger som skal gjøre faenskap når de ikke får noe de ikke fortjener engang.

Lenke til kommentar
Halloween var ikke kommet til Norge da jeg var i min ungdom. Men irriterer meg litt over at jeg er for gammel til å gå nyttårsbukk, det var artig. Og fikk masse gratis snop

 

Hehe, vet ikke helt nårtid Halloween kom til Norge.

 

Men dere må jo tenke litt på hvor morsomt det er for barna. Ikke på bare dere selv. Dere har da tross alt maaange andre dager i året til å slappe av uforstyrret.

Lenke til kommentar
LanSi

 

Du har nu vært liten du også, husker du ikke hvordan det var? :p

Ja, men jeg var gikk ikke rundt og kasta egg ol. på dører når folk ringte på.

 

Nå skal det sies at unger i nabolaget her er spesielt uoppdragne. De plager katter, kaster søppel på verandaen til folk og driver faenskap generelt.

 

det artige er jo at mange av de som klager har så vidt gått fra det å være barn

Jeg syns det er en litt modig uttalelse, når du ikke har den fjerneste anelse om hvordan folk her oppfører seg på fritiden.

Lenke til kommentar

Verst ejeg vet er unger som tror det er helt ok å kaste egg/råtne tomater e.l på husene til folk som ikke gir fra seg godteri. Hallo? Jeg har også vært unge og gått halloween, men ikke på et tidspunkt har jeg funnet ut at det var smart å kaste bedervede matvarer på folks hus.

 

Det virker som om de tror at de har loven på sin side når de gjør det.

Lenke til kommentar

On-topic så irriterer jeg meg også over møkkaunger som skal gjøre ugagn hvis de ikke får godteri. Heldigvis har vi ikke opplevd det her på noen år, annet enn litt dopapir på veien; så jeg tror ikke jeg utsetter nabolaget for noen stor fare ved å si at vi ikke har godis :)

Endret av TSP
Fjernet krangling
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...