iSimen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 At tidsperspektivet mitt i dag er så fucka. Kom hjem 1600, la meg 1800 og våkna nå og trodde det var morgen. Ble også vekt i åttetiden fordi jeg ble tilbudt en banan >.< Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kommentator på dagbladet-nett Christina Vukisevik? Åjaok Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Folk som kjøper forholdsvis dyre klær fordi de ser "billige" ut. Vesker som ligner på en billig papirkose, men koster flere titusener eller whatever. Hvor er logikken? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 at nærmeste svømmebasseng fra der jeg bor er 30 min med bil, og jeg er under 18. DVS at jeg må bruke 110kr på buss i helgene, noe som er vanvittig irriternde. Og at det ikke er noen svømmeklubber i området der jeg bor. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Folk som skriver på dialekt. Se eksempel noen poster ovenfor. Gi meg styrke... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) hehe dialekter der man nesten ikke forstår hva som skrives irriterer meg også + sms språk. + gravide fjottisser som var besatt av tanken på å bli gravid forde det er populært... Endret 30. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 hehe dialekter der man nesten ikke forstår hva som skrives irriterer meg også + sms språk. + gravide fjottisser som var besatt av tanken på å bli gravid forde det er populært... Oh, the irony. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Folk som skriver "fint bildet" irriterer meg Endret 31. oktober 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Eller "jeg liker dette bilde" AAARRRGH disse menneskene er 18-19 år gamle, hvordan kan de ikke ha lært dette? Sikkert hyggelige og snille mennesker, men GUD FOR NOEN BRØDHUER! Endret 31. oktober 2009 av McMuffin Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Sykkelpumpen datt ut av sekken i går kveld når jeg var ute å trente. Så nå skal jeg ut i skauen på leteaksjon å prøve å finne den før noen andre gjør det. Opp klokken 7 på en lørdag, hurra! Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Tenåringer som fortsatt holder på med 'Pappaen min er rikere enn din!' irriterer meg HENSYNSLØST. Irriterer meg også over helt forferdelig mange skrivefeil i en setning. Endret 31. oktober 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg fant en gavebillett til kinoen som gikk ut nå nettopp! Endret 31. oktober 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Grr, hvorfor må favorittnettsiden alltid være nede?! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Når jeg betaler noe så FORVENTER jeg at jeg betaler for det jeg har kjøpt/bestilt for.. ikke tips, hvor de ikke sier en dritt. Bra måte å få penger på fra både gamle og unge. Hva med å begynne med å åpne kjeften? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) hehe dialekter der man nesten ikke forstår hva som skrives irriterer meg også + sms språk. + gravide fjottisser som var besatt av tanken på å bli gravid forde det er populært... Oh, the irony. er ikke noe ironi her.... -hater folk som må kommentere på engelsk. -den jævla dritt rullestolen som driver å kjører inn og ut av kjøkkenet heletiden kl 9 om morgenen på en lørdag kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirk -irriterer meg over at jeg ikke har noen skikkelig vinterjakke enda -folk som klikker mentalt på forumet her "HERRE GUD DU MÅ JO SKJØNNE HVA JEG MENER DA" -Jeg finner ikke kodebrikke til wow.. Endret 31. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg irriterer meg over diverse medier. Leste en sak om Lene Alexandra og Grand Prix. Overskrift på denne saken er "Lene Alexandra gjør GP-comeback" "Det hadde vært kjempegøy å være med i Grand Prix igjen, men det skal jeg ikke, avslutter hun." Logisk? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 at de fleste jeg kjenner skal feire halloween bortsett fra meg Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Halloween?! Hva er det for slags dall. "Vi må kopiere skiten fra USA and make it our own!!!". Patetisk. Akkurat som copycats ellers. Endret 31. oktober 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Er det halloween idag? Da må jeg skru av lysene ute og i gangen. Vil ikke ha unger på døren. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Skal ikke feire jeg heller og det kommer jeg heller aldri til å gjøre.Irriterer meg over at det kommer til å være småunger som sannsynligvis vil banke på min dør og forvente at jeg står klar med godteri.Think again... Skjønner ikke hvorfor folk i Norge skal feire Halloween,spesielt siden dette landet ikke har hatt noen tradisjon for det.Halloween helgen gir bare festglade mennesker en liten grunn til å kunne fyre opp et skikkelig dundreparty.For ikke å glemme butikker som bruker Halloween for å selge unna og tjene noen ekstra slanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg