Estella! Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 OD irrterer meg også selv om det er noen år siden jeg gikk på skole.... også har jeg blitt syk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) God bedring! Kom på en annen ting som små-irriterer meg. Når folk spør "hvordan det?" på plasser det ikke er noe vits i det hele tatt. "Er du tett i nesa eller?" "Nei, hvordan det?" ÅÅÅ Det er klassisk eksempel på hvordan stoppe en samtale. Personen skulle ha svart: "Er du tett i nesa eller?" "Nei, høres det sånn ut?" "Ja, det gjør faktisk det! Er du bare litt snørrete da eller?" "Ja faktisk haeheah " "Jeg kan mine saker jeg vet du." "Ja du ser sannelig ekspert på ting du!" "Skal vi pule?" "Ja det ka- *SWIIIISH* *peeeeew* *tihihihihi* Endret 30. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Du virker bare mer og mer sær... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 "Ja det ka- *SWIIIISH* *peeeeew* *tihihihihi* Du glemte den svært viktige *booom* inni der. Jeg irriterer meg over at jeg ikke finner kodebrikka til en av nettbankene mine. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 "Ja det ka- *SWIIIISH* *peeeeew* *tihihihihi* Jeg irriterer meg over at jeg ikke finner kodebrikka til en av nettbankene mine. hehe...komisk...gar leita etter nettbank brikka mi siden juli og fant den her om dagen irriterer meg at jeg ikke har noen gode ideer anf acrapbooking i dag Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) At OD er obligatorisk irriterer meg. Vi må få velge selv om vi vil støtte noe eller ikke. Hvis det ikke var obligatorisk ville jeg kanskje følt meg litt mer hjelpsom, fordi jeg gjorde det av eget initiativ. Men nå gidder jeg faen meg ikke. [...] Jeg stemmer heller for at vi på OD-dagen skal tjene 300 kr som vi skal bruke på kun oss selv. Stå på, du er jammen lur! At OD er et gjennområttent opplegg og at man kunne ha gjort mye annet fornuftig er det liten tvil om, men les over hva du skrev. Selve idéen om å bruke en dag av vår utdanning for å gi andre muligheten til å få gå på skolen er flott, men gjennomføringen er like dårlig hvert år. Særlig ille var den kanskje i år. OD er forøvrig ikke obligatorisk noe sted, skolen stiller alltid med et alternativt opplegg. Selv betalte jeg meg fri i år. [...]Kom på en annen ting som små-irriterer meg. Når folk spør "hvordan det?" på plasser det ikke er noe vits i det hele tatt. "Er du tett i nesa eller?" "Nei, hvordan det?" ÅÅÅ Det er klassisk eksempel på hvordan stoppe en samtale. Personen skulle ha svart: "Er du tett i nesa eller?" "Nei, høres det sånn ut?" Har ikke for vane å gå på person, men nå angrer jeg litt på at jeg sikkert har fulgt råd fra deg i andre tråder. Om samtalen stopper etter "Nei, hvordan det?" er det førstemann ut som ikke klarer å føre den, det er da bare å svare "Å, det høres sånn ut!" eller "Å, det er jeg. Uff.". Endret 30. oktober 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Alle vet at 90% av det jeg sier er tull, sant? Diskusjon.no er et fristed for mine sære tanker, i hverdagen har jeg jobb, skole, trening, kjæreste (jeg prøver å være litt mindre barnslig ovenfor henne, lolol) og kjenner ellers noen alt for seriøse folk. Det finnes altså ikke lenger noen jeg kan åpne meg helt for. Tankene mine har blitt altfor dype. Det er bare her jeg kan lesse på med mine sære tanker. DEAL WITH IT YAYAY For å sitere en annen fyr på forumet, "jeg hadde seriøst vært venn med meg." Ingenting er for rart for meg, alle kan snakke med meg om akuratt det de føler for, jeg er forståelsesfull for alt og kommer aldri til å synes folk er rare bare fordi de sier rare ting. Nesten alle jeg kjenner stempler folk som sære bare de gjør noe rart og oppfører seg annerledes. DET er plagsomt. Hvertfall når jeg er offer. Bare jeg tenker litt utenfor boksen så blir jeg angrepet som faen. Det irriterer meg at jeg aldri når fram til noen. Ikke her på forumet da, her prøver jeg ikke engang å nå fram til noen, men IRL. Får se om jeg møter noen interessante mennesker på byen i kveld! Endret 30. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Irriterer meg at eg frys så lett. Har ingen skikkeleg varme jakker, men veit ikkje kvar eg kan finne ei fin, varm vinterjakke. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Irriterer meg at eg frys så lett. Har ingen skikkeleg varme jakker, men veit ikkje kvar eg kan finne ei fin, varm vinterjakke. Kjøp heller en skikkelig ullgenser du kan ha under jakken Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Gå ørlite grann kjappere. Får igang sirkulasjonen litt. Alt hjelper på. Endret 30. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 At høyttalerne lager en irriterende resonans eller hva det er rundt 125 Hz. Blir nødt til å spille av musikk med en slik equalizer: Det irriterer for den fjerner mer enn jeg vil at den skal gjøre, samt at det er begrenset hvor mange programmer jeg kan bruke den i. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) varme pistolen min. forde den renner og drypper varm flytene plast på fingrene mine......AU + de dumme blondinene i charter feber Endret 30. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Utolig irriterende at jeg må vente på at Cola-en min skal bli kald. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 At folk skal bli så enomrt barnslige når dem drikker. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 At This Is It ikke kommer på DVD og Blu-ray før january. Hvorfor? Stygt, de kunne i det minste sluppet den ut før jul så $ony kunne tjent litt mer. Filmen vises to uker på kino, så noen måndter før den kommer på dvd. Latterlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Å gå på overtid. Som i, babyen inni magen min skulle vært ute by now. Hun skulle ha vært ute i friluft i en uke nå. JEG ER UTÅLMODIG. Jeg vil hilse på. For ikke å snakke om hvor lei jeg er av å være gravid. x) Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 det æ irriter mæ over er når folk mein at kvalitet er likens uansett prisklasse.... fks et pc-kabinett til 300kr e like "bra" som et til 3000kr. eller verktøy fra europris e like solid som hazet sitt.. får så lyst til å spray idiotfjerner på de.. så e det di hær fjortissan på nettby som driv å krangla om ka som e bæst mella ford sierra å sur gammel 240.. det e lite foreldran har lært de.. å det værste e hunda som bjæffa å småe onga som skrik! ingen ting e værre enn det!! Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 det som iriterer meg akuratt NÅ er å kalre å kutte meg selv med barberhøvelen dagen før jeg skal på klassetur til Polen, rett under nesa -.- Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Hehe, det suger, men det som suger enda mer er å kutte seg samme dagen som man har juleball på skolen. Det gjorde jeg i fjor Endret 30. oktober 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg