Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God bedring!

 

Kom på en annen ting som små-irriterer meg.

Når folk spør "hvordan det?" på plasser det ikke er noe vits i det hele tatt.

 

"Er du tett i nesa eller?"

"Nei, hvordan det?"

 

ÅÅÅ

Det er klassisk eksempel på hvordan stoppe en samtale.

 

Personen skulle ha svart:

"Er du tett i nesa eller?"

 

"Nei, høres det sånn ut?"

 

"Ja, det gjør faktisk det! Er du bare litt snørrete da eller?"

 

"Ja faktisk haeheah :D"

 

"Jeg kan mine saker jeg vet du."

 

"Ja du ser sannelig ekspert på ting du!"

 

"Skal vi pule?"

 

"Ja det ka- *SWIIIISH* *peeeeew* *tihihihihi*

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
At OD er obligatorisk irriterer meg. Vi må få velge selv om vi vil støtte noe eller ikke.

 

Hvis det ikke var obligatorisk ville jeg kanskje følt meg litt mer hjelpsom, fordi jeg gjorde det av eget initiativ.

Men nå gidder jeg faen meg ikke.

[...]

Jeg stemmer heller for at vi på OD-dagen skal tjene 300 kr som vi skal bruke på kun oss selv.

Stå på, du er jammen lur! :fun:

At OD er et gjennområttent opplegg og at man kunne ha gjort mye annet fornuftig er det liten tvil om, men les over hva du skrev. Selve idéen om å bruke en dag av vår utdanning for å gi andre muligheten til å få gå på skolen er flott, men gjennomføringen er like dårlig hvert år. Særlig ille var den kanskje i år. OD er forøvrig ikke obligatorisk noe sted, skolen stiller alltid med et alternativt opplegg. Selv betalte jeg meg fri i år.

 

[...]

Kom på en annen ting som små-irriterer meg.

Når folk spør "hvordan det?" på plasser det ikke er noe vits i det hele tatt.

 

"Er du tett i nesa eller?"

"Nei, hvordan det?"

 

ÅÅÅ

Det er klassisk eksempel på hvordan stoppe en samtale.

 

Personen skulle ha svart:

"Er du tett i nesa eller?"

 

"Nei, høres det sånn ut?"

Har ikke for vane å gå på person, men nå angrer jeg litt på at jeg sikkert har fulgt råd fra deg i andre tråder. :whistle: Om samtalen stopper etter "Nei, hvordan det?" er det førstemann ut som ikke klarer å føre den, det er da bare å svare "Å, det høres sånn ut!" eller "Å, det er jeg. Uff.".

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar

Alle vet at 90% av det jeg sier er tull, sant? :p

 

Diskusjon.no er et fristed for mine sære tanker, i hverdagen har jeg jobb, skole, trening, kjæreste (jeg prøver å være litt mindre barnslig ovenfor henne, lolol) og kjenner ellers noen alt for seriøse folk.

Det finnes altså ikke lenger noen jeg kan åpne meg helt for. Tankene mine har blitt altfor dype. Det er bare her jeg kan lesse på med mine sære tanker.

DEAL WITH IT YAYAY :D

 

For å sitere en annen fyr på forumet, "jeg hadde seriøst vært venn med meg."

Ingenting er for rart for meg, alle kan snakke med meg om akuratt det de føler for, jeg er forståelsesfull for alt og kommer aldri til å synes folk er rare bare fordi de sier rare ting.

Nesten alle jeg kjenner stempler folk som sære bare de gjør noe rart og oppfører seg annerledes. DET er plagsomt. Hvertfall når jeg er offer. Bare jeg tenker litt utenfor boksen så blir jeg angrepet som faen.

 

Det irriterer meg at jeg aldri når fram til noen. Ikke her på forumet da, her prøver jeg ikke engang å nå fram til noen, men IRL.

 

Får se om jeg møter noen interessante mennesker på byen i kveld! :D

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

det æ irriter mæ over er når folk mein at kvalitet er likens uansett prisklasse.... fks et pc-kabinett til 300kr e like "bra" som et til 3000kr. eller verktøy fra europris e like solid som hazet sitt.. får så lyst til å spray idiotfjerner på de..

 

så e det di hær fjortissan på nettby som driv å krangla om ka som e bæst mella ford sierra å sur gammel 240.. det e lite foreldran har lært de..

 

å det værste e hunda som bjæffa å småe onga som skrik! ingen ting e værre enn det!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...