CombatPsycho Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 at jeg har noe problemer med lyden på pcn. Skal jeg se diverse klipp på browsern, har jeg lyd de første 10-15 sekundene, men deretter forsvinner den plutselig, og gir kun bass fra seg. Har testet forskjellige browsere, og det er tydeligvis et problem med lydkortet eller lignende. Får ikke innstallert nye drivere heller. åeeee. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Vg.no er altfor trangt... Herregud. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 zarac: man driter ikke i typen sin vet du... irriterer meg at jeg begynner å bli syk Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Irriterer meg noe så inni faenfittesugpupp at kvinnfolk skal väre så jävlig vanskelige! (greit nok, ikke ALLE er det, men alle jeg har hatt kontakt med..) Har hatt noe på gang med ett kvinnfolk en god stund nå, men hun klarer faen ikke finne ut om hun vil väre med meg eller ikke!? En dag kan hun si hvor fantastisk jeg er, og så resten av uken ignorerer hun meg/later som om jeg bare er en venn, ooog så PLUTSELIG skal hun hoppe på kuken min og sier igjen hvor fantastisk jeg er, og så en uke til meg ignorering.. osv. osv. osv. Dette har pågått i overkant av to måneder nå og jeg blir GAL! Jävla kvinne, bestemm deg nå for faen! Enten er du med meg eller ikke. Slutt å leke med fölelsene til folk på den her måten! Makan til idioti. Åååååå HAIOSEP IASHF PAISFH HURR DURR I'M A HORSE!!! Faen til å bli inni han gamle Erik i det röde helvete invalid av!!! *puh* faen.. FAEN! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) kan trøste deg med at jeg hadde det slik i 1 1/2 år...så dere gutter vil jeg tro er like ille.. *drittkulde* jeg hater å vækne opp med nesten snø på nesa.. vis jeg ikke åpner vinduet så svetter jeg ihjel Endret 29. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 At jeg tror jeg har fått ticks Andre som har det her? Er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 At jeg tror jeg har fått ticks Andre som har det her? Er utrolig irriterende. Hva mener du? Flått som det heter på norsk? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nei, han mener nok ufrivillige rykninger. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det gjelder øynene mine. Blunker mye oftere enn vanlig, og med noen mellomrom, så kniper jeg liksom igjen øynene ufrivillig. Ser nok utrolig dumt ut da jeg snakker med andre personer, så plutselig kniper jeg igjen øynene. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det gjelder øynene mine. Blunker mye oftere enn vanlig, og med noen mellomrom, så kniper jeg liksom igjen øynene ufrivillig. Ser nok utrolig dumt ut da jeg snakker med andre personer, så plutselig kniper jeg igjen øynene. sleit med det samme i 1-2 år Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har lest om flere som har det. Og dritt at det tar så lang tid før det forsvinner. 1-2 er lenge nok. Leste også en som hadde det i 4 år før det forsvant Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hadde det i 6 år før jeg ble ferdig med det. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 At halve klassen gikk, og vi skulle være "smarte" å sitte igjen slik at vi fikk gå siden vi bare var 3-4 stk, men neida. Koser meg forsovidt litt over at de fikk fravær Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det gjelder øynene mine. Blunker mye oftere enn vanlig, og med noen mellomrom, så kniper jeg liksom igjen øynene ufrivillig. Ser nok utrolig dumt ut da jeg snakker med andre personer, så plutselig kniper jeg igjen øynene. Det gjorde jeg i 2-3 år. Grusomt irriterende, men heldigvis gått over. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hmm, har ikke merka det selv, men når det er noe loading eller noe på PC-en så kniper jeg igjen øynene hardt, og håper at loadingen er over når jeg åpner øya. Nesten helt ufrivillig, har gjort det i mange år nå... Noen ganger til jeg får vondt i øya for at det tar så lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 At halve klassen gikk, og vi skulle være "smarte" å sitte igjen slik at vi fikk gå siden vi bare var 3-4 stk, men neida. Koser meg forsovidt litt over at de fikk fravær Føler med deg, samme skjedde med meg i fjor. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Venter besøk hvert øyeblikk, og jeg holder på i tisse meg ut. Vil ikke sitte på do når de ringer på heller Lenke til kommentar
livingman Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 at mobilen min ble overkjørt idag ! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lekse i norsk, lekse i matte, lekse i naturfag, stil i spansk, matteprøve, framføring i engelsk og framføring i norsk på en uke irriterer meg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lekse i norsk, lekse i matte, lekse i naturfag, stil i spansk, matteprøve, framføring i engelsk og framføring i norsk på en uke irriterer meg. Berre lekse i norsk, RLE, og engelsk for meg... Men vi skal pokker ta ha ei framføring på måndag om eit yrke som vi vart tildelt Det irriterer også at eg verken har råd til logitech X-530 eller Roccat Kone at the moment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg