Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

at jeg har noe problemer med lyden på pcn. Skal jeg se diverse klipp på browsern, har jeg lyd de første 10-15 sekundene, men deretter forsvinner den plutselig, og gir kun bass fra seg. Har testet forskjellige browsere, og det er tydeligvis et problem med lydkortet eller lignende. Får ikke innstallert nye drivere heller. åeeee.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg noe så inni faenfittesugpupp at kvinnfolk skal väre så jävlig vanskelige! (greit nok, ikke ALLE er det, men alle jeg har hatt kontakt med..)

Har hatt noe på gang med ett kvinnfolk en god stund nå, men hun klarer faen ikke finne ut om hun vil väre med meg eller ikke!? En dag kan hun si hvor fantastisk jeg er, og så resten av uken ignorerer hun meg/later som om jeg bare er en venn, ooog så PLUTSELIG skal hun hoppe på kuken min og sier igjen hvor fantastisk jeg er, og så en uke til meg ignorering.. osv. osv. osv.

Dette har pågått i overkant av to måneder nå og jeg blir GAL!

Jävla kvinne, bestemm deg nå for faen! Enten er du med meg eller ikke. Slutt å leke med fölelsene til folk på den her måten! Makan til idioti. Åååååå HAIOSEP IASHF PAISFH HURR DURR I'M A HORSE!!! Faen til å bli inni han gamle Erik i det röde helvete invalid av!!!

*puh* faen.. FAEN!

Lenke til kommentar

Hmm, har ikke merka det selv, men når det er noe loading eller noe på PC-en så kniper jeg igjen øynene hardt, og håper at loadingen er over når jeg åpner øya.

Nesten helt ufrivillig, har gjort det i mange år nå...

Noen ganger til jeg får vondt i øya for at det tar så lang tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
At halve klassen gikk, og vi skulle være "smarte" å sitte igjen slik at vi fikk gå siden vi bare var 3-4 stk, men neida.

Koser meg forsovidt litt over at de fikk fravær :)

Føler med deg, samme skjedde med meg i fjor.

Lenke til kommentar
Lekse i norsk, lekse i matte, lekse i naturfag, stil i spansk, matteprøve, framføring i engelsk og framføring i norsk på en uke irriterer meg.

Berre lekse i norsk, RLE, og engelsk for meg... Men vi skal pokker ta ha ei framføring på måndag om eit yrke som vi vart tildelt :realmad:

Det irriterer også at eg verken har råd til logitech X-530 eller Roccat Kone at the moment :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...