Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bitre mennesker irriterer meg. Som må klage på alt og alle og aldri blir fornøyd. Som aldri ser det positive i ting.

huff...minner meg om noen gammle mennesker i blokka til mormor..

Huff ja, som ikke gjør annet enn å glane ut av kjøkkenvinduet for å se etter ting de kan irritere seg og klage over. Herre for en tafatt gjeng.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt så mye Burnout Paradise i dag at jeg ikke klarer å spille mer. Hovedsaklig pga. tomlene gjør så inn i hampen vondt :p

Noe som igjen medfører at jeg ikke klarer noen ting og jeg er to wins unna å få ny licens ><

Har sitti i 2 timer nå og prøvd å få det til, men neida -_-

Lenke til kommentar

Samboeren min irriterer meg litt akkurat nå. Han er så snill og søt at han aldri vil diskutere noe som helst. Etter et argument fra meg gir han opp og bare gir meg rett. Det er utrolig irriterende. Da kommer man aldri til en løsning på problemer og man ender opp med å diskutere de samme tingene om og om igjen. Slik som han er skulle man tro han ikke har egne meninger. Etter en slik "diskusjon" er vi som oftest begge litt småsure på hverandre resten av dagen. Kommunikasjon er et problem der ja.... for han ihvertfall. Hver gang jeg prøver å ta det opp med ham skifter han samtaleevne. Slikt irriterer meg generelt.

Lenke til kommentar
- folk som aldri vet hva de ønsker seg til jul når de har kunne tenkt i ett år

-finne gaver til gutter(spessielt broren min)det er UMULIG

-pengene på konton forsvinner fortere en det burde vært lov

Ikke alle har et materalistisk ønske en vil at en venn skal oppfylle, da er vel noe av gleden ved å gi borte?

Gaver til gutter er lett, jenter er umulig, spesielt når alt skal ha en baktanke. -Hva? Parfyme? Du synes jeg lukter vondt du!

Og penger bare flyr vekk :(

Jeg har prøvd å ringe legen fem ganger i dag, det er alltid opptatt. Jeg vil vite om jeg bør ha vaksine, og en kar sier han har smittet meg.

Leger, diverse kontorer. Alltid opptatt, eller en eller annen teit tid hvor du kan bestille time (10-13 for eksempel). Idioti!

Lenke til kommentar
Samboeren min irriterer meg litt akkurat nå. Han er så snill og søt at han aldri vil diskutere noe som helst. Etter et argument fra meg gir han opp og bare gir meg rett. Det er utrolig irriterende. Da kommer man aldri til en løsning på problemer og man ender opp med å diskutere de samme tingene om og om igjen. Slik som han er skulle man tro han ikke har egne meninger. Etter en slik "diskusjon" er vi som oftest begge litt småsure på hverandre resten av dagen. Kommunikasjon er et problem der ja.... for han ihvertfall. Hver gang jeg prøver å ta det opp med ham skifter han samtaleevne. Slikt irriterer meg generelt.

Glem ham der nede og flytt opp hit, vennen ;P

Irriterer meg over at jeg glemte kaken min da jeg var hjemme og feirte bursdag i helga :(

Lenke til kommentar

Tråden ble en del innlegg kortere fordi en liten kommentar om "skriveleifer" eskalerte. Her kan jeg antagelig komme med både formaninger om ikke å ta dere selv så høytidelig, og om ikke å kommentere skrivefeil i tråder.

Jeg skriver masse feil selv for tiden, og det er antagelig mer irriterende for meg enn for andre, så lenge de forstår hva jeg prøver å si.

Uansett, livet blir lettere for både dere og oss om man ikke tar ting så alvorlig. En "leif" er bare det, og ingen dør av den, hverken den som skriver den eller den som leser den. Men det er lov å tenke før man poster også, dette er ikke skolegården hvor det er morsomt å erte folk bare fordi man vet at de reagerer. (Uten at jeg vet om det var motivet her.)

Reaksjoner tas på PM, ikke her i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar
- folk som aldri vet hva de ønsker seg til jul når de har kunne tenkt i ett år

-finne gaver til gutter(spessielt broren min)det er UMULIG

-pengene på konton forsvinner fortere en det burde vært lov

Ikke alle har et materalistisk ønske en vil at en venn skal oppfylle, da er vel noe av gleden ved å gi borte?

det er gave til kjæresten min jeg sliter med og man må jo kjøpe gave til typen sin. prøvde å fåreslå vi skulle droppe gaver , men det ble ikke godt tatt i mot (han vil absolutt kjøpe gave til meg)

Lenke til kommentar

Ikke kjøp gave til ham, Estella, så får han bare ha det så godt med skjegget i postkassa.

Jeg har prøvd å ringe legen fem ganger i dag, det er alltid opptatt. Jeg vil vite om jeg bør ha vaksine, og en kar sier han har smittet meg.

Leger, diverse kontorer. Alltid opptatt, eller en eller annen teit tid hvor du kan bestille time (10-13 for eksempel). Idioti!

Det stemmer. På sidene til legesenteret står det at de ønsker å være lett tilgjengelige for pasientene. Telefontiden deres er fra 0900 - 1100 og 1245 - 1330. På den tiden er jeg på skolen, og de dagene jeg har midttime har jeg fri fra 1130 - 1250. Det passer ikke alltid å forlate klasserommet midt i timen heller. Pluss at han dusten som ikke gidder å holde seg hjemme i sju dager skulle komme og hoste på meg med vilje før han visste om jeg var i en risikogruppe.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...