Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og folk med migrene, hvis de har det så ofte, hvorfor klage så jævli hvert 3. min.

 

Når man strør, det blir mildt og all strøinga blir tråkka ned i snøen...så fryser det på, og det eneste som er igjen er en sti av is, med småstein på siden. Smalt opp ett 5 cm "clean-cut" ved å gå/tryne på en slik vei.

7961558[/snapback]

 

Migrene gjør vondt.

 

Enig. Er det samme når de strør etter at det har fryst. Hva er vitsen? Blir jo bare værre når grusen funker som små kuler oppå isen.

Det skal strøes når det fryser til!

 

Equilibrium er en jævla solid film, ja :)

7959910[/snapback]

Den er dårlig, slike filmer irreterer meg grenseløst. :wee:

 

Men fra spøk til alvor, filmen er elendlig.

7961725[/snapback]

 

"Elendlig" er ikke ett ord.

Lenke til kommentar
Jeg er så lei av at alle tenker på segselv. Det er nesten bare meg som tenker på meg :hrm:

7957236[/snapback]

 

 

LOL..Den var rett og slett morsom...litt humor på kvelden skader ikke..hehe..

 

Ting som irriterer meg nå er den forbaskade prisguiden...

blir jo så sjelden oppdatert..man må gjøre alt selv..hehe

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Det irriterer meg at Wikipedia ikke gidder å åpne et nytt vindu for linkene sine.

 

Ja, jeg bruker IE.

7981164[/snapback]

 

hehe..Bare til å høyre klikke på linken og open in new tab og new window det.hehe

7981235[/snapback]

 

 

Enda litt enklere om du bare holder nede shift mens man venstre-klikker på linken :)

Lenke til kommentar
Ikke noe stort jeg irriterte meg over, men var litt artig situasjon.

 

Står og venter på bussen da ei blond jente kommer bort og ser på bussruta i 20 sec, så ser hun på klokka som er på armen hennes, så spør hun meg om det er lenge til bussen kommer...

7984172[/snapback]

Litt OT men var ei her for en stund siden som lurte på når halv ett bussen gikk :!:

Huffa meg.

Lenke til kommentar

Barn/undgommer på en 12-13 år som stopper deg midt i en samtale for å "bomme" røyk av deg.... ARGH! De i hvertfall burde lære av alle de reklamene og kampanjene som går på tv, blader osv. Røyking er lite kult, og jeg syntest det er enda mindre kult og dele ut giftpinner til barn....

Lenke til kommentar
Spør dem om de har legitimasjon. Like moro hver gang.

7985063[/snapback]

 

Hahaha, den har jeg ikke prøvd før. Den jeg bruker mest er:

Barn: Kan jeg få bomme en røyk av deg a?

Jeg: Nei, desverre.

Barn står igjen med tomt utrykk i ansiktet, fordi folk vanligvis kommer med unnskyldniger som: Har ikke flere igjen, har bare to igjen osv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...