Datasmurf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk hentelapp i posten om at jeg hadde fått pakke, kommer nedpå der og oppdager at nei, den er i Oslo -_- Det og det faktum at themet mitt i Win7 skifter fra Aero til Basic hver gang jeg åpner Firefox eller Chrome -_- Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skulle ha fått pakken min innen fredag, men er ennå ikke kommet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Flassing. Var jævla kult å gå inn på utested med uv-belysning og svart genser. Mhm.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Solen. Eller kanskje jeg skal si mangelen på den? Nå som vinteren nærmer seg med stormskritt kommer jeg til å dra på skole/jobb før solen er oppe samt komme hjem i det lune hi etter at den er gått ned. Det er trist og irriterende. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Flassing.Var jævla kult å gå inn på utested med uv-belysning og svart genser. Mhm.. Head & Shoulders Lenke til kommentar
zizozietzy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 ja fy, sånne folk burde skamme seg! ja, det er noe som irriterer noe grenseløst! slike folk havner tvært nederst i systemet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva slags folk du tenker på? Flassere? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Head & Shoulders Funker ikke . Ikke funker sånne dyre shampooer fra apoteket heller. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har du prøvd Fungoral? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Idioten som har oversatt Alex Rider bøkene. De er fulle av dialekt og skrivefeil. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) En person som var elendig til å forklare fikk min bror til å virke usedvanlig dum. Alt kunne vært forklart på en lettfattelig måte om bare denne instruktøren visste at det tyske ordet "bei" betyr "hvis/dersom". Endret 27. oktober 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå har jeg akkurat begynt å lære tysk, men betyr ikke "bei" hos? Jeg husker en setning fra læreboka som sa "übernachten bei uns", betyr ikke det "overnatte hos oss"? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Mas. Møkka lei av det nå. Men heldigvis få dager igjenn til flytting! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå har jeg akkurat begynt å lære tysk, men betyr ikke "bei" hos? Jeg husker en setning fra læreboka som sa "übernachten bei uns", betyr ikke det "overnatte hos oss"? ja det rodde jeg å ved/hos? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Spurte CLUE jeg: EDIT: Krympet bildet litt. Endret 27. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Head & Shoulders Funker ikke . Ikke funker sånne dyre shampooer fra apoteket heller. Kan jo være eksem i hodebunnen. Ikke at jeg har prøvd, men Dexem kunne jo vært et alternativ hvis det er tilfellet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå har jeg akkurat begynt å lære tysk, men betyr ikke "bei" hos? Jeg husker en setning fra læreboka som sa "übernachten bei uns", betyr ikke det "overnatte hos oss"? "Bei" er flertydig avhengig av kontekst."Bei hoch" som det stod på pistolen det var snakk om idag da det ble en liten diskusjon om hvordan dette skulle forståes for å justere siktet riktig. Stod da på siktet for opp/ned justering "Bei H" med pil mot høyre som indikerer skruretning.Motsatt stod det "T" med pil mot venstre. En slik pistol: http://www.pilkguns.com/tenp/spwalgsp22o.htm Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Litt irriterende at jeg ikke har noen fiender egentlig... Blir liksom ingen kontrast mellom den personen som elsker meg mest og den personen som hater meg mest. Er ikke så spennende med andre ord. Men jaja, det er vel min feil. Har alltid vært nøytral og holdt meg unna trøbbel og bråk, og det er vel egentlig best sånn. MEN FAEN så spennende det ville vært å få småteite truser på SMS i ny og ne. Har kunnet komme med så mange geniale svar. Endret 27. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 irriterer meg ove at jeg må ta jobb kurs på nette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg