cowboy bob Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 ÆSJ!!! Nå er jeg lei av wow rett etter at jeg har kjøpt nytt gamecard Så nå går jeg rundt og kjeder meg fordi jeg ikke har en skikkelig hobby. Folk som kommer med fornærmende kommentarer, og fjortisser. +1 alle fjortiser burde lobotomiseres! Tror ikke det vil ha noen stor effekt... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Denne smiley'en irriterer meg: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 At jeg er så lite villig til å jobbe med kassaapperat eller pleie, men allikevel vil ha jobb. Er jo nesten ingenting annet å jobbe med som student. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan du ta telefoner? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kan du ta telefoner? Det er en vanskelig operasjon, men det hadde vel kanskje gått. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Da gjør du som meg, joiner telefon-salg. Perfekt for studenter som oss. (du er student ja,ikke elev?) Personlig driver jeg med statestikk over telefon,men samme prinispp som salg igrunn. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Skole i morgen. Jeg vil ha mer fri. 3 dager fri i uken, begynne kl 10 til 2 hver dag, hadde vært så konge, det. Edit: Danielzus signatur "Jimmy Carr" irriterer meg noe jævlig. Stygging. Endret 25. oktober 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
livingman Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 fjortiser som er tøffe helt til de blir slåt i trynet da løper de hjem og andmelder deg ! det gjør meg forbanna Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Skole i morgen. Jeg vil ha mer fri. 3 dager fri i uken, begynne kl 10 til 2 hver dag, hadde vært så konge, det. Edit: Danielzus signatur "Jimmy Carr" irriterer meg noe jævlig. Stygging. Jimmy Carr er jo fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jimmy Carr er jo genial. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er Pentumsmart vi snakker om her. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) At jeg er så lite villig til å jobbe med kassaapperat eller pleie, men allikevel vil ha jobb. Er jo nesten ingenting annet å jobbe med som student. http://www.deltidsjobb.no Er ganske mye annet enn kassa på kiwi eller rævtørking på sjukehjem du kan drive med selv om du er student. Selv er jeg student og jobber som pizzasjåfør i peppes pizza og jobber litt i forsvaret nå og da Slik som ståa er nå vurderer jeg om jeg skal kutte ut studielånet fullstendig. Har ikke hatt det denne høsten og har klart meg mer enn bra nok med 9-11k i mnd. Endret 26. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Å ikke klare å legge seg, være trøtt, stå opP! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Enig! En skulle nesten tro at de ikke var Engelske!Der er jeg ganske enig. Skjønner ikke hvordan 2-3 ekte engelske mennesker kan dømme min engelsk når de selv skriver feil. Henger ikke på greip. Endret 26. oktober 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Og da har vi en stk. fucka ext hdd på 1 TB og en stk. fucka ext hdd på 500 GB. Den ene fylt med film, den andre med musikk. Igjen -_- Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Og da har vi en stk. fucka ext hdd på 1 TB og en stk. fucka ext hdd på 500 GB. Den ene fylt med film, den andre med musikk. Igjen -_- Let me guess. Western Digital? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Oh yeah. Matsemann, jeg har ikke backup (idioti, I know), men det er fordi disse er de største diskene jeg har som jeg ikke har fylt med alt mulig annet (mer idioti, I know). Tredje gang i år at mp3-disken går ned, etter at jeg fikk den som erstatter etter at min Maxtor OneTouch gikk ned i fjor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Spørsmålet er hva du gjør galt, egentlig. Mine disker har fungert i flere år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du, det lurer jeg også på. Skrur de av går jeg ut i fra. Irriterer meg for øyeblikket over hvor vanskelig det skal være å få harddisker ut av kabinettene sine >< Spesielt så lenge det ikke eksisterer skruer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg