Robocoop Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Irriterer meg over alle tenåringene på Diskusjon.no og alle tulleinnleggene. Finnes det et filter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 At gardinene rundt senga mi er halvveis revet ned -_- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Asus sine hjemmesider er forbanna trege. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 at når jeg først har frihelg, så kjeder meg jeg skikkelig. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Folk som kaller Pickupper (F.eks Dodge RAM) for kukforlengere for de tydeligvis skiller seg ut på en tåpelig måte. Men pimpa Volvo 240`er og MR2`er er ikke å skille seg ut på en tåpelig måte? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Folk som kaller Pickupper (F.eks Dodge RAM) for kukforlengere for de tydeligvis skiller seg ut på en tåpelig måte. Men pimpa Volvo 240`er og MR2`er er ikke å skille seg ut på en tåpelig måte? Irriterer meg over folk som ikke kan diskutere uten å blande inn ting man aldri har sagt eller ment, samt tåpelig argumenter. Endret 24. oktober 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Irriterer meg over folk som faktisk ikke har en grunn for å kalle det kukforlenger.. "Skille seg ut på en tåpelig måte" er ikke en grunn, det er en mening. Edit: Irriterer meg over folk som quoter innlegg som ligger rett over, som om det ikke er obvious. Endret 24. oktober 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Underscann på TV'n, fitte ATI kort! Hadde faen ikke probs med nVidia. Og nei, får faen ikke fiksa det i det berømte Control Center programmet deres. Og nå for faen kommer E74 feilkode på Xboxen! FAEN, skulle se nye eps av SouthPark! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 I grunn irriterer jeg meg over at jeg er frisk. Begynner å gå en smule lei av uker med 50+ arbeidstimer skole/jobb og en arbeidsgiver som har null interesse av å tilrettelegge vakter slik at jeg faktisk kan få fri en gang iblandt. Vi var tre sjåfører på peppes til å begynne med. Så blei han ene kjøkkensjef isteden så nå er vi 2. På torsdag fikk han andre influensa og ligger strakt ut. Hvem må jobbe da? Jeg! Denne uken er jeg nå oppe i rundt 60 timer. Neste uke blir like mye, men uka etter der kommer jeg til å runde 60 timer i KUN jobb så kommer de ca. 20 timene jeg jobber med skole i uka i tillegg. Hjelp! Du kan jo få "influensa". Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Irriterer meg over alle tenåringene på Diskusjon.no og alle tulleinnleggene. Finnes det et filter? Noen ganger føler jeg meg for gammel for dette forumet. Irriterende ja! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Høyfrekvent pipelyd i øret -_- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 At jeg taper penger på tipping. Oh lawds.... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Irriterer meg over alle tenåringene på Diskusjon.no og alle tulleinnleggene. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 at jeg må jobbe overtid forde noen plutselig skal ta pause Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 At jeg er privatsjåfør for hele jævla familien, men når jeg en gang iblant trenger noen til å kjøre meg så har dem alltid tatt seg en øl eller tilsvarende... 1t på buss og bane framfor 15m i bil! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Må si at jeg blir jævla irritert på Adam Sandler og Seth Rogen. Flåsete tufser som tror de er noe fordi de er jøder. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Facebook har forandret seg igjen. Nå får jeg ikke opp noen oppdateringer. Hvorfor skal de alltid endre det? Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg irriterer meg grensesløst over folk som snakker til meg rett etter jeg har stått opp tidlig. Skjønner ikke hvorfor, men alt de sier er irriterende Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Sånn, da har jeg kastet bort en hel lørdag på å sove. :/ Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kjip følelse. Hvis du tenker over, så var det ikke verdt det. Men MENS du sov, små våkna, sov, osv, tenkte du skkert at det var verdt. Sånt som skjer med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg