bruno99 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 -At Chuck sesong 3 ikke begynner før i Mars Irriterer meg over at jeg ikke har matlyst på morgenen... Ikke før i 2 tiden på dagen får jeg stappet i meg noe... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Chuck serien, så latterlig dårlig. Ikke morsomt, ikke spennende. Yes, I said it. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Chuck serien, så latterlig dårlig. Ikke morsomt, ikke spennende. Yes, I said it. Og det har du selvfølgelig lov til. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Deg om det. Må inrømme at jeg startet å se på pga hun som spiller Sarah Men blir artig når man begynner å se på som med de fleste serier. Edit: svar til co2 Endret 22. oktober 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Må innrømme at jeg ble irritert når jeg ser noen comments på Rome (den serien som gikk før) der en skriver: -All I need is the last episode where Caesar gets killed. Og et eller annet geni da kommer med -Dont spoil it for everyone else! Nei virkelig? Dør Caesar? Var jo ingen som visste det fra før... Untatt alle som har gått mer en 7 år på skolen... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Holy smoke, ihvertfall ikke spoil hvem som dør i JFK da! Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Enkelte nye mat- og drikkeprodukter som kommer på markedet. Hva blir det neste? Litago Morsmelkerstatning! Og det er ikke ment for babyer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 At kvinner forventer at de får toppjobber fordi de ER kvinner, og at det ikke er likestilling hvis de ikke får dem irriterer meg. Hater dette selv. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 -At Chuck sesong 3 ikke begynner før i Mars Irriterer meg over at jeg ikke har matlyst på morgenen... Ikke før i 2 tiden på dagen får jeg stappet i meg noe... Samma her. Har aldri, så lenge jeg har levd, klart å spise "frokost" før ca. 2-3 timer etter jeg har stått opp uten å bli døds kvalm og dårlig. Sykt kjipt når så og si alt her i livet er lagt opp til at man skal spise frokost kl. 8-9 og ikke får lunsj før klokka halv 12/12. Dvs man står opp 7 og får ikke noe å spise før 5 timer etterpå... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 ^Og det verste er at magen ofte rumler og egentlig har kjempelyst på mat Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 At jeg er sulten etter jeg har spist. var ikke særlig sulten før jeg spiste 3 skiver for halvtime side. nå er jeg veldig sulten:( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gutter som slår jenter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gutter som slår jenter. Jenter som slår gutter og forventer at de kan komme unna med det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ekser med sinneproblem som følger eksen hjem, slår henne, puffer henne i bakken og klemmer fingrene hennes så hardt at hun tror hun har knekt dem, for så å kyle mobilen hennes i veggen, og når hu får ham ut, så står han og ringer på døra i lang tid og prøver å få kontakt med henne uten å la henne være i fred. Noe som gjør at hu ringer sin storebror og forklarer hva som har skjedd, noe som igjen gjør at storebror blir sur og kontakter sin gamle venn og lurer på hva i helvete han driver på med, bare for å oppleve at han lyver til meg. Åh, jeg blir så eitrende forbanna, jeg kommer til å ha ei ihjelslått pute, dyne, madrass og diverse annet før denne natta er over. Sku ønske det var sne ute, så sku jeg bygd noen snemenn som ligna ham og knust de med balltreet mitt! Argh >< Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvorfor ikke knuse han med balltreet ditt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fordi jeg vet såpass at det blir ikke bedre av den grunn. Dessuten vil det ikke gagne meg i det hele tatt å ta ut raseriet mitt sånn sett på ham. Det er jeg som vil bli anmeldt og slite med snut fordi jeg har angrepet ham i raseri, så klart, han vil også slite med snut for hva han gjorde mot søstra mi, men jeg vil ikke bli anmeldt for noe så idiotisk som vold. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ekser med sinneproblem som følger eksen hjem, slår henne, puffer henne i bakken og klemmer fingrene hennes så hardt at hun tror hun har knekt dem, for så å kyle mobilen hennes i veggen, og når hu får ham ut, så står han og ringer på døra i lang tid og prøver å få kontakt med henne uten å la henne være i fred. Noe som gjør at hu ringer sin storebror og forklarer hva som har skjedd, noe som igjen gjør at storebror blir sur og kontakter sin gamle venn og lurer på hva i helvete han driver på med, bare for å oppleve at han lyver til meg. Åh, jeg blir så eitrende forbanna, jeg kommer til å ha ei ihjelslått pute, dyne, madrass og diverse annet før denne natta er over. Sku ønske det var sne ute, så sku jeg bygd noen snemenn som ligna ham og knust de med balltreet mitt! Argh >< For en forpult drittsekk! Hvorfor anmelder du han ikke da? Han kan da ikke gå rundt å banke løs på eksen sin... Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det irriterer meg at gutter går med UGGS Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hahahhaa. Det morer meg, hvis det er sant. Jeg irriterer meg over å måtte traske nyoppstått og gretten i plaskregn fordi jeg sovner på bussen og går av for tidlig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hahahhaa. Det morer meg, hvis det er sant. Jeg irriterer meg over å måtte traske nyoppstått og gretten i plaskregn fordi jeg sovner på bussen og går av for tidlig. Går du av for tidlig? Ikke for seint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg