Nedward Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 HAHAHA! ja, er 100% enig, har sagt i fra til kisen et par ganger^^ 7952689[/snapback] Du er klar over at du er med på å bumpe når du sir i fra i samme tråd. Uansett, jeg hiver meg med på den. Det ér iriterende når tråder som er over et halvt år blir bumpet, slik at nyere tråder forsvinner bakover i systemet. Det skulle absolutt ha vært en "bump guard" (av den automatiske typen) på forumet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 HAHAHA! ja, er 100% enig, har sagt i fra til kisen et par ganger^^ 7952689[/snapback] Du er klar over at du er med på å bumpe når du sir i fra i samme tråd. 7953316[/snapback] Det stemmer ikke. Bumping er å poste når ingen har gjort det på lenge, så snart en person har syndet så er det fritt frem. ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er da det går over til å hete spamming i stedet? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over diskusjoner her på forumet som går helt knirkefritt. En moderator eller en annen bruker kommer og sier at diskujsonen ikke hører til i tråden. Jeg mener dette er et diskusjonsforum og da må man for faen få lov til å diskutere. :o Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det irriterer meg at vi ikke kan ha et eneste hodeplagg inne på skolen, ikke en gang jentene får lov til å bruke hårbånd. Og ikke er det lov med mp3-spiller heller Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det irriterer meg at vi ikke kan ha et eneste hodeplagg inne på skolen, ikke en gang jentene får lov til å bruke hårbånd. Og ikke er det lov med mp3-spiller heller 7956872[/snapback] :!: Ja uff, er det ikke fælt... Begge er jo svært så nødvendige til bruk i undervisningen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Folk som bare tenker på seg selv. Alt skal handle om dem, ALT! Også når du vil snakke om deg eller noe annet, hva som helst annet blir de nesten sure. Gah!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg er så lei av at alle tenker på segselv. Det er nesten bare meg som tenker på meg Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Syns alle kan tenke på meg ... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg er så lei av at alle tenker på segselv. Det er nesten bare meg som tenker på meg 7957236[/snapback] Kan vel tenke på seg selv. Men alt trenger ikke handle om dem Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jenter som skal oppføre seg som idioter, satt bak noen på bussen og overhørte: ''Og så sa han liksom at jeg bare skulle stikke lizzm, haaaallooooo? DaaaHH'' Uffameg. Skjønner hvorfor fyren ba henne ryke og reise. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 TV norge, hvordan våger dem å sende nyheter og vær MIDT i en film?! å dem klager på at folk laster ned filmer? hva tenker dem med? siste gang jeg ser en film på tv, med mindre det kommer fra en dvd spiller eller PC. *hoppe å sprelle og vil se ferdig Equilibrium* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 TV norge, hvordan våger dem å sende nyheter og vær MIDT i en film?! å dem klager på at folk laster ned filmer? hva tenker dem med? siste gang jeg ser en film på tv, med mindre det kommer fra en dvd spiller eller PC. *hoppe å sprelle og vil se ferdig Equilibrium* 7959882[/snapback] second that! Slo tilfeldigvis over på TVN rett etter at den filmen starta og er blitt hekta! Møkkanyheter Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Equilibrium er en jævla solid film, ja Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 *snip* 7959882[/snapback] Du tror du har noe å klage over når det kommer til filmer på tv? *Irritere seg GRØNN over at TV-en min tidvis blir svart/hvitt eller bare viser et grått relieff av konturene på skjermen* Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 NgZ: det suger :\ L4r5: Jeg gjorde akuratt det samme, fatteren som drev å bladde igjenom alle kanalene å jeg fikk øye på en veldig god film, ellers ser jeg ytterst skjeldent filmer på tv kanaler. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Akkurat nå er det " Makrell i Tomat " reklamen som irriterer meg.. Slår av TV'en når den kommer! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Akkurat nå irriterer jeg meg over folk som ikke drikker opp det de har i glasset, er så mye mer jobb etterpå. Åååå Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det irriterer meg så grenseløst at middagsluren min varte 4 timer. Når er hele døgnrytmen min ødelagt. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Passe irriterende med taxisjåfører som skal kommentere alt. Jeg betaler for en tur hjem, ikke synspunkter til en eller annen dass. DANG. Og fising i bil, hva er vitsen? Du angrer jo 2 sec senere uansett. Og folk med migrene, hvis de har det så ofte, hvorfor klage så jævli hvert 3. min. Og personer som stapper halve armen opp i tryne for å hente ned snusen. Og gamle personer som alltid skal bære 1000-lapper. Og feite/store folk som har trent i 1 uke og begynner å vagge. Ungdom som henger ved inngangen i div. butikker og sentere 24/7. Folk som prøver å kjøpe en handlevogn full av alkohol, ikke har leg. 2 min senere kommer en annen dame med store briller og samme vogn og prøver det samme. Matkrig i eget hus, er ikke noe stress hos andre Ventetakst Når man strør, det blir mildt og all strøinga blir tråkka ned i snøen...så fryser det på, og det eneste som er igjen er en sti av is, med småstein på siden. Smalt opp ett 5 cm "clean-cut" ved å gå/tryne på en slik vei. Saltebiler som smeller ut 2 km med salt og knerter alt av biler rundt seg. Trailere som tar innersving i rundkjøring og tror de eier veien. Langvarig morgenbrød når man er singel. Folk som har hund som ikke klarer å få hundens oppmerksomhet engang når det ropes, og den jogger lett ut døren når den åpnes i 1,3 sec. Tollere Sametinget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg