svelemoe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 irriterer meg at zach braff (J.D) i SCRUBS ikke er med i sesong 9:'( WHA WHA WHAAT!? Irriterer meg at bra serier alltid skal bli dårlege etter 5-10 sesongar. Elska dei første south park episodene, men sesong 13 har skuffa meg litt... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Akkurat. og han er jo hovedpersonen i scrubs. (han er vel det?) hvertfal i mine øyne. han gjør dette morsomt. dette vil aldri bli det samme igjen:( Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Scrubs uten JD er Pirates of the Caribbean uten Jack Sparrow, 24 uten Jack Bauer, James Bond uten James Bond, King of Queens uten Doug Heffernan og How I met your mother uten Barney Stinson. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 barney er legandarisk i how i meet you mother. begynte å se på det for noen mnd siden og er nå hektet:D glad jeg har viasat og ikke canal digital. de beste seriene går på tv3 kanalene i norge svergie og danmark Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvem fant på at det skulle være stille på bibliotek? Det blir da bare megairriterende når folk går forbi meg. FAEN. SLUTT Å GÅ FORBI HER 24/7 JÆVLA IDIOTER Det blir så stor kontrast når det er så stille. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Folk med dårlig musikksmak og generelt dårlig smak irriterer meg. Folk som tror de er kule når de ikke er det i det hele tatt. F.eks en douche bag på byen som går med singlet og tror han er den kuleste gutten på byen. Fysj og fy. samme med harry rånere. æss Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 irriterer meg over at de på pc donalds aldri klarer å treffe osten på hamburgeren og ikke halvparten utenpå så det stivner på papiret....grrr Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 irriterer meg over at de på pc donalds aldri klarer å treffe osten på hamburgeren og ikke halvparten utenpå så det stivner på papiret....grrr Hehe, skjer her også … Men det er bare å spise rett fra papiret, det funker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Irriterer meg over at jeg ikke klarer å konse fullt og helt over skolen >< Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Irriterer meg at prøven ble utsatt for andre gang og nå er på tirsdag i stedet! GAH! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg tror jeg leste på tekst-TV at han hadde sagt ja til å være med i noen episoder. Er det folk som bruker tekst-TV? Jeg gjør det. For noen dager siden fortalte jeg hvordan jeg på skolen hadde blitt uthengt som kvinnehater. Ei av jentene jeg diskuterte med bestemte seg for å plukke ut brøkdeler av ting jeg har sagt ut av sammenheng og sende et leserinnlegg til Aftenposten. Det innlegget kom på trykk i dag. Ei annen jente leste det høyt for klassen, og det har ført til mange kommentarer fra medelever og lærere. http://www.aftenposten.no/meninger/sid/article3332989.ece[/url] Endret 13. august 2010 av Zarac Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Herregud, så utrolig idiotisk. Blir sjokkert! Jeg kunne skrevet et langt innlegg om det der, men lar vær! Er bare rett å slett idiotisk! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Idiotisk fra min eller hennes side? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hennes selvfølgelig! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 For noen dager siden fortalte jeg hvordan jeg på skolen hadde blitt uthengt som kvinnehater. Ei av jentene jeg diskuterte med bestemte seg for å plukke ut brøkdeler av ting jeg har sagt ut av sammenheng og sende et leserinnlegg til Aftenposten. Det innlegget kom på trykk i dag. Ei annen jente leste det høyt for klassen, og det har ført til mange kommentarer fra medelever og lærere. Hadde lapset henne. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tenkte på det, men det hadde vel ikke styrket saken min? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hadde gitt deg en glede! Ta du å poste et innlegg der du gjør akkurat det samme, bare omvendt! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det skal jeg gjøre. Det er ikke sikkert jeg sender det til Aftenposten, men jeg skal absolutt skrive et langt og velformulert svar. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg tenkte på det, men det hadde vel ikke styrket saken min? Hvordan kan innlegget føre til flere kommentarer? Du klarer vel å stå opp for deg å si at dette er tatt ut av sammenheng og overdrevet en god del? Kvinnfolklogikk kalles det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Et avisinnlegg som forteller at jeg hater kvinner, etterfulgt av at jeg lapser forfatteren kan ikke se bra ut. Jeg har fortalt folk at det ikke er sånn jeg er, men det kommer ikke fram hos kvinner som allerede har bestemt seg. Jeg har også postet dette i kvinnfolklogikk-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg