Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Seks uker praksis. Har jo en ekstra jobb nå og da også da. Daddy need's cash Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 At det skrives adresse på norsk og address på engelsk - dermed klarer jeg å rote det til ellers Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nyhetene om skattelistene og hvor mye folk tjener bryr meg fint lite. Gi meg noen ordentlige nyheter! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 A kodedingsen til nettbanken ikke virker. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Nyhetene om skattelistene og hvor mye folk tjener bryr meg fint lite. Gi meg noen ordentlige nyheter! Haha jeg elsker å snoke Men de er jo helt på tyttebærtur... Jeg står oppført med inntekt på litt over 50k, men tjente egentlig 180k. Det er pga sjømannsfradrag + minstefradrag så jeg betalte kun skatt av 56k istedenfor 180 så listene er jo ikke noe å se på annet enn at det kanskje gir en viss indikasjon på enkelte. Endret 21. oktober 2009 av Feh Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når jeg kommer på butikken og hele kortsystemet er nede. Og noen mennesker vil ha seg av med kontanter. Phew. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Lånte en PC av biblioteket på skolen... MAKAN TIL DRIT Nyhetene om skattelistene og hvor mye folk tjener bryr meg fint lite. Gi meg noen ordentlige nyheter! Jeg har ifølge skattelistene en formue på 31 kroner. Endret 21. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) *Dobbelpost, slett* Endret 21. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 At alt nettavisene tenker på idag er hvor mye folk tjener... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) ARGH ja. Hvorfor bryr folk seg? Får folk en god følelse av å se at andre tjener mindre? PENGER ER FUCKED UP DRITT, JEG SKAL ALDRI TENKE PÅ PENGER MER I HELE MITT LIV ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHH PENGER ER FALSKE VERDIER. LIVET HAR INGEN FASIT SÅ JEG TRENGER IKKE PENGER WOOOOHOOOOOOOOOOOO YAYAYAYAY Endret 21. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kakemot irriterer meg en smule med overreageringen sin Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ARGH ja. Hvorfor bryr folk seg?Får folk en god følelse av å se at andre tjener mindre? Så enig,så enig Kakemot. Skjønner ikke folk som faktisk synes det er artig å snoke i andres økonomi for å se hvor god eller dårlig den er.Hva hjelper det deg å se hva andre tjener i grunn?...INGENTING. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 jeg irriterer meg over caps lock...spessielt når man sitter på en chatt , så kommer det en tulling "HEI ER DET NOEN SOM VIL PRATE MED MEG???????????????????????????" grrrrr Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ARGH ja. Hvorfor bryr folk seg?Får folk en god følelse av å se at andre tjener mindre? Så enig,så enig Kakemot. Skjønner ikke folk som faktisk synes det er artig å snoke i andres økonomi for å se hvor god eller dårlig den er.Hva hjelper det deg å se hva andre tjener i grunn?...INGENTING. Jo. Selvtilfredsheten over at man tjener mer enn andre, f.eks i sitt årskull m/ samme postadresse. Og alltid morsomt å se de latterlige inntektene til de som skulle være de "kule" folka og enten droppe ut av vgs eller begynne rett i jobb etter vgs og alltid rakket ned på oss "idioter" som planla videre skolegang på høyskole/universitet. Mange av de tjente ikke mer, noen så vidt over på HELE året enn jeg tjente på de 4 månedene jeg jobba. Kall meg gjerne materialist, men å se på latsabber som ikke gadd å gjøre noe mer ut av livet sitt fordi det var viktigere med fyll og fanteri tjene luselunn selv flere år etter de var ferdig på vgs - det KOSER MEG. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jaja,det gir klart en tilfredstillelse Feh."Hvem er taper nå da?...".joa,den forstår jeg og det er noe jeg også kan finne på å nyte for megselv. MEN på generelt basis synes jeg ingen har noe med andre folk sin økonomi å gjøre. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Folk som skriver/snakker feil KONSTANT irriterer meg. Et eksempel er en venn av meg som alltid bruker feil uttrykk, selv om jeg har rettet han på det så altfor mange ganger. Han er tysk, og ikke så stødig i engelsk, så når han vil spør "hva er det?" skriver han "What do you have" istedenfor "what is the matter/what's up?". På tysk sier man "Was hast du?" når man vil spør hva som er galt. Selv om jeg har prøvd å prente det inn i han at man ikke kan si det sånn på engelsk gjør han det alltid likevel. Gud, det irriterer! Endret 21. oktober 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nyhetene om skattelistene og hvor mye folk tjener bryr meg fint lite. Gi meg noen ordentlige nyheter! Haha jeg elsker å snoke Men de er jo helt på tyttebærtur... Jeg står oppført med inntekt på litt over 50k, men tjente egentlig 180k. Det er pga sjømannsfradrag + minstefradrag så jeg betalte kun skatt av 56k istedenfor 180 så listene er jo ikke noe å se på annet enn at det kanskje gir en viss indikasjon på enkelte. Det er greit å snoke, men at vg for eksempel skriver om at kjæresten til Jan Thomas tjener bare 100 000 kr (ja, they went there) syns jeg er helt patetisk. Det er ingen vits i å fylle forsiden med nyheter om at A tjener X og B tjener Y. Jeg vil ha ordentlige nyheter! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kunne ikke vært mer enig i det nei. Samt sammenligningen mellom stoltenberg, pilgaard og røkke. Hallo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg