kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg skal på tur _å handle_. Fordi å handle er en handling, et verb. Jeg skal på tur å handle frukt _og_ melk. Fordi du binder sammen flere substantiv. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ingen årsak Utallige flasker og glass på pulten gjør meg irritert. Ikke gidder jeg ta de ned heller. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg skal på tur _å handle_. Fordi å handle er en handling, et verb.Jeg skal på tur å handle frukt _og_ melk. Fordi du binder sammen flere substantiv. Haha! Det skal skrives "Jeg skal ut på tur og handle" Du burde nok lære deg reglene selv før du begynner og lærer bort til andre Lenke til kommentar
Dyst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Cannibal har riktig her, ja. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Må tipse deg Dyst om at bilde i signatur ikke er lov Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg skal på tur _å handle_. Fordi å handle er en handling, et verb.Jeg skal på tur å handle frukt _og_ melk. Fordi du binder sammen flere substantiv. Haha! Det skal skrives "Jeg skal ut på tur og handle" Du burde nok lære deg reglene selv før du begynner og lærer bort til andre Ahr, balle. Riktig det. ... Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Irriterer meg at jeg har en dårlig dag, føles som om verden skal gå under, uten at jeg egentlig har noen grunn til å føle meg sånn Jævlig irriterende, er bare sur og jævlig Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Orddeling irriterer period Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 ...Jeg irriterer meg faktisk over folk som behandler andre som dritt. Enig Kakemot. Apropos drittsnakking,så stod jeg utenfor universitetet og tok noe frisk luft mens jeg spiste litt mat.Da stod det 2 gutter/yngre menn og snakket høylydt om en eller annen person de kjenner ved siden av meg.De hånlo og fortalte høylydt om hvor ynkelig økonomien til en kjenning og hans foreldre var. Fikk ikke med meg alt de snakket om,men fanget opp den liten del hvor de kimset og hånlo av 4,5mill."Skal dette liksom forestille en god økonomi liksom"-holdning. Nei,dette var ikke et par pappa-gutter med blondt,halvfett hår og brunkrem. Fy faen sier jeg bare.Fy faen,fy faen,fy faen... Æsj, jeg irriterer meg over personer som ser ned på andre pga foreldres økonomi. Spesielt de som ikke vet hva den 'rike' pappaen engang arbeider med Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg aner ikke hva den fattige faren min arbeider med. Jeg skal på tur _å handle_. Fordi å handle er en handling, et verb.Jeg skal på tur å handle frukt _og_ melk. Fordi du binder sammen flere substantiv. Du skal på tur og handle. Du skal to ting: 1. dra på tur, 2. handle. Alternativt kan du skrive "jeg skal på tur for å handle". Da gjør du én ting, du drar på tur. Hvorfor drar du på tur? Jo, for å handle.' Det viktigste å huske på er at "å" bare kan stå foran verb i infinitiv. Derfor kan man bare skrive "å handle", aldri "å handler" eller "å handlet". Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det irriterer at Firefox plutselig har fått det for seg at å fryse i noen sekunder to-tre ganger i minuttet er standard prosedyre, og det i siste versjon. Så da var det tilbake til Chrome igjen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At jeg fortsatt har sangen "Ambitions" fra Donkeyboys på hjernen. Faen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At jeg fortsatt har sangen "Ambitions" fra Donkeyboys på hjernen. Faen. I cant toleraaateeee! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Radarvarsling på sms osv. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At jeg aldri klarer å legge meg når jeg helst bør sove lenger! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 http://www.vgtv.no/?id=26934 Skaff dere selvironi jævla idioter! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Irriterer meg over lærere som stadig skal hakke på en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 At jeg ikke klarer og holde meg våken etter jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg