Estella! Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 FAEN musa jeg kjøpte på tg i år har gått til helvette for andre gang...samma feil Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Irriterer meg noe jævlig over at jeg fant et brev i posten fra banken (med VISA-pin) addressert til meg, men allerede åpnet og VISA-kodefeltet åpent - møkkanaboer! Da ber du om ny PIN i rekommandert post. Ja, har ringt banken. De skulle "oedne det så fort som mulig". Kortet er sperra, men hvem vet hvor lang tid det tar å få fingeren ut av ræva og sende meg en ny kode... Er så irritert nå at jeg tror jeg sprekker snart -.- dette er virkelig en skulle-aldri-stått-opp-dag. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det har vært datainnbrudd hos Jernbanens sparebank. Jeg får ikke tatt ut penger før jeg får et nytt bankkort neste uke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Moland og French. Er jo dagens viktigeste nyhet hele tiden. Enten dem nekter og spise, eller om dem er på tur i jungelen. Møkka lei dem to nå! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 x3! et utrolig tungt spill som jeg vil spille, men jeg klarer det ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 x2 Er dette den nye "+1" ? Uansett, det irriterer meg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 -,-. : Helt enig, second that, +2,x2, this, forståelig, osv! Fornøyd? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fornøyd? Nei. Det er unødvendig plass på diskusjons servere og skrive slikt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 x3! et utrolig tungt spill som jeg vil spille, men jeg klarer det ikke. Hvilket? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At alle ikonene på desktopen min ser slik ut: Noen som vet hvordan man fikser? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At alle ikonene på desktopen min ser slik ut: Noen som vet hvordan man fikser? Control panel > system > Advanced > performance settigns > Enable dropshadows on desktop icons Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 x3! et utrolig tungt spill som jeg vil spille, men jeg klarer det ikke. Hvilket? The Reunion Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 folk som ikkje kan forskjell på når ein skal bruke "å" og "og" Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At jeg ikke finner solbrillene mine, så jeg er farlig i trafikken i morgen. Hold dere unna Brøttum i morgen. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 folk som ikkje kan forskjell på når ein skal bruke "å" og "og" Jeg å Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At alle ikonene på desktopen min ser slik ut: Noen som vet hvordan man fikser? Control panel > system > Advanced > performance settigns > Enable dropshadows on desktop icons Det funka ikke. Står "Use drop shadows for icon labels on the desktop", men regner med at det er det samme. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 folk som ikkje kan forskjell på når ein skal bruke "å" og "og" Jeg å feil bruk av "å" er egentleg ikkje så gale, for når feil bruk av "og" øydelegg det som regel noko som skulle vore seriøst :/ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg kan fortsatt ikke forskjellen, sliter litt der! Kan noen forklare på en enkel måte, uten bruk av verb i infinitv og alt det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg