Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere irriterer meg :p

Scooterne og moppene er bygd for å gå fortere enn 40-45, da syns jeg absolutt vi kan trimme og hva faen for å få litt mer fart, og det er bedre å kjøre fra seg når man er ung og dum på 50 ccm enn i bil senere i livet ;)

Hagler er også bygd for å gjøre mer skade, bare man trimmer løpet litt. Og jeg pleier ikke høre om avsagde hagler som blir brukt til jakt.

Lenke til kommentar

Og i hvert fall da bilførere klager på at de går så sakte, og lager mye kø. 60-65 km\t hadde vært mye bedre på en moped. Og i hvert fall da de fleste mopeder kan yte mye mer en den lille fartsgrensa vi har på 45 km\t.

Selvom dette da er en veldig sikker fartsgrense i trafikken, da det er mye motorsykkel\moped ulykker her i Norge.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
...Jeg irriterer meg faktisk over folk som behandler andre som dritt.

Enig Kakemot.

Apropos drittsnakking,så stod jeg utenfor universitetet og tok noe frisk luft mens jeg spiste litt mat.Da stod det 2 gutter/yngre menn og snakket høylydt om en eller annen person de kjenner ved siden av meg.De hånlo og fortalte høylydt om hvor ynkelig økonomien til en kjenning og hans foreldre var. Fikk ikke med meg alt de snakket om,men fanget opp den liten del hvor de kimset og hånlo av 4,5mill."Skal dette liksom forestille en god økonomi liksom"-holdning.

Nei,dette var ikke et par pappa-gutter med blondt,halvfett hår og brunkrem.

Fy faen sier jeg bare.Fy faen,fy faen,fy faen...

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Scooterne og moppene er bygd for å gå fortere enn 40-45, da syns jeg absolutt vi kan trimme og hva faen for å få litt mer fart, og det er bedre å kjøre fra seg når man er ung og dum på 50 ccm enn i bil senere i livet ;)

Det er ikke trimmingen jeg irriterer meg over, men det at han kjører så uforsvarlig og at han ikke forstår hva han driver med.

Lenke til kommentar

Hagler er også bygd for å gjøre mer skade, bare man trimmer løpet litt. Og jeg pleier ikke høre om avsagde hagler som blir brukt til jakt.

Men gud så gøy det hadde vært =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...