Alliha Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 eg har veldig lite, men klarer merkeleg nok å rote allikevel >.> Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 At eg ikkje finner igjenn det første Resident Evil spillet mitt til gamecube. Var jo her for noen dager siden! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Irriterer meg over supporten til en amerikansk nettbutikk. De svarer raskt og slik, noe som er bra. Men fyren kan jo ikke engelsk??? Her sender jeg en mail der jeg stiller en del spørsmål ang. shipping og annet, og alt jeg får til svar er: HiIt usually takes a week, so it seems no problem Yung Så jeg spør mer detaljert, og får ihvertfall noe brukbar info, om enn ikke alt jeg ønsker: HiI wonder why you didn't receive e mail again It was shipped out via usps ****** on 10/12/09 Yung Vel, vel. Får bare håpe pakken dukker opp en dag. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 At Posten ikke klarte å levere TVen i dag. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg tok den den testen om sosial intelligens. Jef fikk 117, noe som ikke kan stemme, da jeg ofte driter meg ut og er forhatt av mange. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Når jeg liksom skal legge til noe prefabrikert CSS som hører til noe jeg vil ha på et nettsted, så må de som lagde det selvfølgelig bruke de aller vanligste navn på CSS-elementene, noe som gjør det umulig å legge det inn som det er, for jeg bruker allerede de navnene selv! ARGH så nå må jeg sitte å skifte navn på alt fordi det blir fucked up! Endret 19. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg liker å se ungdommer dø, jeg tror nok jeg bare har unormal Ooh, barn også btw WTF?? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jeg tok den den testen om sosial intelligens. Jef fikk 117, noe som ikke kan stemme, da jeg ofte driter meg ut og er forhatt av mange. Du mener emosjonell intelligens? (Den som var postet et par sider tilbake.) Emosjonell intelligens går ut på å forstå andres følelser og hvordan man skal tolke dem, og hvordan man hjelper folk. Endret 19. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det var sikkert det jeg mente. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 WTF?? Enten er han psykisk syk, eller så troller han. Jeg tror det første. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har begynt å irritere meg over standup.Har aldri ledd av standup, kanskje noen få ganger av noen virkelig kjente på TV. Standup er liksom... "Nå skal jeg stå på scenen og være morsom!" Det er sikkert artig for de som går ut på byen for å se på det og kose seg. Men når det kommer hjem i stua på TV-en, eller noen viser meg det på youtube så klarer jeg aldri å le. Det er helt umulig at noen greier å være så morsom at det de sier alltid får deg til å le. Standup skal være live, for publikum som er til stede, ingen kan vise det igjen og igjen på youtube og forvente at jeg skal le av det. ARGHARHGARGHRAGHR Men nå er det vel norsk lame standup som irriterer meg mest. En sjanse til: Fortsatt ingenting? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 HAhahahha, måtte nesten trekke på smilebandet fordi jeg kjenner meg igjen. :!: Ellers var han behagelig å høre på. Skal sjekke ut mer av han. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg liker å se ungdommer dø, jeg tror nok jeg bare har unormal Ooh, barn også btw WTF?? På film riktignok. Men gud, det hadde vært gøy å gå amokk i et friminutt på en barneskole og en ungdomsskole med balltre. Da hadde jeg fått ut mye innestengt sinne og frustrasjon. Kunne tatt et lærerrom samtidig også. Hvordan jeg ble behandlet av lærere, medelever og andre elever på grunnskolen irriterer meg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Potensiell skolemassakre ahead? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 En mann kan drømme ... Tror dog ikke at jeg blir så flippa at jeg gjør det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg liker å se ungdommer dø, jeg tror nok jeg bare har unormal Ooh, barn også btw WTF?? På film riktignok. Men gud, det hadde vært gøy å gå amokk i et friminutt på en barneskole og en ungdomsskole med balltre. Da hadde jeg fått ut mye innestengt sinne og frustrasjon. Kunne tatt et lærerrom samtidig også. Hvordan jeg ble behandlet av lærere, medelever og andre elever på grunnskolen irriterer meg. Samme her! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg liker å se ungdommer dø, jeg tror nok jeg bare har unormal Ooh, barn også btw WTF?? På film riktignok. Men gud, det hadde vært gøy å gå amokk i et friminutt på en barneskole og en ungdomsskole med balltre. Da hadde jeg fått ut mye innestengt sinne og frustrasjon. Kunne tatt et lærerrom samtidig også. Hvordan jeg ble behandlet av lærere, medelever og andre elever på grunnskolen irriterer meg. Så derfor skal du stikke dit og behandle de enda værre? Eller har det ingen sammenheng med det første du skrev? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Revansj, hevn, blodhevn etc. Fun, fun. ^^ Det er alt for mange sør-trøndere som vokser opp uansett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Men seriøst, folk som behandler andre som dritt har uansett en eller annen kraftig feil i hodet og kan ikke regnes som et normalt menneske. Det er lett å si for meg, men jeg ville aldri tatt meg nær av noen som prøver å føle meg down, for jeg vet uansett at slike personer er langt mer idiot enn meg, og kommer til å slite resten av livet fordi de utvikler personligheten sin på den måten. Det er veldig mange som har prøvd å behandle meg som dritt, men jeg tar det ikke til meg, og ror meg alltid ut av det. Jeg vet bare automatisk at de er mer dritt enn meg. Mange av de her på forumet som har blitt behandlet som dritt på grunnskolen er sikkert FUBAR, og løsningen ligger way beyond det jeg klarer å få fram her, men det jeg har nevnt funker hvertfall for meg. Livet betyr langt mer enn den grunnskoledritten folk har opplevd, de små idiotene som lager jævelskap betyr ingenting i det store og det hele. Hva enn det er. DET ER HVERTFALL EPIC! GOOD LUCK PEOPLE. Dette er ikke OT btw, jeg irriterer meg faktisk over folk som behandler andre som dritt. OG BTW, dette gjelder selvfølgelig ikke på internett! Alle kan behandle alle som dritt uten konsekvenser. ENJOY Endret 19. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg