Hyperio Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 At jeg har blitt så helvettes udisiplinert. Skal faen meg begynne å lage lister. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Forskjellsbehandling. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) AutoCAD Maya 2010. Endret 19. oktober 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 At jeg ikke får starte medå jobbe med skoleprosjekter. Har 4 prosjekter denne uken, har ikke startet på noen av de. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Har begynt å irritere meg over standup. Har aldri ledd av standup, kanskje noen få ganger av noen virkelig kjente på TV. Standup er liksom... "Nå skal jeg stå på scenen og være morsom!" Det er sikkert artig for de som går ut på byen for å se på det og kose seg. Men når det kommer hjem i stua på TV-en, eller noen viser meg det på youtube så klarer jeg aldri å le. Det er helt umulig at noen greier å være så morsom at det de sier alltid får deg til å le. Standup skal være live, for publikum som er til stede, ingen kan vise det igjen og igjen på youtube og forvente at jeg skal le av det. ARGHARHGARGHRAGHR Men nå er det vel norsk lame standup som irriterer meg mest. Endret 19. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Veldig enig i den, Kakemot. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kakemot: Sjekk ut George Carlin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har begynt å irritere meg over standup.Har aldri ledd av standup, kanskje noen få ganger av noen virkelig kjente på TV. Standup er liksom... "Nå skal jeg stå på scenen og være morsom!" Det er sikkert artig for de som går ut på byen for å se på det og kose seg. Men når det kommer hjem i stua på TV-en, eller noen viser meg det på youtube så klarer jeg aldri å le. Det er helt umulig at noen greier å være så morsom at det de sier alltid får deg til å le. Standup skal være live, for publikum som er til stede, ingen kan vise det igjen og igjen på youtube og forvente at jeg skal le av det. ARGHARHGARGHRAGHR Men nå er det vel norsk lame standup som irriterer meg mest. Jeg er så enig, og tar den lengre ut for jeg syns ikke det er noe gøy på scenen heller Et unntak er Anne-Kat Hærland. Hu er rett og slett herlig, men resten er bare gjesp. Og av ting på DVD / YT, har jeg hittil bare ledd av John Pinette og Katt Williams, til tross for at venna mine prøver å få meg til å le av en drøss med andre og tydeligvis mer kjente stand-up komikere, som jeg fortsatt ikke trekker på smilebandet av. Irriterer meg at de ikke forstår at det ikke er min type humor og bare pusher på. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kakemot: Sjekk ut George Carlin. Støttes. Ler ikke av standup jeg heller, med unntak av George Carlin. Mannen var genial. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Den eneste Standup-komikeren som noen gang har fått meg til å le er Mario Bart (don't judge me ) Jeg ler faktisk veldig sjelden av ting som man ser på tv... spiller ingen rolle om det er komedier (filmer eller tv-serier) eller standup comedy. Jeg ler liksom bare skikkelig av ting som skjer rundt meg. Hadde jeg altså vært på et live standup show hadde jeg kanskje ledd litt oftere Irriterer meg over kabler! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kakemot: Sjekk ut George Carlin. Hmm! Han glemte jeg helt, han er jo fantastisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har jeg da svært unormal humor som ikke ler av mr. Carlin heller? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Evt. bare tilbakestående. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg liker å se ungdommer dø, jeg tror nok jeg bare har unormal Ooh, barn også btw Lenke til kommentar
lilko Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ler ikke av Carlin heller. Men jeg ler av John Pinette Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jeg liker å se ungdommer dø, jeg tror nok jeg bare har unormal Ooh, barn også btw Neisj, er jo ganske vanlig. Endret 19. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dæven, andre som har hørt om (og ler av) mr. Pinette, trodde jeg var ensom der. Men nå tror jeg vi har hoppa klart bort fra ting som irriterer oss. I alle fall jeg Så da skal jeg si at jeg irriterer meg over at jeg glemte å gå innom butikken på veien hjem. Ostesmørbrød er greit nok, men begynner å bli lei og har sikla etter snurring hele dagen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg liker å se ungdommer dø, jeg tror nok jeg bare har unormal Ooh, barn også btw Hvis du fortsatt lurer på det: Ja, du er meget spesiell. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Rot i huset irriterer meg. Når jeg flytter for meg selv skal jeg ha så lite ting at det ikke GÅR AN å få rot. Det vil si at jeg kan strø alt jeg har utover stua uten at det ser rotete ut, FOR JEG HAR FUCKINGS NESTEN INGENTING WOHOOEY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg