Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har begynt å irritere meg over standup.

Har aldri ledd av standup, kanskje noen få ganger av noen virkelig kjente på TV.

Standup er liksom... "Nå skal jeg stå på scenen og være morsom!"

Det er sikkert artig for de som går ut på byen for å se på det og kose seg.

Men når det kommer hjem i stua på TV-en, eller noen viser meg det på youtube så klarer jeg aldri å le.

Det er helt umulig at noen greier å være så morsom at det de sier alltid får deg til å le.

Standup skal være live, for publikum som er til stede, ingen kan vise det igjen og igjen på youtube og forvente at jeg skal le av det. ARGHARHGARGHRAGHR

Men nå er det vel norsk lame standup som irriterer meg mest.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Har begynt å irritere meg over standup.

Har aldri ledd av standup, kanskje noen få ganger av noen virkelig kjente på TV.

Standup er liksom... "Nå skal jeg stå på scenen og være morsom!"

Det er sikkert artig for de som går ut på byen for å se på det og kose seg.

Men når det kommer hjem i stua på TV-en, eller noen viser meg det på youtube så klarer jeg aldri å le.

Det er helt umulig at noen greier å være så morsom at det de sier alltid får deg til å le.

Standup skal være live, for publikum som er til stede, ingen kan vise det igjen og igjen på youtube og forvente at jeg skal le av det. ARGHARHGARGHRAGHR

Men nå er det vel norsk lame standup som irriterer meg mest.

Jeg er så enig, og tar den lengre ut for jeg syns ikke det er noe gøy på scenen heller :p

Et unntak er Anne-Kat Hærland. Hu er rett og slett herlig, men resten er bare gjesp.

Og av ting på DVD / YT, har jeg hittil bare ledd av John Pinette og Katt Williams, til tross for at venna mine prøver å få meg til å le av en drøss med andre og tydeligvis mer kjente stand-up komikere, som jeg fortsatt ikke trekker på smilebandet av.

Irriterer meg at de ikke forstår at det ikke er min type humor og bare pusher på.

Lenke til kommentar

Den eneste Standup-komikeren som noen gang har fått meg til å le er Mario Bart (don't judge me :p )

Jeg ler faktisk veldig sjelden av ting som man ser på tv... spiller ingen rolle om det er komedier (filmer eller tv-serier) eller standup comedy. Jeg ler liksom bare skikkelig av ting som skjer rundt meg. Hadde jeg altså vært på et live standup show hadde jeg kanskje ledd litt oftere :p

Irriterer meg over kabler!

Lenke til kommentar

Dæven, andre som har hørt om (og ler av) mr. Pinette, trodde jeg var ensom der.

Men nå tror jeg vi har hoppa klart bort fra ting som irriterer oss.

I alle fall jeg :p

Så da skal jeg si at jeg irriterer meg over at jeg glemte å gå innom butikken på veien hjem.

Ostesmørbrød er greit nok, men begynner å bli lei og har sikla etter snurring hele dagen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...