Fisker Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nei, men måten de legger det ut på oser negativt, og det blir brukt som skjellsord nesten. Ser også flere som får høre dette. Jeg har ikke sagt noe direkte tilbake eller prøvd å forsvare meg, fordi jeg ikke gidder å bry meg, eller synke ned på deres nivå. Men av og til gjør jeg det og slenger noen usaklige kommentarer tilbake. 7937226[/snapback] Jeg får ofte "Jævla nerd" ropt etter meg. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg får ofte "Jævla nerd" ropt etter meg. Jeg liker det. 7937263[/snapback] Jepp samma her, da fikk du nettopp bekreftet deres enorme misunnelse. :!: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg får ofte "Jævla nerd" ropt etter meg. Jeg liker det. 7937263[/snapback] Jepp samma her, da fikk du nettopp bekreftet deres enorme misunnelse. :!: 7937273[/snapback] Det er flere av oss. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 At Kubuntu nekter å godta at jeg trykker enter etter installasjonen (den ignorerer meg). At Ubuntu nekter å installere seg skikkelig, grub vil tydeligvis ikke installeres. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Folk som whiner over for fælt de har det hele tiden. Bruk tiden på noe fornuftig, bedre situasjonen. Ikke sitte foran skjermen og råtne. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Irriterer meg at 90% av sangene på YouTube har en Naruto AMV til den. Grøss. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det kalde vannet som kommer først fra dusjen! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det kalde vannet som kommer først fra dusjen! 7943098[/snapback] Doh, du må jo ikke stille deg under med en gang! En må alltid vente litt Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Folk som whiner over for fælt de har det hele tiden.Da passer jo dette sitatet bra: Når jeg hører noen si 'Livet er hardt', er jeg alltid fristet til å spørre 'sammenliknet med hva?'. (Morten Abel) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 ååh, at det skal være så jævla vanskelig å bli enig om et tvformat som skal ta over for 4:3, ikke sånn at hver gang man switcher må man forandre bildet, mongotv og mongosendinger! At noen folk skal sverge på alt, hvis man er litt skeptisk eller uenig så sverger de på at det er sant. "Jeg sverger, fysikk er vanskelig for alle (fordi jeg er for dum til å skjønne det)" Æsj! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Noe som virkelig irriterer meg grenseløst er administrasjonsgebyr på helsestudio ved innmelding. Ikke 49 kroner. Heller ikke 69. Nei, 598 kroner! Hva er det for noe? Greit nok at de vil ha en månedskontigent på forskudd, men et gebyr på 600 kroner? Jeg trodde de var glade for at folk meldte seg inn, men nei. Her skal man visst bli straffet med en bot. Hva i alle dager er det som koster 600 kroner, da? 20 kroner per tastetrykk på PCen? Papiret som kontrakten min er skrevet på? Ser da vitterlig ut som vanlig papir for meg, men kanskje det er vevet inn gulltråder i det? Det ville vært mildt irriterende hvis det var et anstendig beløp på en femtilapp, men neida, det er jo altfor lite. Man betaler jo så lite per måned allikevel. Bare 412 kroner. Ufattelig irriterende!! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Noe som virkelig irriterer meg grenseløst er administrasjonsgebyr på helsestudio ved innmelding. Ikke 49 kroner. Heller ikke 69. Nei, 598 kroner! Hva er det for noe? Greit nok at de vil ha en månedskontigent på forskudd, men et gebyr på 600 kroner? Jeg trodde de var glade for at folk meldte seg inn, men nei. Her skal man visst bli straffet med en bot. Hva i alle dager er det som koster 600 kroner, da? 20 kroner per tastetrykk på PCen? Papiret som kontrakten min er skrevet på? Ser da vitterlig ut som vanlig papir for meg, men kanskje det er vevet inn gulltråder i det? Det ville vært mildt irriterende hvis det var et anstendig beløp på en femtilapp, men neida, det er jo altfor lite. Man betaler jo så lite per måned allikevel. Bare 412 kroner. Ufattelig irriterende!! 7946875[/snapback] De har vel betalt ufattelig mye for at de lubbene 50årige damene skal få seg datakurs, skjønner du. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Lærere som samler sammen 5 innleveringer til samme uke istedenfor å fordele de litt! Har ikke gjort lekser på 14 dager også pluteselig 5 innleveringer! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Lærere som samler sammen 5 innleveringer til samme uke istedenfor å fordele de litt! Har ikke gjort lekser på 14 dager også pluteselig 5 innleveringer! 7950652[/snapback] Det er litt ille. Jeg hater folk som sitter på ræva store deler av sin tid, og når de skal hjelpe til så ender det med at de tar ifra deg alt arbeidet, og selvfølgelig er det de som får æren for det. Ja, også er det de folkene som skal ha deg til å gjøre ditt, gjøre datt, og den ene gangen man glemmer å gjøre noe så er det krise. Men når de selv sier de skal gjøre noe og gir seg faen og man spørr hvor det ikke er gjort så får man den fine tilbakemeldingen: "Hvorfor kan ikke bare du gjøre det?". Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Lærere som samler sammen 5 innleveringer til samme uke istedenfor å fordele de litt! Har ikke gjort lekser på 14 dager også pluteselig 5 innleveringer! 7950652[/snapback] Ååh, det har vi hatt så mange ganger her, og det er noe piss. Rundt november i fjor hadde vi 5 innleveringer og 3 prøver - på én uke! De tre-fire ukene før hadde vi ingen. Og dette var ingen små innleveringer, nei... Skrive en detaljert stil på 3-4 sider om forholdet mellom Darwinisme og religion var 1 av 5. Og prøvene var store. Med en gang du kom hjem fra skolen var det lekser i minst to-tre effektive timer. Man måtte gjøre lekser helga før, fordi vi hadde en prøve og et par innleveringer på mandag. Håper jeg fortrenger dette snart Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 zuperMensch: Ja faen ass. Jeg vurderte å starte å trene på Active, men bare å melde seg inn tror jeg koster 800,- i tillegg til månedligavgift på ~350,- yeeeah, det skjer at jeg betaler for slikt.... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Når jeg ikke får til html/css, tror jeg har funnet "lefien", men nei Endret 15. februar 2007 av M.F. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg blir smålig irritert over folk som bumper hauger av årgamle spørreundersøkelser. Selv om det er fin farge på de. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 HAHAHA! ja, er 100% enig, har sagt i fra til kisen et par ganger^^ Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Open office! Skjeldent jeg blir forbanna pga programmer, men open office klarte det... var nesten på kanten til å legge inn MS office å kjøre den i wine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg