Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Nei, men måten de legger det ut på oser negativt, og det blir brukt som skjellsord nesten. Ser også flere som får høre dette. Jeg har ikke sagt noe direkte tilbake eller prøvd å forsvare meg, fordi jeg ikke gidder å bry meg, eller synke ned på deres nivå. Men av og til gjør jeg det og slenger noen usaklige kommentarer tilbake. :p

7937226[/snapback]

 

Jeg får ofte "Jævla nerd" ropt etter meg. Jeg liker det. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ååh, at det skal være så jævla vanskelig å bli enig om et tvformat som skal ta over for 4:3, ikke sånn at hver gang man switcher må man forandre bildet, mongotv og mongosendinger!

 

At noen folk skal sverge på alt, hvis man er litt skeptisk eller uenig så sverger de på at det er sant. "Jeg sverger, fysikk er vanskelig for alle (fordi jeg er for dum til å skjønne det)"

Æsj!

Lenke til kommentar

Noe som virkelig irriterer meg grenseløst er administrasjonsgebyr på helsestudio ved innmelding. Ikke 49 kroner. Heller ikke 69. Nei, 598 kroner!

 

Hva er det for noe? Greit nok at de vil ha en månedskontigent på forskudd, men et gebyr på 600 kroner? Jeg trodde de var glade for at folk meldte seg inn, men nei. Her skal man visst bli straffet med en bot. Hva i alle dager er det som koster 600 kroner, da? 20 kroner per tastetrykk på PCen? Papiret som kontrakten min er skrevet på? Ser da vitterlig ut som vanlig papir for meg, men kanskje det er vevet inn gulltråder i det? Det ville vært mildt irriterende hvis det var et anstendig beløp på en femtilapp, men neida, det er jo altfor lite. Man betaler jo så lite per måned allikevel. Bare 412 kroner.

 

Ufattelig irriterende!!

Lenke til kommentar
Noe som virkelig irriterer meg grenseløst er administrasjonsgebyr på helsestudio ved innmelding. Ikke 49 kroner. Heller ikke 69. Nei, 598 kroner!

 

Hva er det for noe? Greit nok at de vil ha en månedskontigent på forskudd, men et gebyr på 600 kroner? Jeg trodde de var glade for at folk meldte seg inn, men nei. Her skal man visst bli straffet med en bot. Hva i alle dager er det som koster 600 kroner, da? 20 kroner per tastetrykk på PCen? Papiret som kontrakten min er skrevet på? Ser da vitterlig ut som vanlig papir for meg, men kanskje det er vevet inn gulltråder i det? Det ville vært mildt irriterende hvis det var et anstendig beløp på en femtilapp, men neida, det er jo altfor lite. Man betaler jo så lite per måned allikevel. Bare 412 kroner.

 

Ufattelig irriterende!!

7946875[/snapback]

De har vel betalt ufattelig mye for at de lubbene 50årige damene skal få seg datakurs, skjønner du.

Lenke til kommentar
Lærere som samler sammen 5 innleveringer til samme uke istedenfor å fordele de litt! Har ikke gjort lekser på 14 dager også pluteselig 5 innleveringer!

7950652[/snapback]

Det er litt ille.

 

Jeg hater folk som sitter på ræva store deler av sin tid, og når de skal hjelpe til så ender det med at de tar ifra deg alt arbeidet, og selvfølgelig er det de som får æren for det. Ja, også er det de folkene som skal ha deg til å gjøre ditt, gjøre datt, og den ene gangen man glemmer å gjøre noe så er det krise. Men når de selv sier de skal gjøre noe og gir seg faen og man spørr hvor det ikke er gjort så får man den fine tilbakemeldingen: "Hvorfor kan ikke bare du gjøre det?". :realmad:

Lenke til kommentar
Lærere som samler sammen 5 innleveringer til samme uke istedenfor å fordele de litt! Har ikke gjort lekser på 14 dager også pluteselig 5 innleveringer!

7950652[/snapback]

 

Ååh, det har vi hatt så mange ganger her, og det er noe piss. Rundt november i fjor hadde vi 5 innleveringer og 3 prøver - på én uke! De tre-fire ukene før hadde vi ingen. Og dette var ingen små innleveringer, nei... Skrive en detaljert stil på 3-4 sider om forholdet mellom Darwinisme og religion var 1 av 5. Og prøvene var store. Med en gang du kom hjem fra skolen var det lekser i minst to-tre effektive timer. Man måtte gjøre lekser helga før, fordi vi hadde en prøve og et par innleveringer på mandag. Håper jeg fortrenger dette snart :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...