kjermy Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mana mana og du duuu duduu? hva er det dere snakker om? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mana mana og du duuu duduu? hva er det dere snakker om? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noe som irriterer: At jeg har en emosjonell IQ på 61. Det vil si at 99 % av befolkningen har en høyere emosjonell intelligens enn meg. Jeg er dømt for livet å være einstøing. Syns ikke du skal klage, jeg fikk 55 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fikk 69. Føler meg smart ... Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Overrasket over mitt 96, jeg som knapt tør se på folk når jeg snakker til dem om jeg først kommer meg til det stadiet. Forøvrig irriterer min sosiale angst meg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 82 fikk jeg. Om jeg husker rett da. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fikk 74.. Er vel nogen lunde greit sammenlignet med andre her hvert fall Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fikk 108. Under gjennomsnittet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fikk "orket ikke mer enn én side". Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 http://www.queendom.com/tests/access_page/...?idRegTest=1121 Den testen der er ikke verdt lagringsmediet den er lagret på. Det er ikke mulig å måle emosjonell intelligens skikkelig slik. Dessuten er det ikke noen fasit på hvordan man skal føle og tenke og forsøke å oppnå i forskjellige situasjoner. Testen tar heller ikke hensyn til hva for slags bakgrunn eller omgangskrets man har. Det virker som at testen går ut i fra et kardemommeby-scenario. Slike tester irriterer meg noe grenseløst. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Fikk 117! Det var visst average. Men helt enig med Cannibal Helsekost. Bildene var jo helt på jordet. Den biten handler jo om å lese folk kun på utrykket deres, noe som er ganske vanskelig. Hadde vært bedre om det var film med lyd og slikt. Endret 19. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 At jeg ikke klarer å skrive nok ord for å få en semesterinnlevering godkjent. Har alltid vært kortfattet skriftlig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Slike tester irriterer meg noe grenseløst. Jeg forstår hva du mener, og kan skjønne hvorfor du føler det slik ang. testene. Men de gir vanligvis en pekepinn på hvor du befinner deg hen, så jeg vil anta at det er mye mer troverdig at jeg har en emosjonell intelligens på 61 enn at den er på 120. Det er slik med vanlige IQ tester også, umulig å måle den ordentlige verdien, men man får jo vanligvis en god pekepinn om testen er såpass pålitelig, noe som de offisielle hjemmetestene ofte er. Noe som irriterer: skal framføre en muntlig samtale med lærer på engelsk ang. favorittmusikken min. Problemet er at jeg ikke har noen favorittmusikk som topper min personlige favorittliste, så det kan jo bli spennende. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 at jeg ligger oppe hele natten å tenker på ene å samme person som jeg ikke kommer over uansett... + at jeg da logger inn på face å begynner å kommentere på bildene hennes hvor fin hun er, for så å angre på at jeg gjorde det. Men gidder fortsatt ikke å fjerne det... jævla kjærlighetssorg! DrittLiv...TakeItToTheGrave... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) At jeg er trøtt og gretten. Det irriterer meg veldig akkurat nå. edit. Og at pidgin er mongo her. Endret 19. oktober 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Jeg irriterer meg noe gruelig over at forumet ikke er så hjelpsomt som det pleide å være Endret 19. oktober 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 At jeg er så himla trett at jeg ikke får med meg halvparten av hva læreren sier -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg