Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den testen der er ikke verdt lagringsmediet den er lagret på. Det er ikke mulig å måle emosjonell intelligens skikkelig slik. Dessuten er det ikke noen fasit på hvordan man skal føle og tenke og forsøke å oppnå i forskjellige situasjoner. Testen tar heller ikke hensyn til hva for slags bakgrunn eller omgangskrets man har.

Det virker som at testen går ut i fra et kardemommeby-scenario.

Slike tester irriterer meg noe grenseløst.

Lenke til kommentar

Fikk 117! :D

Det var visst average.

Men helt enig med Cannibal Helsekost.

Bildene var jo helt på jordet. Den biten handler jo om å lese folk kun på utrykket deres, noe som er ganske vanskelig.

Hadde vært bedre om det var film med lyd og slikt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Slike tester irriterer meg noe grenseløst.

Jeg forstår hva du mener, og kan skjønne hvorfor du føler det slik ang. testene. Men de gir vanligvis en pekepinn på hvor du befinner deg hen, så jeg vil anta at det er mye mer troverdig at jeg har en emosjonell intelligens på 61 enn at den er på 120. Det er slik med vanlige IQ tester også, umulig å måle den ordentlige verdien, men man får jo vanligvis en god pekepinn om testen er såpass pålitelig, noe som de offisielle hjemmetestene ofte er.

Noe som irriterer: skal framføre en muntlig samtale med lærer på engelsk ang. favorittmusikken min. Problemet er at jeg ikke har noen favorittmusikk som topper min personlige favorittliste, så det kan jo bli spennende.

Lenke til kommentar

at jeg ligger oppe hele natten å tenker på ene å samme person som jeg ikke kommer over uansett... + at jeg da logger inn på face å begynner å kommentere på bildene hennes hvor fin hun er, for så å angre på at jeg gjorde det. Men gidder fortsatt ikke å fjerne det... jævla kjærlighetssorg!

DrittLiv...TakeItToTheGrave...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...