Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Peanøttemballasjen (og chilinøtt og turmiks og alle de der) til Polly. Hva faen er poenget med å ha en klistrekant til å lukke pakken med, når pakken er så godt lukka i utgangspunktet at du må rive den i fillebiter for i det hele tatt å åpne den?

saks?? men ja jeg skjønner irrtasjonen.

Har aldri forstått den innpakningen selv. Skjærer alltid av toppen med kniv for å få grei tilgang til nøttene.

Greier fint å åpne med saks og kniv, så klart. Men da forsvinner jo hele poenget med lukkegreia, og det er dét som irriterer meg. Skal ikke påstå at jeg har behov for å benytte den spesielt ofte, men når den først er der synes jeg den kan fungere etter hensikten.

Lenke til kommentar

At jeg ikke bryr meg om klær og utseendet mitt. Eller delvis. Jeg driter i det sånn ellers, men når jeg er på fest eller på plasser med mange folk ser jeg ikke ut, litt smålubben med kort hår i alle retninger (caps er en fin ting) og jeg har kun "billige" klær for å si det på den måten, altså ikke moteklær. Jeg blir flau og prøver å komme meg fortest mulig vekk :p

Endret av W202
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noe som irriterer: At jeg har en emosjonell IQ på 61. Det vil si at 99 % av befolkningen har en høyere emosjonell intelligens enn meg. Jeg er dømt for livet å være einstøing.

Hvordan fant du ut det???

Tok en test på nettet.

Jeg fikk 79.

Under gjennomsnittet, men det bryr meg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...