Gavekort Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Daså. Jeg er enig i at slik undertrykking er galt, men det er aldeles ikke det jeg prøver å fremkalle. Jeg tar saklige og kjønnsnøytrale diskusjoner her, så kan jeg sitte med vippetiss og flørte over MSN, telefon eller når vi er ute på byen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Å bruke 34 i sko. Er liksom ikke kjempegøy å handle på barneavdelinga. Og heller ikke å bruke for store sko fordi voksensko ikke produseres i mindre enn 36 (og en sjelden gang 35). Hvor gammel er du? Er du utvokst? Jeg trodde jeg hadde små føtter og jeg bruker 41 og 42, noe som ikke er så morsomt da noen tror på myten om at skostørrelsen sier noe om penisstørrelsen. Ojda... Jeg bruker 49-50... Det er forsåvidt ikke så veldig morro, er ikke så mange sko man får så høyt opp. Lenke til kommentar
Xsos Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 "hvem pc skal jeg kjøpe?""hvem skjermkort er best?" BRENN I HELVETTE!! lær dere å skrive; H V I L K E N / H V I L K E T takk for meg Du er ikke den eneste om er hater den. Flere av vennene mine kan jo pokker meg ikke snakke. " Hvem tak var det?" " Hvem bil" og lignende. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Og "Hvordan skjermkort" ... Fåkk åff! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 At etter å ha bytta til piggdekk på sykkelen er bakhjulet punktert >.< Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Og "Hvordan skjermkort" ... Fåkk åff! Hvem skjermkort. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvordan skulle det hjelpe meg å vite hvilket kjønn Estella er? Fordi du måtte skrive nederst hvem innlegget var rettet til. Hadde du sitert (slik jeg gjør nå), hadde du sluppet det. Jeg kunne valgt å skrive innlegget, så legge til en "Til Zarac" nederst, men du vet ikke hvilket innlegg som er relevant, med sitat så gjør du det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bare nevn setningen tilbake til dem på engelsk. "Who roof? Who car?" Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bare nevn setningen tilbake til dem på engelsk. "Who roof? Who car?" Ghetto talk det der. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Noen mennesker burde beskyttes mot seg selv Lena (47) rammes av omstridt husleielov Situasjonen gjør henne så fortvilt at hun vurderer å ta sitt eget liv De har visst om dette i 10 år, og nå skriker de til avisene... Endret 18. oktober 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Irriterer meg at bakhjulet på sykkelen min ble stjålet etter at den hadde vært låst ved en T-bane stasjon i 1 time. Er visst populært å stjele hjul med skivebremser for tiden. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvordan skulle det hjelpe meg å vite hvilket kjønn Estella er? Fordi du måtte skrive nederst hvem innlegget var rettet til. Hadde du sitert (slik jeg gjør nå), hadde du sluppet det. Jeg kunne valgt å skrive innlegget, så legge til en "Til Zarac" nederst, men du vet ikke hvilket innlegg som er relevant, med sitat så gjør du det. Det er ikke nødvendig å sitere innlegget som kom før mitt. Da får jeg heller ta risikoen og endre innlegget mitt hvis noen kommer meg i forkjøpet likevel. Det er ikke ofte det skjer. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det irriterer meg at jeg ikke tør ta kontakt med andre folk! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det irriterer meg at jeg ikke tør ta kontakt med andre folk! Føler med deg Tom Ølboks. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Irriterar meg grådig at ei venninne som har tilbudt meg å sitje på når ho skal kjøre heimefrå til skulen(Bergen-Hallingdal) på tirsdag, ikkje svarar på meldingane mine. Endar vel opp med at eg må bestille togbillett. Igjen. Upålitelige folk e irriterande! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 "ooh se på meg jeg kan redigere film og legge ut på youtube!" Nei, du ødelegger scenen med å legge på en altfor overbrukt sang. Fy faen jeg hater den sangen nå. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Infinity Ward Jævla fitter. Endret 18. oktober 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Peanøttemballasjen (og chilinøtt og turmiks og alle de der) til Polly. Hva faen er poenget med å ha en klistrekant til å lukke pakken med, når pakken er så godt lukka i utgangspunktet at du må rive den i fillebiter for i det hele tatt å åpne den? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 irriterer meg over innlegg som bare innholder "+1" +1 Gjør som meg, og rapporter for manglende innhold. Irriterer meg over folk som er sære og smålige. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Peanøttemballasjen (og chilinøtt og turmiks og alle de der) til Polly. Hva faen er poenget med å ha en klistrekant til å lukke pakken med, når pakken er så godt lukka i utgangspunktet at du må rive den i fillebiter for i det hele tatt å åpne den? saks?? men ja jeg skjønner irrtasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg