Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å bruke 34 i sko. Er liksom ikke kjempegøy å handle på barneavdelinga. Og heller ikke å bruke for store sko fordi voksensko ikke produseres i mindre enn 36 (og en sjelden gang 35).

Hvor gammel er du? Er du utvokst? Jeg trodde jeg hadde små føtter og jeg bruker 41 og 42, noe som ikke er så morsomt da noen tror på myten om at skostørrelsen sier noe om penisstørrelsen.

Ojda... Jeg bruker 49-50...

Det er forsåvidt ikke så veldig morro, er ikke så mange sko man får så høyt opp.

Lenke til kommentar
"hvem pc skal jeg kjøpe?"

"hvem skjermkort er best?"

BRENN I HELVETTE!! lær dere å skrive; H V I L K E N / H V I L K E T

takk for meg :)

Du er ikke den eneste om er hater den. Flere av vennene mine kan jo pokker meg ikke snakke. " Hvem tak var det?" " Hvem bil" og lignende.

Lenke til kommentar
Hvordan skulle det hjelpe meg å vite hvilket kjønn Estella er?

Fordi du måtte skrive nederst hvem innlegget var rettet til. Hadde du sitert (slik jeg gjør nå), hadde du sluppet det.

Jeg kunne valgt å skrive innlegget, så legge til en "Til Zarac" nederst, men du vet ikke hvilket innlegg som er relevant, med sitat så gjør du det.

Lenke til kommentar
Hvordan skulle det hjelpe meg å vite hvilket kjønn Estella er?

Fordi du måtte skrive nederst hvem innlegget var rettet til. Hadde du sitert (slik jeg gjør nå), hadde du sluppet det.

Jeg kunne valgt å skrive innlegget, så legge til en "Til Zarac" nederst, men du vet ikke hvilket innlegg som er relevant, med sitat så gjør du det.

Det er ikke nødvendig å sitere innlegget som kom før mitt. Da får jeg heller ta risikoen og endre innlegget mitt hvis noen kommer meg i forkjøpet likevel. Det er ikke ofte det skjer.

Lenke til kommentar

Irriterar meg grådig at ei venninne som har tilbudt meg å sitje på når ho skal kjøre heimefrå til skulen(Bergen-Hallingdal) på tirsdag, ikkje svarar på meldingane mine. Endar vel opp med at eg må bestille togbillett. Igjen.

Upålitelige folk e irriterande!

Lenke til kommentar
Peanøttemballasjen (og chilinøtt og turmiks og alle de der) til Polly. Hva faen er poenget med å ha en klistrekant til å lukke pakken med, når pakken er så godt lukka i utgangspunktet at du må rive den i fillebiter for i det hele tatt å åpne den?

saks?? men ja jeg skjønner irrtasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...